2021-05-21, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Madde sa i studion att hon ska skaffa en kanin. Kanske ersätter Mössan?

Det sa hon inte alls.
Fråga: Ska du skaffa kanin nu?
Madde: Nej!
Kort paus
Madde: eller.. kanske. Vem vet.

Typ så.
Lägg ner det där, bara barnsligt i det här läget.
2021-05-21, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
https://youtu.be/skQL4rKltec

😘

😂 Satan vad passande, och vilka flashbacks! Fina tider.
Medlem
BB supportgroup 2.0 är vansinnigt förbannade på Nardos efter kvällens uppträde. Starka åsikter uttrycks om hur hon beter sig.
Inte bara vi som reagerar.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjotjock
"En person som lider av Narcissism är ofta charmant och vältalig, vilket kan möjliggöra för denne att dupera och manipulera andra människor. Narcissisten gör ofta ett starkt första intryck och har lätt att skapa ytliga kontakter, men har inte sällan svårt att behålla dem. Eftersom personen ofta har ett stort behov av att förhärliga sig själv och framhålla sin egen förträfflighet kan det vara energikrävande för andra människor att vistas runt dem längre stunder, vilket kan vara en delförklaring till svårigheterna för narcissisten att skapa djupare mänskliga relationer."
Japp, hon är den största narccissisten i modern tid!

Lite lustigt, är ju många som skrivit det under säsongen, men är ju alltid nån rabiat Nardosdyrkare som skrivit: "Haha, ni kan ju inget om narcissism, Nardos har absolut inga såna symptom."

Igår kväll skrev jag att hon var en narccissist, och mycket riktigt kom genast en fanatiker till hennes försvar och hävdade: "Nej nej, hon är absolut inte en narccissist" typ.

Lessnade och googlade fram narccissist symtom från Wikipedia och skrev dom i två inlägg, och givetvis stämde dom in på Nardos, punkt efter punkt var bara rakt av en klockren beskrivning av henne.

Konstigt nog svarade aldrig Nardosfanatikern på dom två inläggen? 😁
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-21 kl. 23:37.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ni hörde vad Nardos uppmanade er tittare till nu
"Rösta ut mig imorgon. Jag är klar. Jag är trött på bullshit"

Vi är trötta på hennes jävla bullshit också. Tyvärr kan vi inte få ut fanskapet för tv4 ska ge henne en mille för att hon ställt upp på att vara BLM-frontfigur för deras propaganda.

Var sa hon det? Inte i dc i allafall..
Medlem
Zingo2s avatar
Verkar som Emelie räknat ut att Tanja populär. 😀
2021-05-21, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag känner mig genuint ledsen för Tanjas skull... Tycker så synd om henne. Hon är så go och glad och verkar vara världens finaste människa och den här skitproduktionen har inte gett henne det utrymme hon förtjänat. De har "gömt" henne i programmen. Hon får alltid peppa alla andra men ser någon när hon behöver pepp? Tror inte det..

+1

Har aldrig hört någon bekräfta henne som människa, endast kränklimanger åt hennes håll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Tanja syns knappt i något avsnitt. Ändå favorit. Ändå rätt konstigt.
Kan bero på just detta. Vi hatar inte deltagarna utan produktionen som skapar detta utan att skämmas. Så fult gjort.
Medlem
Vem åker imorgon??
Medlem
Blir så lugn av att lyssna på Tanja och Empa nu.

Kontrasterna är ... enorma. ❤️
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Hur ska de kunna klippa den här dagen till hennes fördel? Måste vara totalt omöjligt.
De brukar klippa bort när Nardos höjer rösten. Det hjälper lite.
2021-05-21, 23:33
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Det klassiska "Maddesyndromet". Människor som är genuint snälla och ställer upp för andra oegoistiskt får ofta väldigt lite tillbaka av dessa egoistiska människor de finns till för. Tråkigt men sant.

Ja! Det var likadant med Madde ja.. Den enda som såg henne när hon var ledsen var Joel. Jag förstår att Madde sade i studion att Joel var den hon kommit närmast. De hade en fin vänskap.
Madde och Tanja är båda väldigt godhjärtade och fina tjejer.. Det är synd att det är sådana som får skit och inte får något tillbaka som du säger.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in