2021-05-20, 21:01
Medlem
trickydicks avatar
Totalt vansinnigt skitsnack som dessutom strider mot fysikens lagar. Har testa själv och naturligtvis ingen effekt.. varken med kylskåpsmagnet, neodymmagnet eller kompass.
Citera
2021-05-20, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Totalt vansinnigt skitsnack som dessutom strider mot fysikens lagar. Har testa själv och naturligtvis ingen effekt.. varken med kylskåpsmagnet, neodymmagnet eller kompass.
Men du måste testa...
Citera
2021-05-20, 21:55
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porky123
Men du måste testa...

Har som sagt redan gjort det. Ingen effekt varken med neodym, kylskåpsmagnet eller kompass på Pfizer vaccin.
Citera
2021-05-20, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Har som sagt redan gjort det. Ingen effekt varken med neodym, kylskåpsmagnet eller kompass på Pfizer vaccin.
Rätt kul att man var tvungen att prova tycker jag... även jag kollade med vaccinerade
Citera
2021-05-20, 23:40
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Tog andra sprutan idag (Pfizer) och provade med magneter direkt vid hemkomsten. Inte tillstymmelse till påverkan (vilket det inte kan bli då det inte finns något i vaccinet som skulle vara påverkningsbart av en magnet).
Jag har provat på flera. På de flesta har magnet eller metall fastnat vid injektionsstället. Senast idag 3 personer som det fastnade på och *1 som inget hände på (*första sprutan men vet inte om det spelar roll). Ibland har det varit starkare ibland något svagare magnetism eller vad kalla det?
En annan person meddelade mig att inget fäste första gången vid försök med vid försök några dagar efter fäste en magnet.

Jag förstår du är skeptisk. Jag vet inte vad som gör detta.. men det är sant det jag berättar. Som syns på videokompilat är det lite olika hur lätt magnet el metall fastnar.
Citera
2021-05-21, 12:34
Medlem
Sqeptisks avatar
Ämnet tas upp på: https://thehighwire.com/videos/the-covid-vaccine-epidemic/

Strax innan 1:00:00 lite tiktoksnuttar om fenomenet och från timmen och frammåt gör dom egna "tester". Magneten fäster dock långt ifrån alltid, men tillräckligt många gånger för att fenomenet inte kan avfärdas. Verkar som tillverkarna har lite att förklara här
Citera
2021-05-21, 12:36
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqeptisk
Ämnet tas upp på: https://thehighwire.com/videos/the-covid-vaccine-epidemic/

Strax innan 1:00:00 lite tiktoksnuttar om fenomenet och från timmen och frammåt gör dom egna "tester". Magneten fäster dock långt ifrån alltid, men tillräckligt många gånger för att fenomenet inte kan avfärdas. Verkar som tillverkarna har lite att förklara här
Tog de upp hur man ska göra MR-röntgen med vaccinerade?
Citera
2021-05-21, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RamsundAktaRingen
Jag har provat på flera. På de flesta har magnet eller metall fastnat vid injektionsstället. Senast idag 3 personer som det fastnade på och *1 som inget hände på (*första sprutan men vet inte om det spelar roll). Ibland har det varit starkare ibland något svagare magnetism eller vad kalla det?
En annan person meddelade mig att inget fäste första gången vid försök med vid försök några dagar efter fäste en magnet.

Jag förstår du är skeptisk. Jag vet inte vad som gör detta.. men det är sant det jag berättar. Som syns på videokompilat är det lite olika hur lätt magnet el metall fastnar.
Efter ett dygn är det fortfarande inget som fastnar. Inga magneter, inga bestick, klammer, skruvmejslar. Sorry, fick väl en dålig batch.
Citera
2021-05-21, 18:20
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Efter ett dygn är det fortfarande inget som fastnar. Inga magneter, inga bestick, klammer, skruvmejslar. Sorry, fick väl en dålig batch.
Du behöver en bit dubbelhäftande tejp precis som de använder i tiktokklippen.
Citera
2021-05-21, 21:03
Bannlyst
Magnetic nanofluids finns det visst nått som heter, vad det är exakt vet jag inte.
Citera
2021-05-21, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Du behöver en bit dubbelhäftande tejp precis som de använder i tiktokklippen.
Samma puckon som alltid ska vara motvals och försöker se smarta ut.

Självhäftande tejp? Har du ens tittat på klippen? Jag gissar att du inte är dum nog att svara så utan att ha tittat, så då återstår bara som redan sagts "betald desinformatör".

Självhäftande tejp hoppas du får sparken nu när du är så uppenbar.
Citera
2021-05-21, 21:30
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grusmusen
Samma puckon som alltid ska vara motvals och försöker se smarta ut.

Självhäftande tejp? Har du ens tittat på klippen? Jag gissar att du inte är dum nog att svara så utan att ha tittat, så då återstår bara som redan sagts "betald desinformatör".

Självhäftande tejp hoppas du får sparken nu när du är så uppenbar.
Hur smart är det att tro på att vaccinen ger en magnetisk effekt?

Hur kommer det sig att sådana som du alltid drar till med "betald desinformatör" och dylikt? Slut på argument?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in