2021-05-20, 19:25
Medlem
Nukommerhons avatar
Det är varför jag älskar hardcore, det gör alla pigga och glada.
Medlem
Nukommerhons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Är det 100 dagar på måndag är frågan resten skiter jag i fullständigt bb konceptet är 100 dagar

Ja
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Men varför har de ens haft en säsong undrar man med tanke på hur genomskinligt det är att de redan bestämt från början att Nardos ska vinna..? Ingen kan ju tycka att det gått rättvist till när hon fått 3-4 ggr mer tvtid än alla andra, aldrig fått något negativt av programledarna, ingen domstol, knappt några nackdelar därinne förutom en dag när hon fick passa upp på adeln.. ingenting. De har till och med avbrutit henne när hon snackat skit om andra med att hon ska byta batterier el. sänkt hennes mic/bytt kamera. Genomskinligt som fan. Ingen kan ha missat detta som tittat på liven.

Ja du har rätt och det märker man tydligt nu när de visar avsnitten och Simons negativa ögonblick visar man gärna, även Emelies och Tanja är tydligen inte med i BB ö.ht eftersom det inte är någon fokus alls på henne. Osportsligt och en genomgående särbehandling av deltagarna och detta är helt fel då det vinklar allt för att påverka tittarna. Självklart kommer Nardos vinna då eftersom hon har inte gjort några misstag eller fel i huset alls och det negativa klipp som finns med henne döljs. Tycker det är jävligt orättvist!
2021-05-20, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ponne och Jeppe gick ju in i husbilen samtidigt som de andra gick in i huset, dvs premiärmåndagen.

ja men husbil är ju inte bigbrother-hus?

annars kan ju vem som helst bo i husvagn utanför och säga att man vart med i bb
2021-05-20, 19:26
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nukommerhon
Ja
Tack 👍
2021-05-20, 19:28
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svettlock
Förstår hur du tänker.. men jag tror det kan vara till nackdel för nardos att synas så mycket!
Jag har iaf aldrig ogillat en deltagare som nardos, NÅNSIN!
Ju mer hon syns destp fler som ser hennes rätta jag

I avsnitten så klipper de ju alltid bort allt negativt dock. Det är ju bara vi som ser liven som vet hur det ser ut på riktigt och är inte så säker på att många gör det. Hon har ju fått en massa fans som bara tittar på deras favoriseringsavsnitt.
När man kollar liven har man lärt sig att räkna ut vilka godbitar de kommer plocka ut. Om Nardos säger något snällt eller peppar någon så kommer det 9 ggr av 10 med i avsnittet nästa dag.
2021-05-20, 19:29
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Men sluta nu... Din älskling Nardos kommer vinna skiten för det har tv4 redan bestämt innan säsongen började. Du behöver inte vara orolig att hon åker.

Ja tyvärr är det nog redan bestämt men då är ju produktionen korrupt och humbug och då ska det fan protesteras mot en tredje säsong för då är det fan sjukt. TV4 exsisterar endast pga tittarna och ska de hålla på så kan de lika gärna lägga ner hela jävla kanalen.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nejdu, vi röstar på tanja här inne så var det med de
simon är en bortkastad röst och det får du beviset på lördag
Vi får se😀
Medlem
Vi alla har olika favoriter - men en sak kan vi ju enas om - JÄVLAR VILKEN SKITPRODUKTION som gör ALLT i hela världen för att Narcisessan ska få vinna så att dom kan få tv4/cmore att framställas som en fin, kulturberikande kanal.

WELCOME to Sweden. (Har gudskelov redan lämnat helvetet.)
2021-05-20, 19:30
Medlem
Citat:
Exakt.. tror inte de där tävlingarna har gått rätt till egentligen. Man undrar ju om utröstningarna gått rätt till.. t.ex. när Jesper, Tess och Katti åkte. Jag är inte så säker på det.
nej det tror jag inte heller nardos emelie och simon drar folk till avsnitten helt enkelt.Jag sitter och klurar på hur bb skulle kunna bli bra igen att bara ta in kändiskåta snorungar utan utbildning blir inte så bra underhållning som det låter på pappret.Jag tror nästan att ett äldre gäng med olika jobb och bakgrund skulle bli mer drama och mindre tjat om följare instagram och snapchat
2021-05-20, 19:31
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hongklueh
SPOT ON! Nardos klankar nästan alltid ner på Emelie oavsett vad det gäller!

Sjukt starkt av Emelie att hon inte bränner av efter Nardos konstanta pikanden den sista tiden!

Emelie är kung!!! Utan henne hade säsongen varit en enda lång sovmorgon!
Simon har chans på topp 3

Har du haft ett annat nick innan?
2021-05-20, 19:31
Medlem
Nardos fick reda på att Emelie och Tanja fick hälsningar genom poddarna så hon var tvungen att nämna det tre bittra gånger.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in