2021-05-20, 23:20
Medlem
har simon däckat?
2021-05-20, 23:20
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja, jättegod. Påminner om fazers Kina mjölkchoklad, men med lite sälta! 😀
Åh, får väl testa den då.
2021-05-20, 23:22
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elsjoggo
har simon däckat?
Jepp, han drog sig tillbaka för en timme sen ungefär. Men det var lika bra, före det satt han och storbölade så att alla tjejerna fick trösta honom i stället för att festa, och sen kom de aldrig igång igen.
2021-05-20, 23:22
Medlem
Ja nu när Simpa gått och lagt sig kan man ju själv göra det. Tjejernas samtal just nu är......inte speciellt underhållande.

Imorgon lär Simpa tyvärr ryka. Tråkigt, då han är min stora favorit. Men vad kan man göra mer än att rösta på honom. Produktionen lyckas med att få tre tjejer i finalen. Jag bara ser framför mig hur dom lägger ut på insta "Who run the world? GIIIIIIRLLSSS. Skicka kärlek till dessa starka kvinnor som sitter i final. Såååå galleeeeet"

Det produktionen inte fattar är att om dom kör ut Simpa imorgon är det helt kört för Emelie och Nardos att ta hem det. Alla Simpas fans kommer gå till Tanja och med tanke på hur jämnt det är mellan dessa fyra nu så är det tack och godnatt för produktionens favoriter.

Godnatt på er <3
2021-05-20, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
NU fixar vi så att Simon vinner!!!!!!!!!!!!!!!!! Vem åker på lördag???
Simon
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jepp, han drog sig tillbaka för en timme sen ungefär. Men det var lika bra, före det satt han och storbölade så att alla tjejerna fick trösta honom i stället för att festa, och sen kom de aldrig igång igen.

Han medvetet dödar festen för att kunna sova. Sen så pissa han i duschen för att försöka reta upp nån så festen skulle dö ännu mer.

Ut med han nu !
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Varför bölade han? Jag bytte och tittade på mellobidragen, orka inte kolla på grinolle. 🙁
2021-05-20, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
judith har fullt upp med att supa med julia och tess steffi och lite annat folk hon hoppas väl kanske hon får nåt hemsläp med sig ikväll tror inte ens hon tänker på tanja nu
jävla äckel alkisar. dom kan inte umgås utan att de ska drickas patetiskt
2021-05-20, 23:24
Medlem
Citat:
Ja, jättegod. Påminner om fazers Kina mjölkchoklad, men med lite sälta! 😀
Lite söt för min smak
2021-05-20, 23:25
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
+10000 Mycket mycket bra summeringo ta med gamla deltagare var ju också ett jättefiasko ha ha hur fan tänkte dom👍👍👍👍👍👍
Eller hur! Problemet är nog att dom tydligen inte tänker, överhuvudtaget?
Är ju som att Tv4 är fast beslutna att köra ner BB i dokusåpa-avgrunden för att självdö, av nån sjuk anledning?

Eller så tror dom att det inte går göra programmet på nåt annat sätt än så här, i dagens lättkränkta samhällsklimat?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Varför bölade han? Jag bytte och tittade på mellobidragen, orka inte kolla på grinolle. 🙁
Dels hälsningarna från fansen var det väl, men framför allt hade han en lång snorgråtig utläggning om att han är "skyldig sin syster sitt liv" för att hon anmälde honom till BB ....
Medlem
Emelie. Gurl. Vi hör. Ser. Och älskar dig. Du och Tanja som kombo, guld!

Emelie hur kan man ens gilla, men det gör man, Fett weird. Orkar inte, men orkar för dig sjukt.

Kan inte bara Emelie vinna och Adrian, Pedram och Tess dra åt helvete. Även om Emelie förlåter och ser gör inte vi! Bye BITCHES!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in