2021-05-21, 19:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Tanja, men har börjat tveka då det hade varit roligare om ngn okänd vinner 🙈

Det är en av mina motiveringar till att jag vill ha Emelie som vinnare om Simon åker, hon är okänd. Som BB var förr i tiden.
2021-05-21, 19:38
Medlem
Simon spekulerade precis i vilka egenskaper som drar mest tv tid....detta året ingen speciell, bara det handlar om Nardos...
2021-05-21, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Ja. Någon som inte varit exponerad i tv i 100 dagar 24/7 vet ja!

Ah du fattar, inte ngn med 100k + följare 😉
2021-05-21, 19:40
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Jag förstår inte hur Emelie någonsin ansett Nardos vara en av hennes närmaste i huset?!

Nardos är så jävla elak mot både Emelie och Simon! Lägger pikar och kommentarer heeeela tiden. Dessutom ska hon älta varje fel dom gjort om och om igen i oändlighet.

Och Tanja som skrattar åt det hela. Och ingen säger ifrån.
Emelie är inte den skarpaste i huset.😀 Hon vet hur man ska göra för att gå långt, då hon sett alla BB sen hon var 2 år, för då kom hon ihåg allt.😀🙈
Hon har knullat, gjorde Jassa också och gick till final. Hon är en hemsk människa! Hon ska fan inte vinna, ser hellre Nardos som vinnare än henne.
2021-05-21, 19:41
Medlem
Nu när ni har sett nästan hela säsongen, vilka fyra hade ni egentligen viljat se i finalvecka?
2021-05-21, 19:41
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
MINST.
Och även en belöning till oss stackare som tvingats se på helvetet, och hoppats på att det skulle bli förbättring. Jag känner själv hur nära jag är att totalt tappa det de senaste dagarna.

DEN ENDA ANLEDNINGEN att jag fortfarande ser är pga det finns ett naivt litet hopp inom mig som ser henne, uppklädd till tänderna och inställd på att vinna - förlora mot Emelie. (det går bra om det är ngn av dom andra också, men jag vet att Emelie hade svidit mest för henne (och Adrian & Mergim osv) )
Den missunnsamma blicken hon då skulle ha, DEN skulle möjligen få hela den här plågsamma tiden att vara värd det.

Typ som när man ser Sverige i fotbolls-VM, man vet att det är kört, men man tittar ändå pga man någonstans så gärna VILL att det ska bli en vinst.

Ja man känner sig lurad även om man har vetat om riggningen länge.. vi i tråden har ju kommenterat det hur länge som helst, men man har samtidigt haft något naivt hopp om att man ska ha haft fel och att allt faktiskt går rätt till. Idiotisk.
Man har suttit och tittat på förnedrings-tv där Nardos har fått glassa fram och ingen har vågat kritisera henne när hon betett sig dåligt för då har de fått bannor av produktionen och "tittarna".
Som Annie Lööf sa.. Jag äter upp min sko om inte Nardos "vinner" på Måndag. De vågar inte låta Emelie vinna.
2021-05-21, 19:42
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
På riktigt..? Fy fan vad svinigt gjort. Det är ju ren och skär mobbning från produktionen. Nu blev jag om möjligt ÄNNU mer förbannad.
Precis. Tänk om de tagit Nardos häxgarv och gurgelljud istället till Berra. Hade blivit stora rubriker om mobbing och rasism.
2021-05-21, 19:42
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Tanja, men har börjat tveka då det hade varit roligare om ngn okänd vinner 🙈
Okänd? Vem av dom är kända?😀 För mig är ingen känd.
2021-05-21, 19:44
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Nej Ghandi.. det är du som gör bort dig som inte ser vad tv4 gör för att hjärntvätta svennarna att böja sig för nyadeln.
100 % korrekt Ridne, det är så kopiöst uppenbart hur Tv4 har manipulerarat, riggat och favoriserat främst Nardos hela säsongen att Stevie Wonder hade sett det!

Riktigt jävla sjukt är det!
2021-05-21, 19:45
Medlem
Citat:
Ja just det... Jag glömde bort att det bara är 99 dagar i år för att Nardos ska "vinna" miljonen på Eritreas självständighetsdag You can't make this shit up! tv4... vilken smörja.
Helt sanslöst! Nu innan när de satt i soffan var ju Narcos enbart otrevlig. ”Du har sagt och gjort det här...” De övriga hade kunnat dra långa haranger om vad hon sagt men de håller käften. Hur kan folk rösta på dem där otrevliga personen? Hur? Och hur kan TV4 radera varenda negativ kommentar om Narcos!? Allt!
2021-05-21, 19:45
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Men rösta då för helvete på dom!!
Läs gärna mina inlägg här, så ser du. Tyvärr läser du väl bara mina inlägg om Emelie.😀
Dax att växa upp?😀👍
2021-05-21, 19:47
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
100 % korrekt Ridne, det är så kopiöst uppenbart hur Tv4 har manipulerarat, riggat och favoriserat främst Nardos hela säsongen att Stevie Wonder hade sett det!

Riktigt jävla sjukt är det!
Sanslöst. Helt sanslöst.
På tal om. Följ Steve Wunda på twitter. Makalöst konto.

https://twitter.com/itzStevieWonder?s=20

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in