2021-05-21, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Tanja gumman... får simma själv, sista fredagen. Kanske lika bra, skönast så. ❤❤❤

Hade BOTT i poolen om jag var där. Slippa Narcos som inte kan simma och är rädd/allergisk mot vatten. Skönt.
2021-05-21, 23:09
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Therealworld
Ändå fräscht att Alex från ifjol (boombaclat) promotar Nardos på BB:s Instagram och får spel när han får mothugg...

Någon som är förvånad?

Han ballar ur för minsta lilla. Han skällde ut mig en gång på en liven för en sak jag kommenterat till Glasman som var med, på ett skämtsamt vis som jag visste att han skulle kunna ta, sen kom den berömda blockN.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja hon har verkligen visat sina äkta sidor ikväll... Mår illa vad vidrig hon är. HEMSK verkligen.
Hur ska de kunna klippa den här dagen till hennes fördel? Måste vara totalt omöjligt.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vem är tanja?
En människa som är radiostyrd. Alltid glad, hurtig, nöjd, positiv, tacksam, lycklig.............
Medlem
Ridnes avatar
Jag känner mig genuint ledsen för Tanjas skull... Tycker så synd om henne. Hon är så go och glad och verkar vara världens finaste människa och den här skitproduktionen har inte gett henne det utrymme hon förtjänat. De har "gömt" henne i programmen. Hon får alltid peppa alla andra men ser någon när hon behöver pepp? Tror inte det..
2021-05-21, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso

Hade BOTT i poolen om jag var där. Slippa Narcos som inte kan simma och är rädd/allergisk mot vatten. Skönt.

så himla bra.

Skönt att Emelie och Tanja får snacka igenom skiten och rensa luften för deras egen skull. Förstå att det är Nardos som är dum i huvudet.
Medlem
Citat:
Hon gråter antagligen i bikten as we speak
Snälla, nu BER VI innan vi somnar att Narcos får åka. Jag kommer inte klara av mer annars!(Och nej, jag brukar ej be aftonbön, haha, men.. Är beredd att göra vad som helst..)

Skulle aldrig komma på att be men är det någon gång i livet så är det fan nu.

Och VAR är alla Nardos anhängare som var här i morse och skrek att Nardos hade växt så mycket i huset? Kom fram nu om ni vågar. We’ll wait
Medlem
Älskar Tanjas mentalitet. Synd att fjortistjafs mellan Nardos och Ystad ska förstöra upplevelsen av finalveckan för henne
2021-05-21, 23:11
Medlem
Citat:

+1! Rännt mellan poolen och bubbelpoolen 😅😅😅
2021-05-21, 23:12
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komigeen
Ska bli kul att se Simons min imorgon när han åker ut. I hans huvud är han redan i final
Jobbar du på TV4?
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Har det NÅGONSIN varit såhär dålig stämning i BB en fredagkväll 3 dagar innan finalen!?
Nån dag innan finalen 2011 fick ju stor Simon från Ume snefylla och började bråka (eller iaf tjafsa) med Peter O. (den lustiga kocken från Göteborg)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Hur ska de kunna klippa den här dagen till hennes fördel? Måste vara totalt omöjligt.

Usch, tyvärr genom att visa när hon släpade runt på Berra *med* ljudeffekter, när hon fick sin favoritmat och *ändå ville dela med sig till alla* och skrattade och frågade om hon skulle hjälpa till flera gånger med de andras mat. *SIIIIMON* *så taskigt att han inte vill smaka* osv.
Dom hittar saker......... alltid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in