2021-05-21, 16:49
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Vem fick Lammlevern? Det tror jag kan vara gott.
Det är gott, men lammnjuren är ännu godare.
2021-05-21, 16:50
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Klart man vill att han ska lida så dra i svansen hårt o ofta o länge. han ska inte komma undan. Det ska lockas fram den riktiga Simon...vi vet redan hur han är. Ge fan i o ge han sin medicin o låt honom visa sig själv. Skandal att han fortfarande är i huset när han skulle lämnat redan i original militär veckan då han spottade i maten !

Nej. Och det var inte Bbb som bestämde. Det var Tanja. Kom igen alla kunde se det live det går inte att ljuga om det ju.

Du verkar smått lågbegåvad Chucky-san. De lade in inälvsmat och injeera som är Nardos favoritmat. Klart som fan att Tanja då ger injeeran till Nardos.. det är eritreanskt och hennes favvismat. Om de hade lagt mc donalds eller nåt istället så hade hon antagligen gett den till Simon.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Åker inte idioten ut imorgon, då är det sluttittat för mig. Mina nerver klarar inte det här.
Jag tycker så EXTREMT SYND om dom där inne. Jag förstår inte hur dom klarar det.
Jag är mållös.
Bannlyst
BB’s officiella konto blockar dom som klagar på favoriseringen av negern 😂😂😂😂😂😂
2021-05-21, 16:51
Medlem
UncleTompas avatar
Slog mig nyss att Simon är äldst av alla som är kvar va?
Roligt. På flera sätt.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Åker inte idioten ut imorgon, då är det sluttittat för mig. Mina nerver klarar inte det här.
Jag tycker så EXTREMT SYND om dom där inne. Jag förstår inte hur dom klarar det.

Idioten åker inte ut imorgon tyvärr.. hon vinner skiten. Det var klart från start som du kan se. De har ju hållit på så här hela säsongen och daltat med prinsessan. Ändå ligger fanskapet och gnäller.
Medlem
Tanja är skitjobbig just nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Det är gott, men lammnjuren är ännu godare.
Svårt att tillreda för en nybörjare dock... lever är jättelätt att översteka, smakar skit då. Torrt...
2021-05-21, 16:52
Medlem
Citat:
Hur ligger vi till med blodtrycket idag?
Nu är hon igång igen med att hon ska åka också.
KAN.INTE.HANTERA.MER.

När man inte trodde det kunde bli värre osv. Lägger fan snart in mig själv på närmsta jävla psykakut. Det här är det sjukaste hittills.
2021-05-21, 16:52
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
En snabb förklaring för en som missat. Tanja vann tävlingen och fick bestämma vad dom ska äta och gav Nardos sin favoriträtt?
I brevet stod det att priset var att man fick bestämma vad alla skulle äta. Deltagarna trodde att de skulle få beställa.

Tanja vann pristävlingen och gick in till uppdragsrummet.

Det stod fyra alternativ som Tanja skulle dela ut till dem i huset. Det var 3 ''äckliga'' saker och Nardos eritreanska favoritmat som hon kommer få sen. Tanja gav givetvis injeran till Nardos för att inte skapa drama.
2021-05-21, 16:53
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nardos ska ge fan i att säga åt Emelie att hon ”äter ju leverpastej”. Som att hon BORDE äta kalvsylta då.

FAN vad jag kokar nu. Mer än någonsin.
Nardos är dum i huvudet.
2021-05-21, 16:53
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Klart som fan hon vågar. Hon är allt annat än konflikträdd.
Men hon tycker inte det är värt en grinig och tjafsig Nardos sista helgen i huset.
+1
Gnället på Tanja är löjligt. Hon sa att hade ett alt varit Thaimat, så hade Emelie fått den.
Det är inte Nardos fel hur rätterna fördelades. Många här bör växa upp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in