Citat:
Ursprungligen postat av
190401
Varför ska hon göra det? pga att hon har en annan hudfärg eller? hon är väl inte speciellt härlig så som person. Saknar empati för andras känslor bland annat hennes alter ego hur är det med det..? Tänker bara på sig själv. Gör allt få att synas. Oskön som person skriker o gapar hela tiden. Hon är en extremt jobbig karaktär som glidit genom hela bb säsongen utan att hänga löst i en måndagsfinal.
Hon har haft förmåner varje vecka genom hela säsongen aldrigmlidit så som tex dem andra fått göra.
Å det tycker du är en värdig vinnare.
Glömde just ja nu är jag väl rasist här också bara för man tycker en annan människa med annan hud ton är allt detta jag skriv ovan idärför tycker jag hon är minst värdig vinnare.
Hon, ska vinna för hon är en fantastisk tjej, som utvecklats mest i huset , hon har ett stort hjärta och har massor med empati hon står upp för sig själv och andra samt är orädd vågar ta konflikter om det behövs, dessutom har hon en karisma som är enorm och går igenom tv - rutan…
Har hon brister ? Självklart precis som de andra så är hon en människa med brister och fel.
Vi gillar olika vilket är helt okej🙏❤️