2021-05-21, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han har en ljus Populisterna-tisha också, och en skjorta.

Hade han inte en ren vit tisha,
när dem spelade in musikvideon och hade fest en söndag kväll?
Kanske bara lånade den av tex sin revisor?

Vet att det för några år sedan sas att det fanns nordafrikaner som sålde rumpa i Lunden?

Rastat hunden där och inte sett ngt.

Kan varit det han hoppades hitta och fick däng när han frågade någon?😂
Citera
2021-05-21, 09:19
Medlem
Ser fint ut med alla spikar som sticker rakt ned i taket på Håkans nya friggebod, det känns inte som att tanken är att någon ska bo i den utan snarare någon form av förråd.
Citera
2021-05-21, 10:43
Medlem
HB´s vapendragare ..

FP: https://www.youtube.com/watch?v=TTXf5QF7I4E
som under förra året också fick trubbel och bekräftat
Citera
2021-05-21, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Men jag ber om ursäkt att jag skojar till det lite!
Är lite svårt att hålla sig helt seriös när der handlar om Håkan.😊

Ja när det pratas om kordinerade militära operationer mot HB för att han är en nagel I ögat på makten,ja då är det inte lätt att sedan försöka hålla det seriöst.
Hans närmaste trodde t.o.m att det kunde röra sig om en mossad-attack där mind-controll var inblandat,tror han(glömt vem det var)syftade på de 5 "marockanerna" som helt omedvetet kände att de bara var tvungen att attackera HB=mind-control 🤣
Som en dålig b-rulle,snudd på porrfilms manus🤣
😱...5 marockaner....och HB🤔....huvva!
Namnet på den rullen blir nåt i stil med-"Oraklet och de 5 marockanerna i friggeboa upptäcker nya mirakel"
Dom eggar varandra så till den milda grad att det kan ta sig hur tokigt som helst,blir faktiskt riktigt underhållande.
Tycker det t.o.m slår Leif & Billy.
Detta spektakel är faktiskt det enda jag följer numera.
Vem behöver big bruttor,let's göra bort sig, eller bonde söker ko?
Senast redigerad av Kho71 2021-05-21 kl. 12:02. Anledning: Stavfel
Citera
2021-05-21, 13:14
Medlem
Håkan Bergmark åter igen om trollen

Har pajasen tappat en framtand?
21 Maj, ännu kortis om Estonia & Trollen
https://www.youtube.com/watch?v=5ApWAEadWsg

Ser svullen ut .. eller stressad av nåt
Citera
2021-05-21, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Håkan Bergmark åter igen om trollen

Har pajasen tappat en framtand?
21 Maj, ännu kortis om Estonia & Trollen
https://www.youtube.com/watch?v=5ApWAEadWsg

Ser svullen ut .. eller stressad av nåt

Jag tycker att herr Bergmark verkar vara en mycket sympatisk gentleman. Är det bara jag som funderar på hur ofta han byter underkläder? Jag kan ju inte tänka mig att han skulle vara så välkommen i gemenskapen om det cirkulerat en äcklig odör runt honom. Undrar vad han kör för modell på kallingarna. Boxer? Eller typ klassisk tros-modell.
Jag funderar på att skicka honom några lådor rödvin. Men till vilken adress? Någon som skulle kunna åta sig uppdraget att spana på HB en dag för att se var bunkern ligger?
Citera
2021-05-21, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ursula92
Jag tycker att herr Bergmark verkar vara en mycket sympatisk gentleman. Är det bara jag som funderar på hur ofta han byter underkläder? Jag kan ju inte tänka mig att han skulle vara så välkommen i gemenskapen om det cirkulerat en äcklig odör runt honom. Undrar vad han kör för modell på kallingarna. Boxer? Eller typ klassisk tros-modell.
Jag funderar på att skicka honom några lådor rödvin. Men till vilken adress? Någon som skulle kunna åta sig uppdraget att spana på HB en dag för att se var bunkern ligger?

Pajasen står ju i city varje helg som han själv skyltar med, i foliehatts kanalen på YT
med sina handmålade papp-plakat från systembolaget, det är ju bara cykla dit med några
boxar rödtjut på plats och om du har riktig tur, så kan du ta en eller två selfie´s med figuren
med gula jackan/västen så ser vi alla vem du är oxå .. (lite ironi men ändå)
Citera
2021-05-21, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Pajasen står ju i city varje helg som han själv skyltar med, i foliehatts kanalen på YT
med sina handmålade papp-plakat från systembolaget, det är ju bara cykla dit med några
boxar rödtjut på plats och om du har riktig tur, så kan du ta en eller två selfie´s med figuren
med gula jackan/västen så ser vi alla vem du är oxå .. (lite ironi men ändå)

Inte ett ord om båten på flera dagar.
Tror han insett att allt går till försäljning, och kanske nu satsar på att göra friggeboa lite mysig istället,med tex presentpapper på väggarna, julmotiv på presentpapper runt midsommar är istorsett gratis,och hur mycket kostar en hink tapetklister?
Ledlister från Jula och några ryamattor från blocket och vips så är friggeboa lika mysig som HB själv.
Citera
2021-05-21, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Tror han insett att allt går till försäljning, och kanske nu satsar på att göra friggeboa lite mysig istället,med tex presentpapper på väggarna, julmotiv på presentpapper runt midsommar är istorsett gratis,och hur mycket kostar en hink tapetklister?
Ledlister från Jula och några ryamattor från blocket och vips så är friggeboa lika mysig som HB själv.
Är det så du har det hemma eller? Varför gör du ditt yttersta för att förminska HB?
Citera
2021-05-21, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ursula92
Du får väl gå till den där pizzerian som du sa dig ha sett honom på flera gånger och fråga rätt ut..
Citera
2021-05-21, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71

Det ser så ut tydligen ..

Sjösättningen som fick en helt annan vändning i tillvaron
https://www.youtube.com/watch?v=LLMvIhOHt8A
Citera
2021-05-21, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Är det så du har det hemma eller? Varför gör du ditt yttersta för att förminska HB?

Kan du i ditt hjärta hitta förlåtelse till lilla mej.
Jag lovar på heder och samvete att aldrig någonsin mera förminska någon.
Allra minst HB!

https://youtu.be/lpGvSqVn2Ys
Senast redigerad av Kho71 2021-05-21 kl. 18:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in