Citat:
Ursprungligen postat av
Hugitout
Nä det tror jag inte. Jag tycker så. Vad tycker du då?
Den här säsongen var ju historiens absolut sämsta, och 2020 näst sämst.
Låter ju som du såg "klassikerna" på 2000 talet, och då förstår jag inte hur du kan tycka 2021 är bäst?
Är ju inte ens samma program längre, fyran har ju förstört precis allt!
Ständig censur, värdelösa tävlingar, temaveckor anpassade för barn i sjuårsåldern, vi får aldrig rösta UT nån, bara rösta kvar, värdelös produktion som dessutom är helt tandlös och törs aldrig ge ut straff åtminstone inte till vissa, ingen nominering förrän nu på slutet, deltagarna kan sjukt nog rädda varandra och sig själva, avsnitten och DC styrningen är helt fixerad på en deltagare, castingen av deltagarna är så urusel att man kippar efter andan, hela BB är ju numera bara en tre månader lång semester jämfört med förut, när det var hårt och deltagarna fick kämpa för allt, beställa mat för begränsade pengar och framförallt, grymt underhållande temaveckor som tex "Sibirien" mm mm.
Och hela skiten är numera så PK-marinerat av Tv4 att om en gammal tant säger samejävel eller en burkputtare mongolid, blir dom autonominerade och givetvis att när deltagarna hade mage att tillrättavisa fyrans utvalda vinnare skickade dom genast in en Dicman som tillrättavisade alla i huset, och gav dom stränga order att alltid behandla Nardos med silkesvantar.
En Nardos som Tv4 av nån sjuk anledning dessutom lobbat för hela säsongen, och hela tiden favoriserat på sina sociala medier?
Tycker faktiskt överlägset bästa säsongen var 2011, tätt följd av 2012 och Kanal 5s orginal-versioner.