Jeg håper selvsagt at AEH blir funnet, men jeg tviler på at det skjer.
Jeg ler litt av dette, fordi noen tror de er klarsynte.
LH07:
"Er det henne ryker ektemannen inn på ubestemt tid. Mulig tt mener hun har tatt et bad i langvannet og druknet, begått selvmord eller tatt av dage enten av elektriker eller menn med telelinse som hevner seg på th"
Og videre: "Kan være th som vil ha henne begravd ved sv. Ingen forlater th tanke. Ved kidnapping ville de letet andre steder. Dette er det th som står bak."
Kornblomst:
"Jeg synes det ville stemme om dette er håret til AE. Hun ble aldri fraktet vekk fra S4 i noen ukjent bil. Og det er TH som drepte henne og skjulte henne like i nærheten av eget hjem".
Har skrevet det før: TH er en gjerrigknark og ville ALDRI utlovet dusør på svimlende 10 mill til den som finner AE hvis det var snev av mulighet for det. Hun er vekk og vil aldri bli funnet.
Absolutt ikke, men selv om man ser bort fra grusomt skjev ektepakt, at AE skal ha betalt husleie, gammelt og slitt møblement i S4 og gammel bil, avslører dobbeltmilliardæren TH seg godt selv i intervjuet da han sa han tok det opp med AE etter at hun «hadde brukt penger bare på seg selv».
Absolutt ikke, men selv om man ser bort fra grusomt skjev ektepakt, at AE skal ha betalt husleie, gammelt og slitt møblement i S4 og gammel bil, avslører dobbeltmilliardæren TH seg godt selv i intervjuet da han sa han tok det opp med AE etter at hun «hadde brukt penger bare på seg selv».
TH er en ultragjerrigknark.
Du glemte å legge til spanderte middag på Michelinrestaurant. , det er gjerrigknarken sin det, som kaster bort penger på forfinet og overpriset mat.
Hva skulle det bevise, har du aldri spandert mat på noen eller hva er det med deg?
Jeg vet om mennesker som aldri hadde brukt penger på en Michelinrestaurant, enda mindre spandert middag der. Millionærer og ikke ultragjerrige, men folk er forskjellige. Jeg forsvarer ikke TH, jeg vil simpelthen at dere forstår hvor ulike mennesker kan være uten å sykeliggjøre og demonisere alt dere ikke liker.
Jeg vet om mennesker som aldri hadde brukt penger på en Michelinrestaurant, enda mindre spandert middag der. Millionærer og ikke ultragjerrige, men folk er forskjellige. Jeg forsvarer ikke TH, jeg vil simpelthen at dere forstår hvor ulike mennesker kan være uten å sykeliggjøre og demonisere alt dere ikke liker.