Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-22, 08:01
Medlem
zoomlanders avatar
han är tillbaka i tv om några år jag lovar
Citera
2021-05-22, 08:58
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matterules
P R må va ett egoistiskt rövhål av rang. Han hade inga problem att vara otrogen mot Elin.

Men gällande tredje vågs feminismen har han fullständigt rätt. Dessa veganska, lesbianska manshatande tokfittor hatar alla män, ty de är fula, feta och allmänt äckliga och ingen vit man vill ha dom.

Otroge? Att vara otrogen är att ha en älskarinna som man ägnar med eller lika mycket tid åt som hustrun.
Att "rasta av sej" på en hora är långt ifrån samma sak som att vara otrogen
Citera
2021-05-22, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Otroge? Att vara otrogen är att ha en älskarinna som man ägnar med eller lika mycket tid åt som hustrun.

Det är inte tidsaspekten som definierar otrohet, det är agerandet i sig.
Om hon, Elin, var ok med det så var ju allt ok. Om inte... otrohet.

Newsflash, hon var det inte!
Citera
2021-05-22, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoomlander

Vad har han att komma med för att vara med i teve? Om några år närmar han sig sextio. Han har inget att erbjuda. Han är slut på det sättet.

Citat:

Det enda som gäller här är ju vad Elin ansåg hade hänt. Hon skrev om att han inte hade lärt sig något. Kanske han hade varit i väg en vända till och köpt sex. I vilket fall så är inte Paolo vad hon trodde att han var. Hon vill ha ett förhållande med någon som inte är som han är.
Citera
2021-05-22, 09:33
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoomlander
Tvivlar jag på, han börjar bli till åren och har inget att komma med.
Citera
2021-05-22, 10:01
Medlem
Hur går det med hans restauranger - t ex den i Åhlenshuset
Citera
2021-05-22, 10:03
Medlem
Han fixar ny särring snart, han bryr la sig inte om henne ändå
Citera
2021-05-22, 11:06
Avstängd
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Tvivlar jag på, han börjar bli till åren och har inget att komma med.
Han kanske kan lajva som Pettson på Junibacken. Sätt ett par glasögon och en hatt på honom så är det ju en identisk kopia
Citera
2021-05-22, 11:10
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Han kanske kan lajva som Pettson på Junibacken. Sätt ett par glasögon och en hatt på honom så är det ju en identisk kopia
Det tror jag hade lockat många tittare.
Citera
2021-05-22, 11:10
Avslutad
Citat:

Fast partnern (om denne är normal) blir lika äcklad oavsett man har stoppat den i en prostituerad eller i en älskarinna. Så egentligen är det ju samma sak ändå.
Citera
2021-05-22, 11:16
Medlem
Paolo du sitter säkert och läser i din egen tråd varje dag, vill bara säga att det är bara hoppa upp på hästen igen xD. Skriv en 8:e kokbok med pasta, lägga upp lite träningsbilder 05 på morgonen så vi verkligen vet att du är bättre än alla andra, och knulla ännu mer horor så du känner dig större än vad du är
Citera
2021-05-22, 17:44
Medlem
Hörde att han hade gjort nån intervju och att vissa blev riktigt vresiga av den.
Hade inte lyssnat själv men tänkte att ok det kan va kul och se hans insta nu.
Kunde ge sig fan på att kommentarerna var avstängda innan man sett den. Och mkt riktigt var dom det, på samma sätt som man kunde ge sig fan på att de senaste kommenterar man kunde se när de väl gick att kommentera var från riktigt skitnödiga surpuppar och så var det ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in