2023-11-28, 20:22
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Såg man inte igenom honom efter 3 minuters titt är man lika värdelös, eller sämre. Maken till skrävlare....
Citera
2023-11-28, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Såg man inte igenom honom efter 3 minuters titt är man lika värdelös, eller sämre. Maken till skrävlare....

Hehe , sök på Tv Team Sweden (Tim) han är ännu värre tro det eller ej men han lyckas faktiskt slå proffsdykaren & navy seal Håkan
Citera
2023-11-29, 08:54
Medlem
Citat:

"marinofficeren Håkan Bergmark" så presenterades han i en debatt på alternativa bokmässan
Citera
2023-11-29, 09:06
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
"marinofficeren Håkan Bergmark" så presenterades han i en debatt på alternativa bokmässan
Helt sjukt vad många som lever i en låtsasvärld fylld av låtsastitlar, -företag och -experter. Det sorgliga är att det säkert ser exakt likadant ut på vänsterflanken...
Citera
2023-11-29, 18:27
Medlem
Citat:
Helt sjukt vad många som lever i en låtsasvärld fylld av låtsastitlar, -företag och -experter. Det sorgliga är att det säkert ser exakt likadant ut på vänsterflanken...

Allt för att fly verkligheten.
Inte så konstigt i denna värld.

Jag tycker att det är fascinerande att även de som kommenterar här tycks lida av samma mindervärdeskomplex och rackar ner på andra för att må bättre.
Själv är jag medveten om att jag inte är någon speciell och tar det med ro.
Citera
2023-11-29, 20:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SKOTTEN123
Allt för att fly verkligheten.
Inte så konstigt i denna värld.

Jag tycker att det är fascinerande att även de som kommenterar här tycks lida av samma mindervärdeskomplex och rackar ner på andra för att må bättre.
Själv är jag medveten om att jag inte är någon speciell och tar det med ro.

En fantastisk kreatör av videos a'la satir är väl inte bara.. 🎬 📽 . Inga nya gossip om Befälhavare Bergmark, har Kung Fritjof fått några svar av honom?
Senast redigerad av LawNumberSix 2023-11-29 kl. 20:19.
Citera
2023-11-29, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
Du tror inte de ständiga försöken till karaktärsmord sida upp och sida ned i tråden kan bero på en sådan enkel anledning som att de ämnen han tar upp är kontroversiella och helst ska hållas tyst om?

Karaktärsmördande är en världsgren idag när informationslocket ska hållas på samhällsgrytan. Lyssna inte på honom, luktar både illa och öppnar mjölkkartongen på fel sätt.......

Personligen ogillar jag att personer som utan skam ljuger om påhittade dykningar vid Estonia för att på så sätt tjäna pengar.
Att utnyttja en tragisk olycka med så många döda för egen vinning är skamligt.
Citera
2023-11-29, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Personligen ogillar jag att personer som utan skam ljuger om påhittade dykningar vid Estonia för att på så sätt tjäna pengar.
Att utnyttja en tragisk olycka med så många döda för egen vinning är skamligt.

Bergmark är i grunden en intelligent man, dock har det spårat ur under resans gång och alla hans lögner har tagit över honom. Många åsikter han har håller även jag med om, men som du skriver så ljuger han numera för egen vinnings skull och då faller han platt!
Citera
2023-11-30, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Du är helt klart ensam värd hela entrépengen här på Flashback 😂😂😂.

Looking extremely forward till att se kommande alster om Hägerstens alldeles egna Macyver 😇! (Den kan få kultstatus.)

Om det som påstås här om HB är sant så behövs det ju inget avsnitt.

Då är han ju sin egna satir berättare.
Citera
2023-12-01, 19:59
Medlem
Fylltratten är hårt ansatt av Fritjof nu men han duckar likt den jävla fegisen och Nollan han är...
Svinet har väl troligen aldrig ens badat i ett badkar.

Kör hårt Fritjof, vi vill alla se fyllot falla.
Citera
2023-12-03, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belger12
Fylltratten är hårt ansatt av Fritjof nu men han duckar likt den jävla fegisen och Nollan han är...
Svinet har väl troligen aldrig ens badat i ett badkar.

Kör hårt Fritjof, vi vill alla se fyllot falla.

Tydligt att Håkan är mytoman annars hade han väl bara gått ut direkt & dragit ner byxorna på fritjof som är totalt lågbegåvad 😂
Citera
2023-12-04, 08:24
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigarocco
Tydligt att Håkan är mytoman annars hade han väl bara gått ut direkt & dragit ner byxorna på fritjof som är totalt lågbegåvad 😂

HB har "svarat" på Fritjof sanningar, på ett "intelligent" sätt med kommentarer under en video på Swebbtube. "Den handikappade Danneman är smartast i denna trio" och "Fritjof du är sinnebilden av en psykiskt störd person. Tyvärr lider du av disillutioner och kan eventuellt skyllas på Mind Control"

Länk video https://swebbtube.se/w/iJYyfVKrz4TtgXhktuqqxg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in