Jag känner mig genuint ledsen för Tanjas skull... Tycker så synd om henne. Hon är så go och glad och verkar vara världens finaste människa och den här skitproduktionen har inte gett henne det utrymme hon förtjänat. De har "gömt" henne i programmen. Hon får alltid peppa alla andra men ser någon när hon behöver pepp? Tror inte det..
Det klassiska "Maddesyndromet". Människor som är genuint snälla och ställer upp för andra oegoistiskt får ofta väldigt lite tillbaka av dessa egoistiska människor de finns till för. Tråkigt men sant.
"En person som lider av Nardossism är ofta charmant och vältalig, vilket kan möjliggöra för denne att dupera och manipulera andra människor. Nardossisten gör ofta ett starkt första intryck och har lätt att skapa ytliga kontakter, men har inte sällan svårt att behålla dem. Eftersom personen ofta har ett stort behov av att förhärliga sig själv och framhålla sin egen förträfflighet kan det vara energikrävande för andra människor att vistas runt dem längre stunder, vilket kan vara en delförklaring till svårigheterna för Nardossisten att skapa djupare mänskliga relationer."
Så kan det säkert vara och vinner hon inte i år så kan hon ta några år på sig att mogna som människa och sedan söka igen till BB eller någon annan såpa.
Obs. Jag skrev ingenting om hat. Jag skrev att kritik riktats mot andra deltagare. Det är bara ett fåtal här, som på andra sociala medier som riktar hat.
Håll käften om ditt hat. Varför kommer du hit och sprider dynga?