2021-05-20, 19:09
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men då återstår ju frågan varför de öht tog med henne

De har nog betalt en slant för henne med.

Tror de trodde hon skulle bidra med mer drama och sex än vad hon gjort.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Visste att instagram skulle blossa upp om simon, perfekt tills röstningen om 1 timme, han ryker så det skriker om det.
Hur många som röstar, ser Live? Hur många läser på Instagram?
Vi röstar såklart kvar Simon.
Medlem
__Alez__s avatar
Klart BB gärna slipper höra "hon vann bara för att hon är känd sedan tidigare".
Så deras vinnare är Nardos.

Men kommer rösta Tanja tills hon vunnit skiten. Sen hoppas jag BB bara dör ut eller kommer tillbaka i helt ny skepnad.
2021-05-20, 19:10
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Dom andra säger ju att dom inte kommer vara i huset 100 dagar heller. Dom satt och räknade igår om att det skulle bli 98 dagar, så jävligt fail att ingen är värdig vinnare då?

Dom kan inte räkna. Dom har befunnits sig i huset i 100 dagar. Det kan alla räkna som såg när dom gick in live o när dom går ut live. Att dom räknar på sitt sätt är bara konstigt. Och fel. Tvivlar man så maila Bb o fråga. Dom vet. Och många andra.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Det avsnittet var fan guuuuld. Festen på Hockeyveckan! Den måste de visa! När de pissar i poolen m.m.

Hmm ja just det det var hockeyveckan! Kommer säkert ett avsnitt från hockeyveckan imorgon.. känner det på mig.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Visste att instagram skulle blossa upp om simon, perfekt tills röstningen om 1 timme, han ryker så det skriker om det.
Jag tror Tanja och Emelie är säkra i denna omröstning.

Nu fick TV4 som de ville och Simon är antagligen den som åker på lördag istället för Nardos.
Medlem
Okej, vad i helvete är grejen med dessa "sagor"??! Tror ngn på riktigt att vi vill höra skiten?
Borde väl vara kommersiellt om något. Nä. Sluta upp genast med det här.
2021-05-20, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Man är ju inte direkt förvånad över valet av avsnitt. En sågning av Emelie igår och en sågning av Simon idag. Kan de hitta ett avsnitt där Tanja framstår i dålig dager också månntro så är saken biff. Finns väl inget sådant... kanske när hon är i poolen med Pedram.

Det är lite CRAZY MAÑANA att det hade varit till Tanjas fördel om hon betett sig mindre bra någon gång för då hade hon åtminstone eventuellt fått synas lol. Nåväl, vi får se. Det kanske blir ”hennes avsnitt” som visas härnäst.

Det i poolen med Pedram har de redan visat, som ett av ”skämsklippen” häromdagen.
2021-05-20, 19:11
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Dom andra säger ju att dom inte kommer vara i huset 100 dagar heller. Dom satt och räknade igår om att det skulle bli 98 dagar, så jävligt fail att ingen är värdig vinnare då?
Jag har räknat, de som var med från start och tar sig till finalen på måndag kommer ha varit i huset i 99 dagar.
2021-05-20, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Okej, vad i helvete är grejen med dessa "sagor"??! Tror ngn på riktigt att vi vill höra skiten?
Borde väl vara kommersiellt om något. Nä. Sluta upp genast med det här.
Eller hur. Varför kan inte BB börja festen tidigare än 21? När de ändå inte gör någonting. Eller är festen inställd?
2021-05-20, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
De har nog betalt en slant för henne med.

Tror de trodde hon skulle bidra med mer drama och sex än vad hon gjort.
Givetvis, men då borde de ju vilja visa henne för att få avkastning för pengarna.

Visserligen, men vad jag minns syntes hon inte skitmycket i början heller. Förutom i det med Pedram typ.
2021-05-20, 19:13
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
En av Emelie och Nardos kommer vinna. Tanja har kanske en liten chans.

Jag är bara glad om Nardos inte vinner för att hon är hemsk men jag förstår att de inte hade haft en chans mot Tanja/Simon om TV4 försökte vara rättivs. Halva säsongen så har DC bott i rosa sovrummet och bara har följt Nardos och hennes hundar. Den enda gången vi på LIVEN fick se de andra i DC var när de käkade med varandra, när Nardos pratade med någon i turkosa eller när det var tävlingar.

EDIT: Glöm inte Instagram. Där det har varit Nardospropaganda.

Precis så har det varit.. Och om man velat skifta kamera för att se något annat har mickarna varit på för lågt eller kameran varit riktad in i väggen. Under all kritik... Det jävliga är att ingen utom vi på flashback kommer kritisera den här extremt orättvisa säsongen och favoriseringen heller. För det är ingen som vågar då de kommer bli kallade foliehattar och rasister fastän det är solklart att det är så det ligger till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in