2021-05-21, 17:45
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Nej, märker du inte hur alla tycker hon är jobbig, t.o.m Tanja har sagt till henne.
Varför har hon inte blivit nominerad då???
Senast redigerad av Zingo2 2021-05-21 kl. 17:50.
2021-05-21, 17:45
Medlem
Dynamics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Ni är fan efterblivna på riktigt " hatar produktionen " som sagt.
det var Tanja som bestämde vad de skulle äta ....... HAHAHA

men dom tog in tre konstiga rätter + 1 maträtt som producenten vet att Nardos gillar.....
2021-05-21, 17:46
Bannlyst
Vad stod det mer på schemat ikväll, att Nardos ska få tittarhälsningar lr?
Dom populäraste klippen i år är när Tanja tappar tårtan och när nardos släpar på Berra.
Vad tror ni produktionen gör?
Skicka in Berra till negern för att öka hennes popularitet.
Skjut Berra 👮🏽‍♀️✊🏿
Medlem
Ridnes avatar
Jag tycker att alla förtjänar en miljon som har stått ut med att bo med Nardos i 100 dagar och sett favoriseringen och blivit nedtryckt av produktionen så pass länge utan att hamna på akutpsyk. Det är fasen i mig en bedrift som heter duga. Har insett att de haft det tuffare än någon annan säsong med det upplägget som är.
Medlem
"BB favoriserar nardos och ger henne injera" var nog dagens roligaste.
Ni stör er på en stackars tjej så mycket att ni inte kan hitta problem längre så ni skapar egna.. återigen

TANJA
BESTÄMMDE VAD
DE SKULLE ÄTA

hejdå.
2021-05-21, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Emelie tror att det är en mänsklig njure. Hur faaaaaaaaaaan blir man så blåst...

Haha nej det gör hon inte, du är ju blåst om du tror att hon tror det
2021-05-21, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamic
men dom tog in tre konstiga rätter + 1 maträtt som producenten vet att Nardos gillar.....

Tanja gillar det hon äter. Bara simon och ni som klagar.
2021-05-21, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hon fick ALTERNATIV som BIG BROTHER bestämt. Tror ni hon själv skulle hitta på att göra så? Hon trodde alla skulle få god mat.
Innan du kallar mig rasist kan du gärna citera något rasistiskt jag skrivit i tråden. Men fattar att det är ditt enda försvar när du visar prov på att vara så förbannat pantad.

Det är ingen idé att försöka föra en diskussion med dessa.

Den som inte förstår att produktionen gör ALLT, för att få ALLA utom Narcos att visa sina sämsta sidor nu och sätta dom i jobbiga situationer gång på gång - den är fan i mig inte värd att ens lägga energi på att försöka förklara det för.

Klart dom visste, att Tanja skulle tycka det var jobbigt att ta ett val - att Simon skulle bli sur, och att Narcos skulle sitta och skratta och visa sin "glada, positiva" sida. Precis lika mkt som dom visste att Emelie skulle bli ledsen när hon fick gång på gång se klippet där hon pratar om Dennis "stånd".
Det är bara så fruktansvärt genomskinligt, och i mina ögon inte ett DUGG underhållande, att titta på det här.
2021-05-21, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Exakt. Tanja ger bort den goda maten för att hon är snäll, inte för att hon är feg.
Skrämmande många där ute som inte kan förstå skillnaden. Säger rätt mycket om dom själva.
Sen kan det ju va bra om vi som har andra favoriter än Nardos inte börjar attackera varandra. Gynnar bara Nardosfansen.
2021-05-21, 17:49
Medlem
UncleTompas avatar
Men hur svårt är det?
Produktionen ÄLSKAR Nardos och de VET att ingen "vågar" eller vill gå i konflikt med henne mer än vad som är absolut nödvändigt.
Dom favoriserar Nardos genom att ha hennes favoriträtt som ett av alternativen och dom VET att vem som än vinner tävlingen ger den rätten till Nardos. Ingen som är kvar i huset hade orkat ha Nardos hängandes i hälarna dessa få dagar som är kvar.
Det Simon lyckas med (bland de mindre IQ begåvade) är att få Tanja att se dålig ut för att hon inte gav jättebebisen Injeran.
Alla hade gett Injeran till Nardos och Nardos hade tagit den själv.
Bannlyst
Alla kommentarer på BB’s insta om favoriseringen av nardos raderas.

En tjej skrev efter dagens skandal, jag trodde inte på favoriseringen av Nardos, men jag hade fel.
Medlem
Efter simon spottade i Emelies mat borde han få äta bajs egentligen.
han ska vara glad att det är lamm njurar #KarmaIsABitch

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in