2021-05-20, 19:59
Medlem
lajjjbans avatar
Tänk också på att det finns en relativt stor procent (men under 10%) som vet vad allt går ut på och att det är som det är, men väljer att hänga ändå för underhållningen och självkänslan.
2021-05-21, 01:14
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Viktigaste är att man loggar
Viktigast är att man tar den i analen.
2021-05-21, 02:29
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
Har ni någon med som ni stör er jävligt mycket på?

Alla som använder automatiska funktionen "Hej! Jag ser att du inte har nämnt din stad, skulle du vilja tala om vart du bor någonstans?"
Vill placera en kula i min skalle varje gång jag läser det.
2021-05-21, 07:34
Medlem
lajjjbans avatar
Någon som hann med 300 inatt?

Gillar att de erbjuder morötter, men gärna att de är ute i lite bättre tid med sånt så att man kan planera lite när man lever med andra i hushållet.
2021-05-21, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Någon som hann med 300 inatt?

Gillar att de erbjuder morötter, men gärna att de är ute i lite bättre tid med sånt så att man kan planera lite när man lever med andra i hushållet.
Ska du ha champange frukost och golden shower till moroten också? Ring soc om du gillar att böla, hej dååååååå
2021-05-21, 12:59
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Alla som använder automatiska funktionen "Hej! Jag ser att du inte har nämnt din stad, skulle du vilja tala om vart du bor någonstans?"
Vill placera en kula i min skalle varje gång jag läser det.
Hej igen det var ett tag sedan är allt ok. Var kommer du från är det så vi åker samma buss?
Ok sköt om dig vad gör du på din fritid. Kyss på den som hänger.
2021-05-21, 13:34
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Jag är ledsen men jag tror att de flesta killar i den här tråden är otroligt feta eftersom de sitter och jobbar så mycket och inte rör sig, alternativt för tunna av sitt amfetaminmissbruk? ;-)
Det där var ganska fult sagt. Tycker att dom som skriver här verkar vara trevliga och vettiga. Tror att det är svårt att behålla sitt jobb i flera år om man knarkar samtidigt som man skriver.
2021-05-21, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Det där var ganska fult sagt. Tycker att dom som skriver här verkar vara trevliga och vettiga. Tror att det är svårt att behålla sitt jobb i flera år om man knarkar samtidigt som man skriver.
Hade dock inte bangat lite rent smuts nu fan jävligt trött ju, puss på valfri kroppsdel
2021-05-21, 14:37
Medlem
Ingen som använder Hotstrings? Slängde ihop ett script åt mig själv med massa färdigskrivna meddelanden. Främst för att kunna svara snabbt på alla jävla frågor om vart dom får köra in kuken och om man gillar att få fittan slickad. Sen har jag gjort 3 olika script som jag alternerar mellan. Sen lägger jag till unika svar till det dom skrivit. Knattrar på ganska bra
2021-05-21, 14:46
Medlem
artigass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DWinchester
Ingen som använder Hotstrings? Slängde ihop ett script åt mig själv med massa färdigskrivna meddelanden. Främst för att kunna svara snabbt på alla jävla frågor om vart dom får köra in kuken och om man gillar att få fittan slickad. Sen har jag gjort 3 olika script som jag alternerar mellan. Sen lägger jag till unika svar till det dom skrivit. Knattrar på ganska bra
Det bådar inte gott. Jag fick förra året en varning för att jag använde samma ord flera gånger. De kollar på sånt. Såvida du inte har något script som också kan randomisera ord som är synonymer till motsvarande ord. Annars kan du nog bli påkommen. Men lycka till!
2021-05-21, 19:18
Medlem
Pratade precis med en polare som liksom jag jobbat med detta i 2-3 år. Hans konto både på Swedbank och Revolut som han har använt att föra pengarna emellan hade tidigare i veckan blivit spärrat och idag fick han ett brev från Ekobrottsmyndigheten gällande detta. Han har inte gjort några större pengar, runt 2000 kr i veckan, dock i flera år. Är det någon annan som varit med om detta?

Och vad riskerar han? Fängelse är i straffskalan vad jag förstår va?
Senast redigerad av Stepbrother 2021-05-21 kl. 19:28.
2021-05-21, 19:34
Medlem
dANiis avatar
Vill inte ha brevvänner, jag vill knulla, hihi.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in