2021-05-21, 17:11
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Som du själv konstaterar : Tanja gav nardos maten, inte BB. case closed.

Jag hade inte blivit förnedrad eftersom man inte kan bli det. Det är en tävling om 1.000.000 kr, dom ska lida o jobba för den. Inte bli farm curlade på rosa moln.

Han ska triggas. Ab BB av huset. han ska bekänna färg för tittarna. Och då menar jag inte hans albino färg har går runt med nu.

BB lade in inälvsmat PLUS injera för att dom vet att det är Nardos favoritmat och eritreansk. Det fattar en idiot till och med. Hade de velat hålla det neutralt så hade de istället för injera lagt till pizza, mc donalds eller något som alla gillar.
De ska tävla på samma villkor. Det ska inte vara BLM-propaganda där en handplockad mörkhyad tjej från Tjafs ska favoriseras medan alla andra förnedras.
2021-05-21, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ja och Tanja får skit för att Nardos fick sin favoritmat?????🙈🙈🙈🙈🙈
Narcos ska ha skit för hon fuskar, är hånfull och ingen snäll person.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Är du dum eller? Tanja är guld
Nej är du? Hon är fake.
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ställ undan sponken nu och lugna ned dig.👍
Dra åt helvete här ska det inte lugnas ner
Medlem
Ridnes avatar
Okej nu stänger jag av för jag får fan stress av den där vidriga Nardos....

Nu sitter hon och säger "Simon skulle ha tagit injeran om han fick välja."
"Varför är han arg? Vi har alla kämpat och utsätts för påfrestningar" Nej Nardos..inte du som blir daltad med och får ALLT.
"Jag hade fått sitta och titta på när han åt min favoritmat"
2021-05-21, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Simon är sur över att Tanja gav Nardos hennes favoritmat och att han fick njure "pissorganet". Det är allt han yttrat. Skulle han yttra att han ser en favorisering för Nardos och vara sur över det hade jag förstått honom annorlunda.
Simon gråter när Simon vill gråta. Oftast över allt som inte går exakt hans väg. Lite fler tårar gör varken till eller från. Det är bara sådan han är. En curlad mansbäbis.

100 prolle
2021-05-21, 17:13
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Narcos ska ha skit för hon fuskar, är hånfull och ingen snäll person.

Och fortfarande inte sagt till dom andra varför hon diskades (för fusket)? Eller har jag missat det 🙃
2021-05-21, 17:14
Medlem
UncleTompas avatar
Den ENDA som hade tagit Injeran själv där inne är Nardos. Alla andra hade gett den till henne. 100%. Emelie har redan sagt det, Simon hade gjort det med för att vara snäll mot Nardos.
Simon känner sig bara kränkt för att Tanja inte valde honom "bara för att".
Medlem
pukkas avatar
Tanja kommer vinna om Simon åker imorgon. För då får tanja alla hans röster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Kan Simon verkligen tänka klart.Det är utröstning imorgon men han går och lägger sig och surar för lite mat som han inte gillar..WTF
Han är totalt blåst killen.Har alkoholen som han inte klarar av äntligen gett verkan

Nej. Han har ADHD och går upp i varv och kan inte kontrollera det. Han skulle explodera och ställa till en scen, och han vet att gå och lägga sig är enda möjligheten att vänta ut det och undvika det.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
jag sa till dig sluta använd ordet förnedrad i alla dess olika böjelseformer.
Du gör bort dig själv.

Nej Ghandi.. det är du som gör bort dig som inte ser vad tv4 gör för att hjärntvätta svennarna att böja sig för nyadeln.
2021-05-21, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Kan Simon verkligen tänka klart.Det är utröstning imorgon men han går och lägger sig och surar för lite mat som han inte gillar..WTF
Han är totalt blåst killen.Har alkoholen som han inte klarar av äntligen gett verkan

Ingen kan beskylla HONOM för att vara en taktisk spelare iallafall.
Men schysstast av alla och får sällan något tillbaka.
Och ganska smart så det är helt naturligt att reagera på detta, för ingen kan väl påstå att det här var roligt ens. Tanja och Emelie tänker nog en massa dom med men dom är bättre spelare än Simon så de är tysta.
2021-05-21, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Och fortfarande inte sagt till dom andra varför hon diskades (för fusket)? Eller har jag missat det 🙃
Det vet jag inte, tvättat så inte kollat förrän nyss.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in