2021-05-21, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
återkommer imorgon när Nardos är klar för final
älskar att se er koka!
ska bli kul som fan o läsa era kommentarer imorgon !
Vad spelar vi här inne för roll när produktionen favoriserar din idol, mot betalning förståss, och "rasistgate" inte ifrågasätts, så kommer Nardos vinna på röstningar av folk som inte sett ett enda program. Men det är väl precis som det ska?
Medlem
På riktigt hörrni, jag ger upp. Jag har sett fram mot finalen men nu vill jag inte se en enda minut till vare sig fram tills finalen eller själva finalen i sig. 👎

Jag lär hålla mig uppdaterad här, men jag pallar inte se mer av skiten nu.
Medlem
Ghandis avatar
Årets fakegråt = Simon !

Årets knull = Emelie

Minst antal duschar någonsin under en och samma bb säsong worldwide = Nardos

Årets mest EL-astiska person i huset = Tanja.
2021-05-21, 18:21
Bannlyst
Då är dom klara 20:30 och sen kan dom gå och lägga sig så man slipper se och höra dom,
2021-05-21, 18:22
Medlem
Kan Tanja sluta säga att allt är 'sjukt'? Har fått PTSD-skador ifrån Mössidiotens missbrukande av det ordet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Sure.... ingen favorisering pågår. De bara råkade ta injera. Absolut vi säger så!
Jajjamensan!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Emelie får för att ge syrliga kommentarer, Narcos för sin sprudlande glädje.

Jag orkar inte mer.
2021-05-21, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Menlöst att titta på skiten, ge negern miljonen så vi slipper se skiten.

Eller så slutar du titta på BB så är problemet löst din åsna! 🤣
2021-05-21, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholm-V
Eller så slutar du att titta på BB så är problemet löst din åsna! 🤣
Sluta slicka 🐒 röv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker att alla förtjänar en miljon som har stått ut med att bo med Nardos i 100 dagar och sett favoriseringen och blivit nedtryckt av produktionen så pass länge utan att hamna på akutpsyk. Det är fasen i mig en bedrift som heter duga. Har insett att de haft det tuffare än någon annan säsong med det upplägget som är.

MINST.
Och även en belöning till oss stackare som tvingats se på helvetet, och hoppats på att det skulle bli förbättring. Jag känner själv hur nära jag är att totalt tappa det de senaste dagarna.

DEN ENDA ANLEDNINGEN att jag fortfarande ser är pga det finns ett naivt litet hopp inom mig som ser henne, uppklädd till tänderna och inställd på att vinna - förlora mot Emelie. (det går bra om det är ngn av dom andra också, men jag vet att Emelie hade svidit mest för henne (och Adrian & Mergim osv) )
Den missunnsamma blicken hon då skulle ha, DEN skulle möjligen få hela den här plågsamma tiden att vara värd det.

Typ som när man ser Sverige i fotbolls-VM, man vet att det är kört, men man tittar ändå pga man någonstans så gärna VILL att det ska bli en vinst.
Medlem
Ghandis avatar
har dom lyckats med att läsa fel o misstolka brevet igen? Tror dom att dom ska få riktiga bra priser för att dom har gjort något bra? Det är den känslan dom förmedlar.
2021-05-21, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
har dom lyckats med att läsa fel o misstolka brevet igen? Tror dom att dom ska få riktiga bra priser för att dom har gjort något bra? Det är den känslan dom förmedlar.
De tror att de ska få resor, bilar och dyr elektronik. Så jävla blåsta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in