2021-05-22, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Dom kanske dog innan 2-årsdagen?
Min mormor dog när min mamma var 12 år . Min morfar gick bort när jag var 6 år . Jag kan inte påstå att jag har minnen ifrån honom . Bara 1!
2021-05-22, 00:35
Bannlyst
Bra att idiotierna somnat, nu börjar Boston vs Washington, h o c k e y hockey 🏒 hockey 🏒 hockey 👮🏽‍♀️✌️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men det måste ju Emelie själv få avgöra om hon vill umgås eller inte med AD och Nardos kan inte jämföra sig med henne då de är två helt olika personer. Deras relation med AD är ju helt olika. Alla har en fri vilja. Jo det märks att det är nära finalen nu då gammalt ploppar upp

Ja, man kan tycka att Emelie ska få välja själv vem hon är vän med och inte, men det fick hon inte för Nardos. Hon hävdade att man backar inte från en vän, och man tar inte ens parti bara för att det är en tjej.

Hela grejen handlar om svartsjuka från Nardos håll. De hade precis sett när Madde och Adrian har sitt samtal i gymmet om deras relation, sen satte Nardos igång och då var allt helt plötsligt Emelies fel.

All jävla cred till Emelie som höll sig så lugn och sansad i den diskussionen medans Nardos kastade skit på henne.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Står säkert i kontraktet hur de får behandla Nardos. Tävling - My ass!

Ja det skulle inte förvåna mig... Tycker att samtliga är alldeles för snälla mot henne och behandlar henne med silkesvantar. Kan ingen sätta fanskapet på plats en gång för alla bara!!
2021-05-22, 00:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saris123
Förlåt men vad för vän är Emelies kontoansvariga?

Emelie kanske med tiden blir vän med Adrian igen, men just nu tycker hon inte om honom alls.

Men ändå har hennes kontoansvariga hängt med honom i två dagar.

Inte bara det så är hon med hans vänner + Nardos kontoansvariga aka ett helt rum som röstar på Nardos. Känns som en jätte supportive vän...

Tycker hela situationen är extremt skev.

Dom åkte ju bil upp med Mergim från Skåne, bara därför dom hänger 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
2021-05-22, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

Vadå tummen upp. Hon gjorde ju inget. Pucko!!!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ja, man kan tycka att Emelie ska få välja själv vem hon är vän med och inte, men det fick hon inte för Nardos. Hon hävdade att man backar inte från en vän, och man tar inte ens parti bara för att det är en tjej.

Hela grejen handlar om svartsjuka från Nardos håll. De hade precis sett när Madde och Adrian har sitt samtal i gymmet om deras relation, sen satte Nardos igång och då var allt helt plötsligt Emelies fel.

All jävla cred till Emelie som höll sig så lugn och sansad i den diskussionen medans Nardos kastade skit på henne.

Jo jag upplevde Emelie som lugn och sansad samtidigt som hon försvarade och försökte förklara sin syn på det hela!
Medlem
1754s avatar
Om Narnia nu inte vill se avsnitten, varför sitter hon där och tittar och ser så jävla glad ut?
Tvingar produktionen deltagarna att sitta där och titta?
Bannlyst
Visste ni att deltagarna har lön och BB betalar deras hyra, även om den ligger på 8000kr i månaden.
Bara hyra ut svart 👮🏽‍♀️
2021-05-22, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Dom åkte ju bil upp med Mergim från Skåne, bara därför dom hänger 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️

Jag tänkte samma, att det måste vara något praktiskt skäl. Och nu förstår jag förklaringen.

De känner väl ingen I sthlm och vrf ska de sitta på sitt hotellrum bara för att? Lev livet för fan.

Hur blev kontoansvarig ens en titel?
Spyr på det här skit-tiden man lever i
2021-05-22, 00:38
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saris123
Förlåt men vad för vän är Emelies kontoansvariga?

Emelie kanske med tiden blir vän med Adrian igen, men just nu tycker hon inte om honom alls.

Men ändå har hennes kontoansvariga hängt med honom i två dagar.

Inte bara det så är hon med hans vänner + Nardos kontoansvariga aka ett helt rum som röstar på Nardos. Känns som en jätte supportive vän...

Tycker hela situationen är extremt skev.

Håller med faktiskt... Emelies kontoansvariga borde hålla sig borta både Adrian och Nardos snakegäng.
2021-05-22, 00:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Jag tänkte samma, att det måste vara något praktiskt skäl. Och nu förstår jag förklaringen.

De känner väl ingen I sthlm och vrf ska de sitta på sitt hotellrum bara för att? Lev livet för fan.

Hur blev kontoansvarig ens en titel?
Spyr på det här skit-tiden man lever i

Emelies snygga kompis verkar jobba med tv-produktion på TV4 🤓🤓🤓🧐

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in