2021-05-20, 19:19
Medlem
booyou123s avatar
Emelie,vilket klappmongo du är..snälla håll tyst
2021-05-20, 19:19
Medlem
Jag som gillar Nardos mest i huset vet att det är hon som kommer lämna på lördag. Hur fan kan ni tro att Simon lämnar
2021-05-20, 19:20
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
BB konceptet är 100 dagar har dom misslyckas där med 😄

Jepp. Och ska man räkna det strikt, alltså hela dygn, så blir det närmare 98 dagar eftersom de kom sent på premiärmåndagen, och går ut sent på den stora finalen nu på måndag..
2021-05-20, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
BB konceptet är 100 dagar har dom misslyckas där med 😄
Tycker du det räknas som 100 dagar om man fick bo i en husbil utanför i några dagar?

..tänker på ponne och "vad-han-nu-hette" som inte fick komma in direkt, dom är såklart inte i final, mest nyfiken hur du resonerar
2021-05-20, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Men varför har de ens haft en säsong undrar man med tanke på hur genomskinligt det är att de redan bestämt från början att Nardos ska vinna..? Ingen kan ju tycka att det gått rättvist till när hon fått 3-4 ggr mer tvtid än alla andra, aldrig fått något negativt av programledarna, ingen domstol, knappt några nackdelar därinne förutom en dag när hon fick passa upp på adeln.. ingenting. De har till och med avbrutit henne när hon snackat skit om andra med att hon ska byta batterier el. sänkt hennes mic/bytt kamera. Genomskinligt som fan. Ingen kan ha missat detta som tittat på liven.

😴😴😴😴 TRÖTT är vad man blir.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svettlock
Tycker du det räknas som 100 dagar om man fick bo i en husbil utanför i några dagar?

..tänker på ponne och "vad-han-nu-hette" som inte fick komma in direkt, dom är såklart inte i final, mest nyfiken hur du resonerar

Ponne och Jeppe gick ju in i husbilen samtidigt som de andra gick in i huset, dvs premiärmåndagen.
Medlem
hongkluehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
same! det har jag gjort hela säsongen. men tydligen bara emelie som gör fel hela tiden 🙄 suck! tycker hon har haft sjukt tålamod. Nardos pikar emelie hela tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
EXAKT!
Fy fan. Jag tycker hon har dels haft väldigt mkt tålamod och även är stark.. En annan hade blivit ledsen av hennes STÄNDIGA pikar och äckliga attityd.

Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Sa Nardos precis åt Madde att leta upp frågor åt Emelie till provet som hon inte ska klara av att svara på? Wow. Okej.

Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Bästa eleven har ju varit Emelie, men det är klart Nardos inte vill unna henne något pris.

Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Gud vad nardos ska hoppa på Emelie så fort hon ser något på avsnitten.

Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nu börjar hon med sitt jävla skrikande istället när hon fick veta att ingen åker förrän på lördag. Vilken härlig dag detta ska bli. Not.

Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Asså Nardos attityd mot Emelie, hon hugger HELA tiden. Herregud. Vem ska man rösta på för att få ut Nardos? Känns som att Simon eller Emelie ligger i riskzonen tyvärr.

SPOT ON! Nardos klankar nästan alltid ner på Emelie oavsett vad det gäller!

Sjukt starkt av Emelie att hon inte bränner av efter Nardos konstanta pikanden den sista tiden!

Emelie är kung!!! Utan henne hade säsongen varit en enda lång sovmorgon!
2021-05-20, 19:22
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag kan inte tänka mig annat än att produktionen gör det som genererar mest uppmärksamhet och drama även om det blir orättvist.....nardos emelie och simon är ju säkra kort i den kategorin.Sjyykt men sant att vara som tanja premieras inte utan man ska vara problematisk och jobbig för att synas tydligen.
Och kasta in bärshinken så man slipper avsnitt 105 av den här sagan

Exakt.. tror inte de där tävlingarna har gått rätt till egentligen. Man undrar ju om utröstningarna gått rätt till.. t.ex. när Jesper, Tess och Katti åkte. Jag är inte så säker på det.
2021-05-20, 19:23
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hongklueh
SPOT ON! Nardos klankar nästan alltid ner på Emelie oavsett vad det gäller!

Sjukt starkt av Emelie att hon inte bränner av efter Nardos konstanta pikanden den sista tiden!

Emelie är kung!!! Utan henne hade säsongen varit en enda lång sovmorgon!
Lugn nu
Skall rösta på Emelie då Simon ändå inte har en tjalle
2021-05-20, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Men varför har de ens haft en säsong undrar man med tanke på hur genomskinligt det är att de redan bestämt från början att Nardos ska vinna..? Ingen kan ju tycka att det gått rättvist till när hon fått 3-4 ggr mer tvtid än alla andra, aldrig fått något negativt av programledarna, ingen domstol, knappt några nackdelar därinne förutom en dag när hon fick passa upp på adeln.. ingenting. De har till och med avbrutit henne när hon snackat skit om andra med att hon ska byta batterier el. sänkt hennes mic/bytt kamera. Genomskinligt som fan. Ingen kan ha missat detta som tittat på liven.

Förstår hur du tänker.. men jag tror det kan vara till nackdel för nardos att synas så mycket!
Jag har iaf aldrig ogillat en deltagare som nardos, NÅNSIN!
Ju mer hon syns destp fler som ser hennes rätta jag
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Jag som gillar Nardos mest i huset vet att det är hon som kommer lämna på lördag. Hur fan kan ni tro att Simon lämnar

Men sluta nu... Din älskling Nardos kommer vinna skiten för det har tv4 redan bestämt innan säsongen började. Du behöver inte vara orolig att hon åker.
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svettlock

Är det 100 dagar på måndag är frågan resten skiter jag i fullständigt bb konceptet är 100 dagar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in