2021-05-22, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Hon är så sjukt elak nu!!!

Det är så sjukt bra att hon får visa upp sina elaka sidor och att Simon får visa sina bra!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
It's gonna be a looooooong, lovely day....

Såg lite i tråden om att det diskuterades hennes riktiga efternamn, ålder och kriminella släkt igår igen, men då slog det mig ännu en sak - varför har fanskapet gått och pratat om att hon är skorpion i 100 dagar när hon inte ens är det? Är det inte ungefär det mest irrelevanta att ljuga om vilket stjärntecken man är?
För att Nardos ju är en narcissistisk mytoman, helt enkelt.
Medlem
Citat:
It's gonna be a looooooong, lovely day....

Såg lite i tråden om att det diskuterades hennes riktiga efternamn, ålder och kriminella släkt igår igen, men då slog det mig ännu en sak - varför har fanskapet gått och pratat om att hon är skorpion i 100 dagar när hon inte ens är det? Är det inte ungefär det mest irrelevanta att ljuga om vilket stjärntecken man är?

Men jag kan ju känna lite så här, ljuger man om vilket jävla stjärntecken man är, då kan man ljuga om ta mig fan vad som helst. Vill även veta vad det är för kriminellt som pågår i hennes familj, allt ska inte sopas under mattan bara för att det gäller henne.

Det är ganska sjukt att hon bara för nått år sen uttryckt sig om så sjuka saker i tjafs som hon plötsligt inte står för(?!), och folk försvarar det som om det vore INGENTING.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Jag ÄLSKAR ditt humör idag 😍
Jag fattar inte varför jag är så arg. Måste verkligen vaknat på fel sida.
2021-05-22, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Har du sett hur han ser ut? Han var med på Arantxas Instagram häromdagen. Sjukt att se att det är en människa... Eller, jag fattar väl att det är en människa men i mitt huvud är det ju fågeln som pratar. 🤣🤣🤣🤣

Men gud, MÅSTE in och beskåda detta! Han borde få en egen talkshow, finns ingen som honom! 😂
2021-05-22, 11:18
Medlem
simon har verkligen världens sämsta kondition
2021-05-22, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men jag kan ju känna lite så här, ljuger man om vilket jävla stjärntecken man är, då kan man ljuga om ta mig fan vad som helst. Vill även veta vad det är för kriminellt som pågår i hennes familj, allt ska inte sopas under mattan bara för att det gäller henne.

Det är ganska sjukt att hon bara för nått år sen uttryckt sig om så sjuka saker i tjafs som hon plötsligt inte står för(?!), och folk försvarar det som om det vore INGENTING.
Håller med. Varför i helvetet ljuger hon om sitt stjärntecken? Sedan det här med efternamnet och att hon visade upp en annan adress än hon är skriven på. Så fort hon berättar minsta om
Sig själv bryts sändningen. Det är ett jävla mysterium vad fan det är frågan om.
2021-05-22, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Jag ÄLSKAR ditt humör idag 😍

Citat:

Förstår snarare inte alls dom som klarat av att se de senaste dagarna UTAN att vara arga. Eloge till er!
2021-05-22, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Men gud, MÅSTE in och beskåda detta! Han borde få en egen talkshow, finns ingen som honom! 😂
Det kanske var en story. Var en skallig snubbe som höll för näsan. Oavsett så älskar jag honom. Så sjukt spydig och rolig. 😂🤣😍
2021-05-22, 11:20
Medlem
Citat:

Välkommen. Jag har varit på dåligt humör sen i tisdags och ser ingen ljusning förrän någon annan än Nardos vinner på måndag.
2021-05-22, 11:21
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Vet man när dom ska få veta vem som åker?
Funderar på att ta mig en välbehövlig paus från eländet fram tills dess.
Röstningen slutar 15:30, så efter det någon gång..
2021-05-22, 11:21
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:

Jag känner igen mig i ditt humör. Fick ta en paus från Nardos röst för jag blev så orimligt provocerad och förbannad. Men får skylla mig själv som startar BB innan jag äter frukost

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in