2021-05-21, 06:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Hahaha!
"Grejar lite med armarna"

Hur vet HB egentligen att förövarna var från Marocko?
Presenterade dom sig?
Och snuse!...Som är så gott,blir lite sugen då jag slutade själv för ett tag sedan,det han har i mungipan hade räckt gott👍

Precis min tanke. Nu plötsligt kommer det fram att dom var från Marocko och hur vet han det Ja han är äcklig. Men vi slapp en brakskit i alla fall.
Citera
2021-05-21, 06:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Han nämnde någon Carl von Tuborg🤔
Vem fan är det?

Videon kom sent igår då jag precis skulle lägga mig men det finns ingen Carl Tuborg, Karl Tuborg, Carl Von Tuborg eller Karl Von Tuborg + självförsvar då man söker. Han har i fyllan diktat ihop en fiktiv figur. Men det gör inget för SEKTEN
Citera
2021-05-21, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Videon kom sent igår då jag precis skulle lägga mig men det finns ingen Carl Tuborg, Karl Tuborg, Carl Von Tuborg eller Karl Von Tuborg + självförsvar då man söker. Han har i fyllan diktat ihop en fiktiv figur. Men det gör inget för SEKTEN

🤣🤣
Jahapp! Så here we go again!
Alltså nya sagor.
Att han ska dra upp detta igen,blir inte direkt mer trovärdigt för det,misstänker att förra videon med det påstådda rånförsöket utlöste en våg av swishsympati.
Kan fungera även denna gång,ser en och annan som redan verkar tagit fram swishappen.
Att han är bladig värre en torsdag kväll är det ingen av lärjungarna som ifrågasätter, mest troligt så är även dom på kanelen.
Citera
2021-05-21, 07:22
Avslutad
Angående den som enligt HB la upp en fin video om självförsvar så var det Per Von Carlsburg. Inte Carl Von Tuborg Det är svårt att höra då han sluddrar... Upptäckte det nu. Sökte på nätet och YouTube och kunde inte hitta någon sådan video.
Senast redigerad av AwakeAsFuck 2021-05-21 kl. 07:39.
Citera
2021-05-21, 07:23
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jag tror det är trubbel med KFM, hade han löst hela grejen så hade han basunerat ut det, gånger flera. I något dygn nu, och flera videos tillbaka, är han knäpptyst om det privata: fram till den senaste videon, där han kom ut som ninja - en ninja i gul tisha med reflexväst över...
Citera
2021-05-21, 07:28
Medlem
För mig som inte är 08; är inte Vanadislunden ganska centralt och hyfsat trafikerat? Det känns som att någon borde hört eller sett bråken.
Citera
2021-05-21, 07:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag tror det är trubbel med KFM, hade han löst hela grejen så hade han basunerat ut det, gånger flera. I något dygn nu, och flera videos tillbaka, är han knäpptyst om det privata: fram till den senaste videon, där han kom ut som ninja - en ninja i gul tisha med reflexväst över...

Självklart är det så.
Citera
2021-05-21, 07:38
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Skubzundstuds
För mig som inte är 08; är inte Vanadislunden ganska centralt och hyfsat trafikerat? Det känns som att någon borde hört eller sett bråken.
Nja, lunden är jättestor och kuperad, men visst: någon hundägare borde hört och sett något...
Citera
2021-05-21, 07:41
Medlem
Citat:
Nja, lunden är jättestor och kuperad, men visst: någon hundägare borde hört och sett något...

Men alltså HB`s klädesgarderob?

1st Gul t-shirt (från ett företag)
1st Grå stickad tröja (änvänds mer än ofta tillsammans med gula tishan
1st Byxa, men dessa syns mycket sällan
1st Gul varseljacka
1st Gul väst som nu täcks över den gula tishan (logo)
(underkläder o strumpor o skor, ska vi inte ens nämna)

Thats´s it .. ?

Vet många äkta hemlösa personer som faktist sliter för sin överlevnad
och som har lätt de fyrdubbla mer kläder än HB ..
Citera
2021-05-21, 07:43
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Men alltså HB`s klädesgarderob?

1st Gul t-shirt (från ett företag)
1st Grå stickad tröja (änvänds mer än ofta tillsammans med gula tishan
1st Byxa, men dessa syns mycket sällan
1st Gul varseljacka
1st Gul väst som nu täcks över den gula tishan (logo)
(underkläder o strumpor o skor, ska vi inte ens nämna)

Thats´s it .. ?

Vet många äkta hemlösa personer som faktist sliter för sin överlevnad
och som har lätt de fyrdubbla mer kläder än HB ..
Han har en ljus Populisterna-tisha också, och en skjorta.
Citera
2021-05-21, 07:58
Medlem
Citat:
Han har en ljus Populisterna-tisha också, och en skjorta.

Samt en Populisterna keps.
Citera
2021-05-21, 08:27
Medlem
Citat:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in