2021-05-20, 23:04
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Såg i deras live att någon kommenterade att det är lite SD vibbar att Emelie hängde på Flashback förra årets BB

Okej så då använder de sig själva av generalisering och påstår att denna tråd tillhör de främlingsfientliga?

Jag kan bara tala för mig själv och säga att jag tillhör inte den skaran och och jag har upplevt många,många vettiga och sunda skribenter här och visst det finns ett fåtal människor här som är öppet främlingsfientliga. Det är bara synd att deras inlägg förstör ryktet för dem som är här för att dela sina åsikter och resonera kring BB men det får stå för dom.

Jag vet iaf att både förra årets och detta år har det funnits många här med sunda värderingar och intellekt, det som händer är när dessa andra skriver extrema grejer så syns det mer. Jag tror dock att det goda ändå gjort att denna tråd överlevt och jag uppskattar allt utbyte av tankar jag fått från dessa människor här. .Jag älskar er alla och jag kommer sakna detta sen!

Jag har även lärt mig mycket av de andra busarna här, då jag blivit ännu mer övertygad om hur man inte ska tänka! Jag vill säga detta. Jag älskar er också även om jag verkligen ogillar det ni skriver!
2021-05-20, 23:05
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Gulliga Tanja gav bort hoodien hon vann till Simon som genom hela programmet har varit mer eller mindre taskig mot henne.

Sa han ens tack eller var han så bitter?

Hoppas att hon får en ny hoddie och även vinner miljonen.
Heja Tanja ❤️
2021-05-20, 23:05
Medlem
Så klart röstat på Nardos
2021-05-20, 23:06
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
De är fanimej ett vidrigt under att den självuppblåsta gaphalsen narcos fortfarande är kvar.
Får mig snart att tappa all tilltro för mänskligheten.
Mer självcentrerad å ointressant människa får man leta efter.
Vem som helst förtjänar vinsten mer än den vrålande apan 🤮
Vore nästan lite kul om hon vann. Speciellt när man läser hur majoriteten avskyr svintoskallen
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-20 kl. 23:08.
2021-05-20, 23:08
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Nej det verkade bara vara någon som ville mytta lite, de försökte ju mytta att hon kallade Nardos apa i en annan live. De liksom bara slänger in sjuka saker det för att skapa rykten. Kontoansvarige ignorerade de kommentarerna som tur är. De verkar själva trötta på hatet från vissa Nardos fans.

Jo men det är fel då rykten kan tolkas som sanna i värsta fall men jag hajar. Allt bara växer som en enda stor blob av agg, hat och annat. Tänk att sådana här grejer kan göra att människor på riktigt börjar hata varandra fast de aldrig träffats, helt sjukt. Man lägger fokus på helt fel grejer, sen går det bara överstyr!
2021-05-20, 23:09
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugitout
Nä det tror jag inte. Jag tycker så. Vad tycker du då?
Den här säsongen var ju historiens absolut sämsta, och 2020 näst sämst.
Låter ju som du såg "klassikerna" på 2000 talet, och då förstår jag inte hur du kan tycka 2021 är bäst?

Är ju inte ens samma program längre, fyran har ju förstört precis allt!

Ständig censur, värdelösa tävlingar, temaveckor anpassade för barn i sjuårsåldern, vi får aldrig rösta UT nån, bara rösta kvar, värdelös produktion som dessutom är helt tandlös och törs aldrig ge ut straff åtminstone inte till vissa, ingen nominering förrän nu på slutet, deltagarna kan sjukt nog rädda varandra och sig själva, avsnitten och DC styrningen är helt fixerad på en deltagare, castingen av deltagarna är så urusel att man kippar efter andan, hela BB är ju numera bara en tre månader lång semester jämfört med förut, när det var hårt och deltagarna fick kämpa för allt, beställa mat för begränsade pengar och framförallt, grymt underhållande temaveckor som tex "Sibirien" mm mm.

Och hela skiten är numera så PK-marinerat av Tv4 att om en gammal tant säger samejävel eller en burkputtare mongolid, blir dom autonominerade och givetvis att när deltagarna hade mage att tillrättavisa fyrans utvalda vinnare skickade dom genast in en Dicman som tillrättavisade alla i huset, och gav dom stränga order att alltid behandla Nardos med silkesvantar.
En Nardos som Tv4 av nån sjuk anledning dessutom lobbat för hela säsongen, och hela tiden favoriserat på sina sociala medier?

Tycker faktiskt överlägset bästa säsongen var 2011, tätt följd av 2012 och Kanal 5s orginal-versioner.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-20 kl. 23:12.
2021-05-20, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag har bett hela min arbetsplats att rösta på Nardos, och eftersom de alla hatar mig kommer de göra tvärtom och rösta på någon av de andra tre.
Man måste vara lite listig.

MVH/Gnomegirl.
🤣👍
2021-05-20, 23:12
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Låter ju som du såg "klassikerna" på 2000 talet, och då förstår jag inte hur du kan tycka 2021 är bäst?

Ständig censur, värdelösa tävlingar, temaveckor anpassade för barn i sjuårsåldern, vi får aldrig rösta UT nån, bara rösta kvar, värdelös produktion som dessutom är helt tandlös och törs aldrig ge ut straff åtminstone inte till vissa, ingen nominering förrän nu på slutet, deltagarna kan sjukt nog rädda varandra och sig själva, avsnitten och DC styrningen är helt fixerad på en deltagare, castingen av deltagarna är så urusel att man kippar efter andan, hela BB är ju numera bara en tre månader lång semester jämfört med förut, när det var hårt och deltagarna fick kämpa för allt, beställa mat för begränsade pengar mm mm.

Och hela skiten är numera så PK-marinerat av Tv4 att om en gammal tant säger samejävel eller en burkputtare mongolid, blir dom autonominerade och givetvis att när deltagarna hade mage att tillrättavisa fyrans utvalda vinnare skickade dom genast in en Dicman som tillrättavisade alla i huset, och gav dom stränga order att alltid behandla Nardos med silkesvantar.
En Nardos som Tv4 av nån sjuk anledning dessutom lobbat för hela säsongen, och hela tiden favoriserat på sina sociala medier?

Tycker faktiskt överlägset bästa säsongen var 2011, tätt följd av 2012 och Kanal 5s orginal-versioner.
+10000 Mycket mycket bra summeringo ta med gamla deltagare var ju också ett jättefiasko ha ha hur fan tänkte dom👍👍👍👍👍👍
Senast redigerad av Conny63 2021-05-20 kl. 23:16.
2021-05-20, 23:15
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Det var jättefina hälsningar till alla deltagare! Bra jobbat av de som skickat in! ❤️

Håller helt med.. tråkigt att folk ska hacka och klaga på till och med sådant som är pepp och kärlek.
2021-05-20, 23:15
Medlem
xrlpyts avatar
Vad snackar ens Nardos om? Jävvvlar i min lilla lådda vilken mundiarré hon har.
2021-05-20, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Är chokladen med popcorn verkligen god? Det låter helt sjukt. Jag gillar dock varianterna med havsalt, är det något liknande..?
Ja, jättegod. Påminner om fazers Kina mjölkchoklad, men med lite sälta! 😀
2021-05-20, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen

Ständig censur, värdelösa tävlingar, temaveckor anpassade för barn i sjuårsåldern, vi får aldrig rösta UT nån, bara rösta kvar, värdelös produktion som dessutom är helt tandlös och törs aldrig ge ut straff åtminstone inte till vissa, ingen nominering förrän nu på slutet, deltagarna kan sjukt nog rädda varandra och sig själva, avsnitten och DC styrningen är helt fixerad på en deltagare, castingen av deltagarna är så urusel att man kippar efter andan, hela BB är ju numera bara en tre månader lång semester jämfört med förut, när det var hårt och deltagarna fick kämpa för allt, beställa mat för begränsade pengar och framförallt, grymt underhållande temaveckor som tex "Sibirien" mm mm.

+100000 hoppas fyran aldrig mer får ta hand om BB!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in