2021-05-21, 14:53
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Fast då öppnar man väl en egen tråd för Robinson Australien väl? På Flashback menar jag. Annars lär det bli rörigt om man har samtliga och olika länders R i samma tråd.
Tack CS, jag vill inte läsa om utländska robinson i en tråd om svenska robinson!
2021-05-21, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Jo, samma fittbolag. De producerar även Farmen, som jag påpekat. Det är därifrån de hämtat det idiotiska påfundet med jokrar som kommer in efter halva tiden.
Från Paradise Hotel har de tagit in ”återvändande deltagare”.
Där kommer ju folk som blivit utröstade in två-tre-fyra gånger om.
BögLudde tangerar rekordet snart.

Mastiff vet inte hur Robinson ska produceras. De har inte kompetensen utan de förstör programmet så det inte går att se på.
Jag bryr mig inte ett skit om vem som vinner, så har det varit flera säsonger nu.
Det är ett ytterst lågt betyg, att folk inte engagerar sig i deltagarna eller programmet, mer än att man uttrycker sitt missnöje.

Hörni, Mastiff?
Ni är ena riktiga fittor!

Att det är samma bolag vet jag, tänkte mest om det är samma person som producerar. Inte särskilt påhittig, kör samma linje rätt av:
> Hittar ni brev - skrik BREEEEEV
> Är ni tillräckligt intressanta - jag ser till att ni kommer in igen om ni åker ut
> Tävlingar - vi kör bara sånt som gynnar mina favoriter
> Oh no, mina favvo ligger risigt till - vi kastar in en till tävling som gynnar hen
> Eller så lägger vi bara fram en immunitet - varsågod
2021-05-21, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Oberg
Att det är samma bolag vet jag, tänkte mest om det är samma person som producerar. Inte särskilt påhittig, kör samma linje rätt av:
> Är ni tillräckligt intressanta - jag ser till att ni kommer in igen om ni åker ut
> Oh no, mina favvo ligger risigt till - vi kastar in en till tävling som gynnar hen
> Inte minst 50% tanter i finalen? Det löser vi. Så att det blir rättvist i överlevnadstävlingen.
2021-05-21, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gv1875
William är ju immun så hade antagligen åkt om han inte var det!
Vilket innebär att William måste vinna alla kvarvarande tävlingar...
2021-05-21, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Den branta utförsbacken för Robinson inleddes 2018 när TV4 återupplivade Robinson efter sex års uppehåll.
Om jag inte har helt fel, så var det Strix som producerade Robinson fram tills 2012.
Efter det har Mastiff tagit över och då har också programmet totalförstörts.
Kan bara hålla med. Men för Mastiff är det inte så viktigt hur produktionen ser ut.

Tittarna är inte konsumneter av Robinson. Tittarna är konsumenter av reklam och då är det denna som är viktigast.
2021-05-21, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Oberg
Det är säkert samma person. Det känns som exakt samma upplägg. Att lyckas förstöra ett så bra koncept till ett så kasst program är bra gjort.
2021-05-21, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Kan bara hålla med. Men för Mastiff är det inte så viktigt hur produktionen ser ut.

Tittarna är inte konsumneter av Robinson. Tittarna är konsumenter av reklam och då är det denna som är viktigast.
Jag mår litet illa när jag ser en Mazda idag.
2021-05-21, 19:21
Medlem
Hur kommer allmänheten reagera om Ludde vinner? Kommer de se honom som stark eller kritisera honom för att han fick för många chanser? Tror dock han missar finalen ändå.
2021-05-21, 19:55
Medlem
Buttson69s avatar
Frågan är? Har William och Ludde gjort en Oliva!

Om så. Då är avgörandet vem av de tre har gjort det med flest eller med mäktigaste.

Olivia
Hör min sång
Sången som
Speglar mitt liv
Utan dig

Olivia
Minns du ej
Löftet som
Vi gav varann
Minns du ej

Trots att jag helst skulle vilja glömma
Allt som var
Kan mina läppar bara formas till ett namn
Ditt namn
Ja..ditt namn
Olivia

Olivia
Hör min sång
Som för mig
Påminner om dig
Hör min sång
Senast redigerad av Buttson69 2021-05-21 kl. 20:05.
2021-05-21, 19:59
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Hur kommer allmänheten reagera om Ludde vinner? Kommer de se honom som stark eller kritisera honom för att han fick för många chanser? Tror dock han missar finalen ändå.
Tycker det är märkligt att övriga deltagare skrattade när de fick reda på att han fortfarande är kvar i tävlingen trots att ha blivit utröstad två gånger. Jag hade blivit fly förbannad.
2021-05-21, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Tycker det är märkligt att övriga deltagare skrattade när de fick reda på att han fortfarande är kvar i tävlingen trots att ha blivit utröstad två gånger. Jag hade blivit fly förbannad.
De tyckte väl det var absurt
2021-05-21, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69
Frågan är? Har William och Ludde gjort en Oliva!

Om så. Då är avgörandet vem av de tre har gjort det med flest eller med mäktigaste.

Olivia
Hör min sång
Sången som
Speglar mitt liv
Utan dig

Olivia
Minns du ej
Löftet som
Vi gav varann
Minns du ej

Trots att jag helst skulle vilja glömma
Allt som var
Kan mina läppar bara formas till ett namn
Ditt namn
Ja..ditt namn
Olivia

Olivia
Hör min sång
Som för mig
Påminner om dig
Hör min sång
Jag är alltid lika häpen när jag läser dina inlägg. Aldrig säker på om du är nykter eller ens skriver i rätt tråd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in