2021-05-20, 19:13
Medlem
Tanja verkar vara en genuint fin människa.
Simon har sina fula sidor men är rolig och ett hjärta av guld.
Nardos älskar sig själv i alla lägen, gillar bara andra om dom kan göra nåt för henne.
Emelie tror alla snackar skit och paktar, själv paktar hon och snackar skit mest av alla, tillochmed om sina egna päron i Live TV.

GO SIMON, GO TANJA!!!
2021-05-20, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Eller hur. Varför kan inte BB börja festen tidigare än 21? När de ändå inte gör någonting. Eller är festen inställd?

Sätt in en massa sprit och videohälsningar osv gärna på studs. Jag vill göra annat ikväll än att titta på "TEMAFEZTTTTT" som kommer bestå av lite prat och "mys" och sedan godnattsagor.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Dom kan inte räkna. Dom har befunnits sig i huset i 100 dagar. Det kan alla räkna som såg när dom gick in live o när dom går ut live. Att dom räknar på sitt sätt är bara konstigt. Och fel. Tvivlar man så maila Bb o fråga. Dom vet. Och många andra.
Räkna själv. De har varit där hela mars, hela april (totalt 61) dagar, och 24 dagar i maj, det blir 85 dagar. De gick in 15 feburari, och februari har 28 dagar. Fr o m 15 feb t o m 28 feb är det 14 dagar.

Summa 99 dagar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Det enda jag hoppas är att Emelie INTE vinner detta. Hon är så jävla falsk!
Hoppas Simon eller Tanja vinner!
Står det mellan Emelie och Nardos, får Nardos mina 6 röster.
Röstar på emelie isf. nardos är den sista som ska vinna.
Medlem
Nukommerhons avatar
Haha emelie nu asså så rolig. Hennes bok är ju typ grym
2021-05-20, 19:15
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det är lite CRAZY MAÑANA att det hade varit till Tanjas fördel om hon betett sig mindre bra någon gång för då hade hon åtminstone eventuellt fått synas lol. Nåväl, vi får se. Det kanske blir ”hennes avsnitt” som visas härnäst.

Det i poolen med Pedram har de redan visat, som ett av ”skämsklippen” häromdagen.

Hoppas de isåfall visar avsnittet med hennes brakfest för en... Var en av säsongens höjdpunkter tycker jag. Hon var så himla söt där
2021-05-20, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hur många som röstar, ser Live? Hur många läser på Instagram?
Vi röstar såklart kvar Simon.
Nejdu, vi röstar på tanja här inne så var det med de
simon är en bortkastad röst och det får du beviset på lördag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror Tanja och Emelie är säkra i denna omröstning.

Nu fick TV4 som de ville och Simon är antagligen den som åker på lördag istället för Nardos.
+100 detta var planerat.
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Räkna själv. De har varit där hela mars, hela april (totalt 61) dagar, och 24 dagar i maj, det blir 85 dagar. De gick in 15 feburari, och februari har 28 dagar. Fr o m 15 feb t o m 28 feb är det 14 dagar.

Summa 99 dagar.
BB konceptet är 100 dagar har dom misslyckas där med 😄
2021-05-20, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Exakt..! T.ex. när hon vann den där immunitetstävlingen med packning.. Gud vad imponerad jag var av henne då. Då var de tvungna att ge henne några minuter i avsnittet. I början när hon kom in vann hon tävlingar i appen.. helt plötsligt gjorde hon aldrig det utan Nardos och Emelie vann allt istället... hmmmm...
jag kan inte tänka mig annat än att produktionen gör det som genererar mest uppmärksamhet och drama även om det blir orättvist.....nardos emelie och simon är ju säkra kort i den kategorin.Sjyykt men sant att vara som tanja premieras inte utan man ska vara problematisk och jobbig för att synas tydligen.
Och kasta in bärshinken så man slipper avsnitt 105 av den här sagan
2021-05-20, 19:18
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det är bara att ge miljonen till Nardos.

Nu i avsnitten så visar de när Simon och Emelie har ångest samtidigt som Nardos är fantastisk.

Men varför har de ens haft en säsong undrar man med tanke på hur genomskinligt det är att de redan bestämt från början att Nardos ska vinna..? Ingen kan ju tycka att det gått rättvist till när hon fått 3-4 ggr mer tvtid än alla andra, aldrig fått något negativt av programledarna, ingen domstol, knappt några nackdelar därinne förutom en dag när hon fick passa upp på adeln.. ingenting. De har till och med avbrutit henne när hon snackat skit om andra med att hon ska byta batterier el. sänkt hennes mic/bytt kamera. Genomskinligt som fan. Ingen kan ha missat detta som tittat på liven.
2021-05-20, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
big brothers plan gick i lås hatet mot simon flödar på instagram nu grattis nardos till finalplatsen

Gör det? Inte hos BB va? Där ser det ut precis som vanligt, hälften skriver ”Nardos” och andra halvan ”Emelie” och en massa hjärtan. 😊

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in