2021-05-20, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Å sørge for at kona får påspandert et standsmessig siste måltid var vel det minste man kunne forvente av TH.

Du kan neppe være helt frisk.

Edit: Du høres ut som en som forsvarer sin nærstående med nebb og klør, uansett hvor mye som taler mot han.

Jeg er dessverre veldig frisk og velbevart, til din enorme skuffelse. Og ja, mine nærmeste beskytter jeg, men ingen av dem har tilhørighet til denne saken. Hadde jeg trodd at noen som stod meg nær hadde jeg nok trodd at de ville ta ansvar for handlingene sine, men man får ha respekt for individuelle valg. Spekuler videre du!
Citera
2021-05-20, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Ja det var merkelig du ikke nevnte bakhonet og en saftig konspirasjonsteori i samme slengen ?
Vad betyder bakhon på svenska? Har tittat i translateappen men inte fått någon översättning där.
Citera
2021-05-20, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
er vilkåret at hun er helt intakt. Du må ta opp dette med th og sh.
Så kunne man samtidig ta opp hvorfor det ikke er dusør for å finne «kidnapper» eller drapsmann, eller for ledetråder som kan løse saken.
«Familien til savnede Anne-Elisabeth Hagen utlover millionbelønning for opplysninger som fører til at hun blir funnet, melder TV 2.»
https://www.nrk.no/norge/hagen-familien-utlover-dusor-pa-10-millioner-kroner-1.15054631

På et av bildene ser det ut som at hun faktisk har parykk. Kan være mange gode grunner til å bruke parykk, og man bruker den ikke nødvendigvis til alle anledninger. Enig i at det ikke er noen grunn til å hånflire av at en parykk ble funnet.
Citera
2021-05-20, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Vad betyder bakhon på svenska? Har tittat i translateappen men inte fått någon översättning där.
https://no.wikipedia.org/wiki/Bakhon
Citera
2021-05-20, 20:27
Medlem
Citat:
https://no.m.wikipedia.org/wiki/Planke
«Bakhon - det ytterste stykket av trestokken som er blitt saget opp til plank og bord»
Citera
2021-05-20, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Haha, TH mente visst også at "kidnapperne" hadde med egne klær til AEH
slik at hun ikke skulle bli gjenkjent på vei fra utgangsdøra til bilen.

Håper uansett bakhonet blir vist fram i retten.
og parykken...
Citera
2021-05-20, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
https://no.wikipedia.org/wiki/Bakhon
Jaha, tack så mycket. Jag har undrat så länge.
Citera
2021-05-20, 20:56
Medlem
Citat:

Bak

Bräda

Sidobrädor (se bild)

https://www.svenskttra.se/trafakta/allmant-om-tra/fran-timmer-till-planka/

Inte Plank !
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-05-20 kl. 21:00.
Citera
2021-05-20, 21:13
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Du glemte å legge til spanderte middag på Michelinrestaurant. , det er gjerrigknarken sin det, som kaster bort penger på forfinet og overpriset mat.

Den ene gangen hvert femte år kanskje?
Citera
2021-05-20, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Den ene gangen hvert femte år kanskje?

Man får da håpe at spesielle anledninger tilhører sjeldenhetene, hvis ikke er jo all sjarme borte. Høres mer enn nok ut, Michelin er ikke alt i gastronomiens verden. Får da håpe at selskapet er viktigere enn vomfyllet
Citera
2021-05-20, 22:09
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt

Har du oppfylt knuteregel # 12 ?

"Lage en kodespråk hypotese om TH og alle barna i Hagen-saken"
Ingenting av det som er offentliggjort etter jeg lanserte hypotesen 7.6.20 har svekket den, tvert imot.

Det aller viktigste kodesignalet ble gitt 0906 i form av det «avbrutte» anropet. Dette var trolig startsignalet som fikk TH til å ringe nøyaktig på minuttet én time senere 1006. At han også ringte 1306 er heller ikke tilfeldig.

Edit: Selvsagt må man ikke glemme 0856 hvor avslutningen på AE’s samtale med MB sammenfaller nøyaktig med bilen på gangveien, 10 minutter før det avbrutte anropet.

Heller ikke 0914 hvor samtalen mellom AE’s telefon og sønnen sammenfaller nøyaktig med da bilen til TH parkerer ved Futurum.
Senast redigerad av Slettsnoken 2021-05-20 kl. 22:45.
Citera
2021-05-20, 22:39
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Du glemte å legge til spanderte middag på Michelinrestaurant. , det er gjerrigknarken sin det, som kaster bort penger på forfinet og overpriset mat.

La meg få være "djevelens advokat" her, og påpeke at han spanderte på venneparet også -
og minne om begrepet "there's no such thing as a free lunch". Vis gjerne et eksempel der
han kun tar med AEH på Michelinrestaurant, så kanskje du skjønner poenget mitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in