2021-05-21, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
I brevet stod det att priset var att man fick bestämma vad alla skulle äta. Deltagarna trodde att de skulle få beställa.

Tanja vann pristävlingen och gick in till uppdragsrummet.

Det stod fyra alternativ som Tanja skulle dela ut till dem i huset. Det var 3 ''äckliga'' saker och Nardos eritreanska favoritmat som hon kommer få sen. Tanja gav givetvis injeran till Nardos för att inte skapa drama.

Ok. Tack för svar. Men då är ju saken klar, mkt kan man beskylla både produktionen och Nardos för.
Men nu var det ju Tanja då, vet inte hur Nardos afrikana mat smakar. Men jag hade inte gett henne de hon hade fått äta lever
2021-05-21, 16:59
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Tanja är en feg fitta, Emelie är menlös och negerhoran är egoist.
Vinnare Simon som vägrar äta deras skit.

Exakt... Simon gjorde helt rätt som vägrade. Man ska inte ställa upp frivilligt på förnedring och favorisering. Glad att jag lade min röst på honom även om den inte räknas.
2021-05-21, 16:59
Medlem
Hoppas Simon håller sig samman nu och inte får ngt utbrott, bra han gick iväg... Undra om de andra kan låta honom vara, Annars kommer de nog trigga upp honom igen🙈
2021-05-21, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Fan vad jag längtar till "blockera" funktionen på Flashback.

vadå? bara ignorera honom så slipper du väl se inläggen eller?
2021-05-21, 17:03
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Du verkar smått lågbegåvad Chucky-san. De lade in inälvsmat och injeera som är Nardos favoritmat. Klart som fan att Tanja då ger injeeran till Nardos.. det är eritreanskt och hennes favvismat. Om de hade lagt mc donalds eller nåt istället så hade hon antagligen gett den till Simon.

Som du själv konstaterar : Tanja gav nardos maten, inte BB. case closed.

Citat:
Hade du varit en deltagare därinne och sett hur en person blir favoriserad och får allt på silverfat medan du själv blir förnedrad av produktionen så hade du nog inte varit glad.
Själv hade jag tackat för mig och lämnat frivilligt. De hade fått köra sin BLM-propaganda på andra offer.

Jag hade inte blivit förnedrad eftersom man inte kan bli det. Det är en tävling om 1.000.000 kr, dom ska lida o jobba för den. Inte bli farm curlade på rosa moln.

Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Hoppas Simon håller sig samman nu och inte får ngt utbrott, bra han gick iväg... Undra om de andra kan låta honom vara, Annars kommer de nog trigga upp honom igen🙈

Han ska triggas. Ab BB av huset. han ska bekänna färg för tittarna. Och då menar jag inte hans albino färg har går runt med nu.
Medlem
Citat:

han är redan körd inför morgondagen var det redan när nardosmaffian drog igång sitt blm skit
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Exakt... Simon gjorde helt rätt som vägrade. Man ska inte ställa upp frivilligt på förnedring och favorisering. Glad att jag lade min röst på honom även om den inte räknas.

jag sa till dig sluta använd ordet förnedrad i alla dess olika böjelseformer.
Du gör bort dig själv.
2021-05-21, 17:04
Medlem
Vem vann land skiten? Narnia fuska ju i 4k.
Medlem
Dynamics avatar
skrev lika på diskorden.... men

hur ni än tänker om simpa nu så är det inte maten han är sur på, utan han känner att det var en faveritsering och han regerarr allid starkt på sånt....

men självklart så är det lite töntigt ändå
Medlem
Fy faan... Sitter och grimaserar. Hoppas De andra spyr av Injeran, demonstrativt. 🤬
2021-05-21, 17:05
Medlem
Citat:

Hur reagerade han när de fick veta? Missade det. Tur. Har inte hunnit lägga till en extra försäkring på TV:n än.

Fan vad Tanja och Emelie tacklar detta bra. Sjukt. Jag hade satt mig i bikten och SKÄLLT SKITEN UR PRODUKTIONSIDIOTERNA.
Vad fan är det här? Helt jävla OACCEPTABELT.
- Om det nu inte är så att dom andra deltagarna fått en fet jävla summa på kontot, och veta INNAN dom klev in i huset vad fan det här skulle vara för program (dvs INTE Big Brother, utan NGT HELT ANNAT som gick ut på att behandla Narcos som en prinsessa i 100 dagar och att hon redan är uppgjord vinnare och kommer få extrema fördelar).
2021-05-21, 17:05
Medlem
Tanja> Simon> Emelie> Narnia

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in