2021-05-21, 15:22
Medlem
EnLitenFryss avatar
Nuno sparkad av Wolves. Inte vad ”Jota femteval” såg framför sig före säsong gissar jag. Hade inte Mourinho ordnat nytt jobb hade mina pengar varit på honom.
Citera
2021-05-21, 15:54
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ms18
Överdriv inte då från början så slipper du autistiska människor som mig, bli inte så kränkt bara för att någon inte håller med i vad du tycker är att ''svinga''.

Skönt med autister med självinsikt! Jaja, "svinga" var inte en 100% korrekt beskrivning om man är petnoga, sant.

Fokus borde dock ligga på VAR, som används helt fel och blivit ett totalt misslyckande. Jag minns senaste VM där VAR fungerade hur bra som helst - eftersom domaren alltid kollade bildskärmen själv och gjorde en bedömning.

Engelska VAR-domare är uppenbart helt efterblivna.
Citera
2021-05-21, 17:43
Medlem
EnLitenFryss avatar
Hemmaplan, Anfield, 10.000 fans får komma, möter ett Palace utan något att spela för, man har ganska bra självförtroende och momentum inför match.

Jag räknar inte med någonting - det gör jag aldrig - men tar inte Liverpool 3p mot Palace på söndag då har man bara sig själva att skylla. En gyllene chans att plåstra en horribel säsong, nu får de ta den.

Jag räknar inte med några tjänster från spurs, men inte faller de ihop och förlorar med fantasisiffror? De har ju lite att spela för, om man säger...
Citera
2021-05-21, 18:10
Medlem
justinsane420s avatar
streama söndagens match

Hej.
Jag kommer tyvärr inte ha tillgång till viaplay på söndag och avslutningen i PL.
Är det någon som har tips på stabil och bra gratis streama?
Tacksam för svar
J
Citera
2021-05-21, 18:48
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Nuno sparkad av Wolves. Inte vad ”Jota femteval” såg framför sig före säsong gissar jag. Hade inte Mourinho ordnat nytt jobb hade mina pengar varit på honom.
Shit, detta var alltså planen som tar dem till CL inom 2-3 år..

Han har ju försvunnit härifrån tyvärr (förstår det). Men vi har ju en ny drömmare här inne som verkar vara samma person men med ett nytt lag nu, inga namn nämnda.
Citera
2021-05-21, 22:03
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Skönt med autister med självinsikt! Jaja, "svinga" var inte en 100% korrekt beskrivning om man är petnoga, sant.

Fokus borde dock ligga på VAR, som används helt fel och blivit ett totalt misslyckande. Jag minns senaste VM där VAR fungerade hur bra som helst - eftersom domaren alltid kollade bildskärmen själv och gjorde en bedömning.

Engelska VAR-domare är uppenbart helt efterblivna.

Bra att vi är eniga om VAR i alla fall
Citera
2021-05-21, 23:22
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Hemmaplan, Anfield, 10.000 fans får komma, möter ett Palace utan något att spela för, man har ganska bra självförtroende och momentum inför match.

Jag räknar inte med någonting - det gör jag aldrig - men tar inte Liverpool 3p mot Palace på söndag då har man bara sig själva att skylla. En gyllene chans att plåstra en horribel säsong, nu får de ta den.

Jag räknar inte med några tjänster från spurs, men inte faller de ihop och förlorar med fantasisiffror? De har ju lite att spela för, om man säger...

Har tittat på lite statistik, ingen upplyftande läsning gällande att möta Crystal Palace hemma udda år!
Troligen fler spelare tillbaka till sista matchen vilket bådar gott.
Hemma har varit skräck i år men det får räcka nu…… 2 snabba mål så laget kan andas lite hade varit mumma 👍🏻
Citera
2021-05-22, 11:22
Medlem
ms18s avatar
Arsenal borde rycka i Nuno.
Citera
2021-05-22, 12:52
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ms18
Arsenal borde rycka i Nuno.

Han är ju en uppgradering över Arteta men jag tror inte det är ett namn som hade fått de flesta Arsenal-fansen att jubla heller. Tror det finns en % av Arsenal-fansen som fortfarande tror att de kan få ett namn som Allegri trots att man slutar i mitten av tabellen.
Citera
2021-05-22, 14:11
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Han är ju en uppgradering över Arteta men jag tror inte det är ett namn som hade fått de flesta Arsenal-fansen att jubla heller. Tror det finns en % av Arsenal-fansen som fortfarande tror att de kan få ett namn som Allegri trots att man slutar i mitten av tabellen.

Självklart kan vi det.
Citera
2021-05-22, 14:28
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Självklart kan vi det.

Jepp.
Arsenal må ha en dålig period bakom sig men de är fortfarande ett starkt varumärke så att säga. Men tror de krävs nya ägare som verkligen vill klubbens bästa samtidigt som de kan tjäna pengar på den.

Arsenal kommer komma tillbaka då allt i livet går i cykler.
Citera
2021-05-22, 14:32
Medlem
ms18s avatar
United och City hade inte vunnit ligan denna säsong om man hade sina tre bättre försvarare borta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in