2021-05-19, 20:52
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Det gör det, men när köerna går upp så rekryterar dom alltid fler ops tämligen omgående, denna mekanismen var inte lika självklart back in the day, upplever jag i varje fall. Det var år och dagar sedan det var ihållande och solida köer, och då menar jag cc och även andra plattformar. Men någon som vet bättre får gärna rätta mig om jag har fel.

Sen har det skett någonting i hur meddelanden tilldelas med, både cc och en viss annan plattform.

Får JH-operatörer mer meddelande än operador?
2021-05-19, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Jo fast antingen så är tråden ansvarig för en tillströmning av ops eller så är den inte det, jag har svårt att tänka mig att den är det, som sagt.

Tillströmningen kan ju även bero på att JH har börjat köpa betald reklam direkt ned i eposten på Gmail. Enklare sätt att ragga finns nog inte. Jag anmälde den till Google som porr, har inte hört något om hur de gick vidare med det.
2021-05-19, 21:04
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
Jag fick göra om det 5 gånger innan jag lyckades sedan tar det 2-3 dagar innan de verifierat kontot.
Nu har jag hållit på i två timmar med det här pisset. Hej då Revolut din hora
2021-05-19, 21:06
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Tillströmningen kan ju även bero på att JH har börjat köpa betald reklam direkt ned i eposten på Gmail. Enklare sätt att ragga finns nog inte. Jag anmälde den till Google som porr, har inte hört något om hur de gick vidare med det.
Bra gjort. Rädda dom som räddas kan från fördärvet och Skatteverket.
2021-05-19, 21:08
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Nu har jag hållit på i två timmar med det här pisset. Hej då Revolut din hora

Lyckades du nu? Jag fick försöka flera gånger. Det var en jobbig procedur.
2021-05-19, 21:08
Medlem
http://www.bilddump.se/bilder/20210519210656-158.174.186.113.png

JH spammar ju även på nätet med annonser genom andra rekryterare som ser mer legitima ut, samt även på studentjobb, så jag tror knapast att Flashback är källan till fler operatörer. Själv gör jag minimum på JH och jobbar heltid hos en annan arbetsgivare med schema så man är 1-3 personer som jobbar samtidigt, dvs ett ständigt flöde och goa pengar. Kommer *inte* uppge var eftersom vi inte behöver bli fler.
2021-05-19, 21:17
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Lyckades du nu? Jag fick försöka flera gånger. Det var en jobbig procedur.
Jag vet ärligt talat inte. Hittar att jag har ett kontonummer och det funkar inte att gå in på appen för då vill den att jag ska scana någon qr kod, som inte finns. Riktigt jövla snurrigt och jag är helt dum i huvet på såna här saker. Nu blir det en jävligt lång natt i chatten
2021-05-19, 21:21
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
http://www.bilddump.se/bilder/20210519210656-158.174.186.113.png

JH spammar ju även på nätet med annonser genom andra rekryterare som ser mer legitima ut, samt även på studentjobb, så jag tror knapast att Flashback är källan till fler operatörer. Själv gör jag minimum på JH och jobbar heltid hos en annan arbetsgivare med schema så man är 1-3 personer som jobbar samtidigt, dvs ett ständigt flöde och goa pengar. Kommer *inte* uppge var eftersom vi inte behöver bli fler.
Är det så där söta killar som jobbar på J.H så tycker jag att det är dags för firmafest väldigt snart
2021-05-19, 21:22
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Jag vet ärligt talat inte. Hittar att jag har ett kontonummer och det funkar inte att gå in på appen för då vill den att jag ska scana någon qr kod, som inte finns. Riktigt jövla snurrigt och jag är helt dum i huvet på såna här saker. Nu blir det en jävligt lång natt i chatten

Okej, QR-koden scannar man väl från datorskärmen.
Senast redigerad av anre24 2021-05-19 kl. 21:26.
2021-05-19, 21:27
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Okej, QR-koden scannar man väl från datorskärmen.
Perfekt. Då gör jag det på direkten. Tack snälla ❤️
2021-05-19, 21:33
Medlem
Citat:
Är det så där söta killar som jobbar på J.H så tycker jag att det är dags för firmafest väldigt snart

Jag är ledsen men jag tror att de flesta killar i den här tråden är otroligt feta eftersom de sitter och jobbar så mycket och inte rör sig, alternativt för tunna av sitt amfetaminmissbruk? ;-)
2021-05-19, 21:42
Medlem
Alltså, jag har laddat ner snabbcentralen och den klubban och svart fyrkant med två vita blickar syns. Vad gör jag sen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in