2021-05-21, 22:42
Bannlyst
Jag öppnade en tråd där jag pekade ut att kvinnorna på iss har hår spray i håret så det står rakt upp och ger dom en tyngdlös look, med frågan varför dom gör det.

Humbug menar att om man pekar ut det uppenbara, att man ser ut att vara tyngdlös med sån frisyr, så hör man hemma i konspirationsforumet. Vilket jag tycker är extremt löjligt, jag har bara konstaterat det uppenbara och frågat varför.

Tråd.
(FB) Kvinnor på ISS har permanentat håret så det ser ut som om dom är tyngdlösa

PM Diskussion.

Är det att prata om en konspiration om man säger att frisyren får dom att se tyngdlösa ut?
Citera
2021-05-21, 22:46
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grusmusen
Jag öppnade en tråd där jag pekade ut att kvinnorna på iss har hår spray i håret så det står rakt upp och ger dom en tyngdlös look, med frågan varför dom gör det.

Humbug menar att om man pekar ut det uppenbara, att man ser ut att vara tyngdlös med sån frisyr, så hör man hemma i konspirationsforumet. Vilket jag tycker är extremt löjligt, jag har bara konstaterat det uppenbara och frågat varför.

Tråd.
(FB) Kvinnor på ISS har permanentat håret så det ser ut som om dom är tyngdlösa

PM Diskussion.

Är det att prata om en konspiration om man säger att frisyren får dom att se tyngdlösa ut?

Ja. Rätt gjort av moderatorn.
Citera
2021-05-21, 22:47
Bannlyst
Sån här frisyr har dom.

https://m.youtube.com/watch?v=tBVUTFPate0

*https://m.youtube.com/watch?v=FdQA-p...ature=youtu.be

Självklart får en sån frisyr dig att se tyngdlös ut, särskilt om du är i rymden samtidigt.
Citera
2021-05-21, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Ja. Rätt gjort av moderatorn.
Utveckla istället. Har jag nämnt nått om en konspiration?
Citera
2021-05-21, 22:49
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Utveckla istället. Har jag nämnt nått om en konspiration?

Det var ju konspirationsinsinuation.
Citera
2021-05-21, 22:50
Avslutad
Varför är ni konspirationsteoretiker alltid så in i helvete jävla dryga? Det är ju helt uppenbart att du vill insinuera något om att de inte är tyngdlösa. Enda anledningen till att du inte nämner det och istället pratar om frisyrer är för att kunna posta utanför konspirationsforumet.

Helt rätt av moderatorn.
Citera
2021-05-21, 22:50
Avslutad
Frågan som uppstår här är om inte också klagotrådar borde kunna rp:as och fällas för 0.03.

Din tråd var trams och ditt klagomål är trams.
Citera
2021-05-21, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Det var ju konspirationsinsinuation.
Nej det va ett konstaterande, det ser ut som dom är tyngdlösa med sånt hår. Och frågan var varför dom gör det.

Är det en fråga om konspiration om man ställer frågan "varför sprayar tjejerna upp håret på iss"? Skärp dig.
Citera
2021-05-21, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Frågan som uppstår här är om inte också klagotrådar borde kunna rp:as och fällas för 0.03.

Frågan är om man borde införa begränsningar för trådfrekvens och inläggsfrekvens för nya användare. Det är nästan alltid användare med väldigt få inlägg som kommer med de här idiottrådarna.
Citera
2021-05-21, 22:57
Bannlyst
Citat:

Kan du få tycka, men den slängdes för att den hör hemma i konspirationsforumet enligt mod. Hur är det en konspiration att fråga varför dom sprayar håret så?
Citera
2021-05-21, 22:59
Bannlyst
Citat:

Jag va intresserad av att få ett svar på frågan som ställdes i tråden, ska jag inte kunna ställa den frågan för den inte intresserar dig?
Citera
2021-05-21, 23:00
Avslutad
Citat:
Jag va intresserad av att få ett svar på frågan som ställdes i tråden, ska jag inte kunna ställa den frågan för den inte intresserar dig?
Halmgubbe. Du får ställa den frågan hur mycket du vill. Men ställ den i konspirationsforumet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in