2021-05-21, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SittFint
Halmgubbe. Du får ställa den frågan hur mycket du vill. Men ställ den i konspirationsforumet.
Att fråga varför dom har såna frisyrer har inget med konspirationer att göra. Dessutom söker jag ett officiellt svar, inte ett konspirations svar.

Och vadå halmgubbe, han sa att det va trams och ska slängas därför.
Citera
2021-05-21, 23:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grusmusen
Att fråga varför dom har såna frisyrer har inget med konspirationer att göra. Dessutom söker jag ett officiellt svar, inte ett konspirations svar.
Du söker officiellt svar? Jo, tjena.

(FB) vaccinen har magnetiska egenskaper?

Citat:
Och vadå halmgubbe, han sa att det va trams och ska slängas därför.
Du sa att du inte kunde ställa frågan. Det är en halmgubbe. Du får ställa den. Men inte på det ställe du vill.

Håll dig i det forumet och sluta besvära oss andra.
Citera
2021-05-21, 23:13
Bannlyst
Citat:
Du söker officiellt svar? Jo, tjena.

(FB) vaccinen har magnetiska egenskaper?

Du sa att du inte kunde ställa frågan. Det är en halmgubbe. Du får ställa den. Men inte på det ställe du vill.

Håll dig i det forumet och sluta besvära oss andra.
Vad fan har den tråden med saken att göra? Menar du att om jag öppnar en tråd i konspirationsforumet så är det mitt enda intresse? Och alla mina trådar ska va i samma forumdel? Eller vad försöker du säga?

Vart ställer man frågor om astronauters frisyrer? I konspirationsforumet?
Citera
2021-05-21, 23:14
Avslutad
Citat:
Vad fan har den tråden med saken att göra? Menar du att om jag öppnar en tråd i konspirationsforumet så är det mitt enda intresse? Och alla mina trådar ska va i samma forumdel? Eller vad försöker du säga?

Vart ställer man frågor om astronauters frisyrer? I konspirationsforumet?
Jag menar att sannolikheten att du är ärlig är försvinnande låg och att andelen människor som på allvar är intresserade av astronauters frisyrer är så få att det helt enkelt statistiskt sett är bäst för alla att göra dig besviken.
Citera
2021-05-21, 23:19
Bannlyst
Citat:
Jag menar att sannolikheten att du är ärlig är försvinnande låg och att andelen människor som på allvar är intresserade av astronauters frisyrer är så få att det helt enkelt statistiskt sett är bäst för alla att göra dig besviken.
Vart ställer man frågor om astronauters frisyrer?
Citera
2021-05-21, 23:20
Avslutad
Citat:
Du har redan fått svar på den frågan. Att du inte vill posta den i konspirationsteorier är inte någon annans problem.
Citera
2021-05-21, 23:25
Bannlyst
Citat:
Du har redan fått svar på den frågan. Att du inte vill posta den i konspirationsteorier är inte någon annans problem.
Vet du vad en konspirationsteori är? Förklara hur jag har teoriserat om en konspiration?
Citera
2021-05-21, 23:26
Medlem
Citat:

Prova i Hår- och kroppsvård
Citera
2021-05-21, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Prova i Hår- och kroppsvård
Ja det är ju rimligare än konspirationer.

Men jag tror ändå man får bättre svar på frågan i den delen jag postade i, frisörer har nog inte så bra koll på astronauter.
Senast redigerad av Grusmusen 2021-05-21 kl. 23:33.
Citera
2021-05-21, 23:36
Avslutad
Citat:
Ja det är ju rimligare än konspirationer.

Men jag tror ändå man får bättre svar på frågan i den delen jag postade i, frisörer har nog inte så bra koll på astronauter.
Kanske det, men nu får du inte posta den där du vill, och så är du dessvärre för dum för att fatta varför.

Inte rättvist, men så är det ibland.
Citera
2021-05-21, 23:44
Bannlyst
Citat:
Kanske det, men nu får du inte posta den där du vill, och så är du dessvärre för dum för att fatta varför.

Jo då, jag fattar varför, att konstatera verkligheten tyder på att nasa konspirerar.
Citera
2021-05-21, 23:55
Bannlyst
Citat:

Bra att du kunde förklara din ståndpunkt så vi vet att du inte bara är en rövslickare för mods. TempeZZt 2, visste du vad en konspirationsteori är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in