2021-05-21, 00:16
Medlem
Har mestadels läst här på Flashback. Trott att Simon och Tanja ligger bäst till, men efter att ju läst en massa trådar på Facebook och Instagram ser jag hur jäkla poppis nardos och Emelie är. Nardos har gått igenom såå mkt. Utsatt för rasism, så visar man screenshots från inlägg här.

Det är en jävla grej dom kör nu för att hon ska få medlidande. Inte mkt om hennes personlighet utan bara rasismen. Nä för man kan inte bara ogilla en person utan det handlar om rasism. Idioter! Tror inte ens hälften ser liven.
Senast redigerad av granskottet80 2021-05-21 kl. 00:19.
2021-05-21, 00:17
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Eftersom inget händer så bjuder jag på en bild av Madde och en av Tanja.

https://www.imagebam.com/view/MEE0JW

https://www.imagebam.com/view/MEE0KE

Tack
2021-05-21, 00:17
Medlem
lyssna på tanja nu emelie din envisa tjej...hade velat hört mer såna här samtal från tanja än att halvt medvetslös leka i poolen med storsjöodjuret varje kväll
2021-05-21, 00:18
Medlem
Och Judith tog över tanjas systers live totalt när hon, pinne och syrran snackade. Tror att alla är så intresserade av att höra henne. Så pinsamt och ego.
2021-05-21, 00:19
Medlem
Joels och Maddes vänskap kommer bli ngt fint o äkta. Med respekt följer jag dem
2021-05-21, 00:20
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja

Tack
u r welcome
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Jag tror verkligen inte att Tanja vinner längre. Jag har läst tråden och vet att du har Simon som etta, säger absolut inget om det. Vad jag däremot säger är att jag förstår OM han skulle försvinna för en del tittare (24/7 eller bara avsnitt) då han ofta lägger sig tidigt. Med andra ord... det är 4 st kvar och de slås om röster på totalt 16 (??) Personer som varit i huset denna säsong. Kan bli tight
Så du tro på fullt allvar att alla skulle börja avsky Simon för att han går och lägger sig i detta dårhus? Dom flesta är nog nöjda med hans insats vilken är den enda som varit av naturligt slag. Om Tanja vinner är det inget jag kan göra nåt åt men har aldrig förstått storheten hos den deltagaren. För mig är hon ingenting mer än en överhurtig individ som spelar ett spel. Så djävla snäll, go och rar är inte normalt och sånt lyser igenom. Hon kunde ju ta för sig i sex-såpan och hade flera ovänner där i PH. Hyckleri av hög rang och ganska skickligt för dom som går på det.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Emelie sa gladiatorveckan och det första som poppade upp i mitt huvud var hur FÖRBANNAD Jesper var på Panzar Ligger och övertröttsskrattar nu, tack å hej. Godnatt gullisar.

Saknar.
2021-05-21, 00:21
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Emelie sa gladiatorveckan och det första som poppade upp i mitt huvud var hur FÖRBANNAD Jesper var på Panzar Ligger och övertröttsskrattar nu, tack å hej. Godnatt gullisar.

https://pasteboard.co/JPHHMNE.png

2021-05-21, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Joels och Maddes vänskap kommer bli ngt fint o äkta. Med respekt följer jag dem

Håller verkligen med dig! Trodde ett tag att det skulle finnas i huset endast men tror det är bra att de får llte tid tillsammans utanför innan de andra kommer ut
2021-05-21, 00:22
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Julia var ju the good guy i år. Helt välförtjänt. De andra två "jokrarna" kan vi ju diskutera. Trodde ändå väl om Vickan i och med hennes entré. Gick ju åt skogen

Ja.. de hade väl kunnat skicka in Pätzy istället så hade spelet varit igöng
2021-05-21, 00:23
Medlem
Hade lätt lätt lätt snarare hängt med Madde, Joel & Maddes vän Rasmus just nu. Haft en jättefin & mysig kväll ser det ut. Älskar att dem bara njuter 🤍

Kaos in the house & cringe med de andra gänget...
Senast redigerad av Saris123 2021-05-21 kl. 00:25.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in