2021-05-21, 23:03
Bannlyst
Ingen vill ha en neger som är oskuld och vägrar knulla.
Hon hade aldrig sett en kuk innan hon såg Simons, betyder att hon suger inte ens av sina killar.
Klart att alla killar lämnar henne, det är därför negern är så sur.
Emelie har kille, Madde har 👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️
Medlem
Nardos på riktigt vad du drog ner stämningen ! Aldrig kan du känna av lite hur andra känner, inte ens lite ! Herregud
Medlem
DEMONOMICONs avatar
ASSÅ NEJ nu flippar fan även jag!!!! aaaaaahhhhhh

Vad e de för jävla fucking människa
Vem tror hon att hon är
Nu ska hon självömka!!! Jag fixar inte detta. Stänger av skiten.

Om Nardos vinner så lovar jag att börja använda hennes namn som en svordom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatadkvinna
Haha detta är sinnesjukt. Jag hade skämts?
Ja Emelie frågade ju nardos varför dom ska bråka om ngt sånt här och enligt nardos var det verkligen inget bråk. Och ska typ hota med att hon ska bara veta om det hade varit ett bråk. Men vem fan pratar med en annan människa såhär!!! Hon är så respektlös och fick upp ett nytt ord som skulle passa bra in på nardos konfusion, vet inte exakt vad det är men stod att personen som har detta har allvarliga störning i hjärnan som gör att dom har en störd uppfattning av verkligheten och det har hon verkligen. Och nu ska hon be tittarna att rösta ut henne, jag hade kunnat betala för att få ut henne.
2021-05-21, 23:04
Medlem
"En person som lider av Narcissism är ofta charmant och vältalig, vilket kan möjliggöra för denne att dupera och manipulera andra människor. Narcissisten gör ofta ett starkt första intryck och har lätt att skapa ytliga kontakter, men har inte sällan svårt att behålla dem. Eftersom personen ofta har ett stort behov av att förhärliga sig själv och framhålla sin egen förträfflighet kan det vara energikrävande för andra människor att vistas runt dem längre stunder, vilket kan vara en delförklaring till svårigheterna för narcissisten att skapa djupare mänskliga relationer."
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det kommer ej med i avsnitten.

Jag vet. 🙁

Och inte tas det upp hur positiv, snäll och glad Tanja är heller.
Medlem
Anonym396s avatar
DC visar när Tanja simmar ensam i poolen...

Kameramannen känner väl skuld hur dåligt de har behandlat Tanja.
Medlem
Emmvalentines avatar
Alltså hur är det möjligt att Tanja bara är 22 år !!??.. hon är ju så sjukt klok. Så mogen och alltid positiv.
Det har verkligen varit tragiskt att se att folk inte tycker hon är genuin för att hon tänker så. Man har sett att det tagit på henne när det kommit upp. Fina Tanja ❤️

Sen måste jag säga att Emelie var klok i samtalet med Nardos, man fattade vad hon menade. Vet inte vad nardos ville med att snacka upp detta till den nivån. 🤔
Medlem
Ridnes avatar
Ni hörde vad Nardos uppmanade er tittare till nu
"Rösta ut mig imorgon. Jag är klar. Jag är trött på bullshit"

Vi är trötta på hennes jävla bullshit också. Tyvärr kan vi inte få ut fanskapet för tv4 ska ge henne en mille för att hon ställt upp på att vara BLM-frontfigur för deras propaganda.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag sade förut att jag inte skulle titta emr ikväll.. Nu sitter Nardos och triggar Emelie för att Emelie backade från Adrian igen. Hon tycker att hon har rätt att göra det av någon anledning. Tanja verkade bli irriterad över att Nardos började hetsa och gick ut. Tyvärr så får vi inte se utegården så man får höra vad hon säger. Nu är det snart fullt bråk. Nardos skriker snart... Helt väck i huvudet är hon. Emelie bestämmer väl fan själv om vad hon ska tycka om Adrian.
Emelie borde helt enkelt be henne DRA ÅT helvete. Det hade jag gjort
Herregud alltså!
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Ibland tror jag att Nardos missförstår saker med flit för att vinna en diskussion.

Så beräknande är hon inte. Hon missförstår helt enkelt för att hon inte förstår andra människor!
Medlem
Tanja gumman... får simma själv, sista fredagen. Kanske lika bra, skönast så. ❤❤❤

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in