2021-05-22, 11:24
Medlem
xrlpyts avatar
Askan från Shit & Piss reser sig som fågeln Fenix och KROSSAR, 11 - 0 ...! Ponne hade varit stolt.
2021-05-22, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Håller med. Varför i helvetet ljuger hon om sitt stjärntecken? Sedan det här med efternamnet och att hon visade upp en annan adress än hon är skriven på. Så fort hon berättar minsta om
Sig själv bryts sändningen. Det är ett jävla mysterium vad fan det är frågan om.

Hon kanske redan anställt en spökskrivare som ska skriva hennes självbiografi sedan. "Min hemlighet". Jag,jag, jag och jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Ja, otroligt. Mest otroligt om det faktiskt är så att t.ex. Joel eller Judith, eller för den delen NÅGON, kommer vilja umgås med henne efter programmet. Vem vill bli förknippad med henne? Och HUR umgås man med en sån person?
Fy fan. Jag hade på riktigt hellre levt ensam i total isolering resten av livet, än att behöva umgås med henne.
Jag fattar inte heller. Är de döva? Blinda? Utvecklingsstörda? Vad är deras problem som ens orkar umgås med henne en sekund? Hade hellre suttit fastklistrad med Mergim i resten av mitt liv än att umgås med Narcos en minut. Hoppas verkligen ingen kommer umgås med henne på utsidan.
Medlem
Citat:
Han var med på Arantxas Instagram häromdagen.

Självklart var han väl med på hennes stories, för hittar inte något inlägg om honom på insta...🙄 Tog bort henne för någon dryg månad sen, fick man ju äta upp nu då.
Medlem
Hoppas Nardos förlorar med 35-0 utan inlines.
2021-05-22, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Haha Simon är stolt över att vinna mot ett gäng tjejer han skulle säkert också vara stolt om han vann i memory på ett demensboende ” I ett land av blinda är de enögda kungar”...patetiskt
+1 när det fanns spelare som gjorde motstånd så ville han bara ge upp hela tiden men nu går det bra att spela när han möter 2 stolpskott. Patetisk pojke!
Medlem
Anonym396s avatar
''Simon är så fakking jobbig när han vinner'' Nardos

Käften du är en lika dålig förlorare som Simon...
Avslutad
Kollade lite igen på bråket som Nardos startade och när de tittade på avsnittet. Så sorgligt när man ser hur Emelie alltid säger ”du är så rolig Nardos” till hennes bikter och alltid påpekar hur rolig hon är i programmet. Det har hon gjort när de sett de andra avsnitten med, hon ser liksom enligt henne hennes ”storhet”. Medans Nardos alltid påpekar Emelies brister. Och så säger folk att Emelie är en dålig vän till Nardos.

Tyvärr hoppas jag BB vågar skicka ut Nardos om hon faktiskt får minst röster. Hoppas att de inte fått hot de med och har kvar henne av den anledningen.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2021-05-22 kl. 11:51.
2021-05-22, 11:27
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Fuck iiiiiiiiiiit. Simon ligger antingen trea, eller överlägset sist i de pollar jag sett, så jag kör stödröster på honom för att få ut Nardos. Finns det minsta chans så måste jag ta den.

Jag kommer aldrig förlåta mig själv, eller BB för den delen, om Tanja ryker i eftermiddag, men då kommer hon ändå ut till sin begynnande YouTube-karriär. Det kommer gå bra för henne, och om hennes fans fortsätter rösta så blir det inte på Nardos i alla fall.

So it is written, so it shall be done. Men tänk OM Nardos kunde åka i em.. vilken lycka. Vilken lättnad! Då kan man bara NJUTA de här få dagarna kvar till finalen, och det spelar ingen roll för mig vem som vinner.
Kommer fan göra som du och lägga mina två röster på Simon!?
Har velat mellan Tanja och Simon, men varje liten chans att få ut Nardos måste vi ju ta!

Om det skulle resultera i att underbara Tanja åker ut so be it, får isf se det som en sorglig men tyvärr nödvändig colleteral dammage.
2021-05-22, 11:28
Medlem
Citat:
Det kanske var en story. Var en skallig snubbe som höll för näsan. Oavsett så älskar jag honom. Så sjukt spydig och rolig. 😂🤣😍

Jag älskar också honom, utan att ens ha sett honom. Och nu har jag dessutom missat honom. Men han var lite vassare med sina kommentarer förra säsongen, då sågade han ju verkligen deltagarna med sina kommentarer 😂 Skolveckan 2020 när han var magister och de hade kunskapsprovet med ballonger ♥️
2021-05-22, 11:29
Medlem
Nu får alltså Tanja inte vara glad för hon vann enligt Nardos eftersom Nardos inte kan åka
2021-05-22, 11:29
Medlem
Det enda rätta vore att Nardos får lämna idag. Förstår inte hur folk kan rösta på henne, jobbigare människa får man leta efter. Mina två röster gick till Tanja.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in