2021-05-22, 12:51
Medlem
Anonym396s avatar
Nardos säger att hon inte gillar att prata om sig själv???

Det är det enda Nardos gör när hon går in i ett rum och ser två människor samtala. Hon tar över diskussionen och pratar endast om sig själv.
2021-05-22, 12:52
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Har lagt ett stort bet på att Nardos vinner på måndag till ett mycket bra odds. Har sett stora kända artister och influencers med hur mycket följare som helst som delat om att rädda Nardos den här gången och det kommer bara bli mer om hon går till final. Rassarna här får skylla sig själva för sånt här mjölkar de som det inte fanns någon morgondag Kommer inte vara tittarna som bestämmer på måndag, det är en sak som är mycket säker. Tycker lite synd om de andra som inte kommer vinna p.g.a. det men det går inte att ändra på så då kan man lika gärna vinna pengar på det
Du har antagligen rätt.

Helt sjukt.
2021-05-22, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Jag höll andan när detta hände! 🙈 Tuff fågel med ett utstickande ben, hatten som flög av och tusen händer som skulle montera ihop honom igen😂 Hade dock förväntat mig en storm av kaxiga kommentarer när han föll men han bet verkligen ihop på den fronten 😛

Haha samma här!
Jag trodde först det var huvudet som gick av, men det var ju bara hatten som flög av 😅
Hade varit klockrent om dom hade lagt på den där ljudeffekten dom hade på Berra igår när dom ryckte å slet i honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Nardos fanbase består av 12 åringar. Medans resten har en bred följarskala. Säger rätt mycket om henne.

Å alla småbrudarna vill vara som Nardos och tycker hon är en så STARK kvinna (medan hon i riktiga världen bara uppfattas som oförskämd). Tänk när hela svansen anammar hennes beteende och skriker och dessutom tror det är normalt och bra att göra det!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kollade nyss på bråket från igår och alltså... Nardos är ju... sjuk?

Förstår inte varifrån hon fått att hon tror sig ha rätt att:
1. Tala för andra
2. Bestämma hur andra ska agera
3. Tillskriva andra känslor och sedan vägra lyssna när de säger att det är fel

Hade jag fått säga en sak till henne, hade det varit att hon kan börja ta ansvar över sina egna handlingar och känslor innan hon försöker ta ansvar över någon annans handlingar och känslor. VARFÖR tror hon att hennes sätt att agera är någon universell lösning som alla runt henne ska följa och spela med i? Gör som du gör, så får andra gör som de gör och vill göra. Försök inte få någon att tro att de har mindre rätt att känna saker för att du känner annorlunda. Och försök inte få någon att tro att deras agerande är fel bara för att det inte faller innanför dina ramar för hur DU vill att någon ska agera.

"Det är där vi är olika Emelie", ja tacka FAN för det, Nardos. Att det finns människor som inte är som du.

Någon måste plocka ner den här bruden på jorden och det är nu. Helst igår. Helst för 100 dagar sedan. Hon cirkulerar i detta nu runt i atmosfären med allt annat rymdskrot. Sättet hon tittar på sig själv är rent obehagligt. Tindrar med ögonen, ler ett förföriskt leende och sträcker ut tungan som att hon vill hångla upp sig själv till tonerna av "Love is a bitch".

Sluta ge narcissister som Nardos luft.

+1000

Kallas att ha problem med mentalisering.
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tyvärr.. Not gonna happen :/ Sanna mina ord. Hon står som "vinnare" på Måndag.

Om man tittar på antalet likes på bb appens senaste inlägg av alla som är kvar så har Simon mer likes än Nardos. Hoppas hoppas att hon åker idag.
2021-05-22, 12:55
Bannlyst
Vad var det för bråk igår?
2021-05-22, 12:56
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Om man tittar på antalet likes på bb appens senaste inlägg av alla som är kvar så har Simon mer likes än Nardos. Hoppas hoppas att hon åker idag.

Skulle bli orimligt chockad om hon gör det eftersom jag är säker på att de har riggat henne som vinnare sedan start. Finns en risk att Tanja åker, men är rätt övertygad om att det är Simon som lämnar.
2021-05-22, 12:56
Medlem
__Alez__s avatar
Åker Nardos idag så kan man ändå slappna av lite inför finalen, även om jag inte gillar Emelie så är Nardos värre.
2021-05-22, 12:57
Medlem
1754s avatar
Simon låter som en av a-lagarna i min stad med sitt "Åh fyfan, åh, fyfan, åh fyfan, åh fyfan".

Synd att attacken på Kunskapsfågeln inte är med i klippet i appen.
2021-05-22, 12:57
Medlem
pukkas avatar
Skiter i vem som vinner. Vill bara att nardos ska ut idag.
2021-05-22, 12:59
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Hon gjorde det för typ 5 minuter sedan. Men du är välkommen om du föredrar att ignorera den här gången också om det passar din världsbild bättre.

Jag tittiade på hela hennes duschsession nyss. Varför ljuger du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in