2021-05-21, 17:41
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
BB lade in inälvsmat PLUS injera för att dom vet att det är Nardos favoritmat och eritreansk. Det fattar en idiot till och med. Hade de velat hålla det neutralt så hade de istället för injera lagt till pizza, mc donalds eller något som alla gillar.
De ska tävla på samma villkor. Det ska inte vara BLM-propaganda där en handplockad mörkhyad tjej från Tjafs ska favoriseras medan alla andra förnedras.

Förnedras ska inte finnas som vokabulär för dig, detta har vi konstaterat redan. Hör auf.
2021-05-21, 17:42
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
kollar du ens på programet.. Tanja vann tävligen hennes pris var att bestämma vad de skulle äta i uppdragsrummet fick hon bestämma vem som fick vad. HON GAV NARDOS INJERA, och resten njurar.. det var inte big brother.. Fan varför är alla rasister alltid så tröga.

Du tycker inte att det är lite märkligt att BB valde att lägga just Nardos eritreanska favoritmat som alternativ istället för typ Pizzahut som Simon ville ha, eller thaimat som Emelie ville ha...?
Det är du som är fett trög.
Medlem
Citat:
kollar du ens på programet.. Tanja vann tävligen hennes pris var att bestämma vad de skulle äta i uppdragsrummet fick hon bestämma vem som fick vad. HON GAV NARDOS INJERA, och resten njurar.. det var inte big brother.. Fan varför är alla rasister alltid så tröga.
Sluta tjata och kalla alla rasister hela tiden. DU är rasse. Jävla dravel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Personlig utveckling är mer värt än heder. Ibland gör man mer rätt i att bita i det sura äpplet och bara tuffa på. Det har jag lärt mig av Tanja.

Men Simon hanterade det här mkt bättre än han gjort i andra situationer tidigare..
Han gick undan istället för att reagera utåt, han säger ju i bikten att han kommer äta det han fått...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Menlöst att titta på skiten, ge negern miljonen så vi slipper se skiten.
Exakt.
2021-05-21, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Jag skrev ju att dom i huset tål henne och det är väl det viktigaste, eller?????

Nej, märker du inte hur alla tycker hon är jobbig, t.o.m Tanja har sagt till henne.
2021-05-21, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venlafaxin-hjalp
Hon gjorde ju nyss det.

Citat:

Hon fick ALTERNATIV som BIG BROTHER bestämt. Tror ni hon själv skulle hitta på att göra så? Hon trodde alla skulle få god mat.
Innan du kallar mig rasist kan du gärna citera något rasistiskt jag skrivit i tråden. Men fattar att det är ditt enda försvar när du visar prov på att vara så förbannat pantad.
2021-05-21, 17:44
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ni är fan efterblivna på riktigt " hatar produktionen " som sagt.
det var Tanja som bestämde vad de skulle äta ....... HAHAHA
Precis och då blir hatet mot Tanja.😀😀😀
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Nej Ghandi.. det är du som gör bort dig som inte ser vad tv4 gör för att hjärntvätta svennarna att böja sig för nyadeln.

dom favoriserar Simon.
Medlem
Citat:
Du tycker inte att det är lite märkligt att BB valde att lägga just Nardos eritreanska favoritmat som alternativ istället för typ Pizzahut som Simon ville ha, eller thaimat som Emelie ville ha...?
Det är du som är fett trög.

BB visste inte vem som skulle vinna eller hur?
De tänkte på att Simon kanske vinner och tar ifrån sig Nardos mat = göra nardos arg = bra tv. Men istället råkade Tanja vinna och Tanja är godhjärtat och gav henne maten.
2021-05-21, 17:45
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Med de enda de kan göra för att rädda upp saker, slänga in alkohol...
Ja jo. Men det är liksom lite ristat i sten att det ska bli är ju varje fredag. Och temat skulle väl varit slut för längesen
Senast redigerad av Dukanva85 2021-05-21 kl. 17:47.
2021-05-21, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Men Simon hanterade det här mkt bättre än han gjort i andra situationer tidigare..
Han gick undan istället för att reagera utåt, han säger ju i bikten att han kommer äta det han fått...

Ja precis! Det var därför mitt ursprungliga inlägg var ”Bra Simon”. Sen svarade någon att det inte var bra, att han satte pengar före heder (varpå jag svarade det du svarade på).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in