2021-05-20, 18:51
Medlem
worjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Jag förstår att det är enkelt att ta till "rasim" när någon inte gillar en person av annan hudton. Hellre det än att ta till sig att folk faktiskt inte tycker om en, FÖR DEN MAN ÄR SOM PERSON. Så länge det har med rasism att göra så ligger det ju utanför ens egen kontroll liksom.
Men newsflash- man kan faktiskt ogilla någon med annan färg på huden UTAN att det har med färgen på huden att göra.

Absolut har många skrivit fula ord osv.
Men även om t ex Tanja har det skrivits vidriga saker (men då kan man inte använda sig av rasism, så då är det inte lika o-okej). White trash, luder, osv osv..

Jag kan lova dig att majoriteten här ogillar Nardos p g a hennes personlighet och inte p g a hudfärg. Kan du ta in det? Man måste faktiskt inte älska någon som har annan färg på huden än vad man själv har. Det är inte rasism för det!

Haha ja jag kan ta in det men du tycks inte fatta att det är de rasistiska kommentaren som skapat rörelser på sociala medier som gör allt bara för att bevisa att Nardos ska visst stanna kvar.

Det var hela poängen med mitt inlägg men tack för att du förklara det uppenbara, att nardos e en idiot lixom 😂
2021-05-20, 18:52
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Undrar om produktionen bryr sig om att att Tanja är i princip noll minuter i avsnitten, nu börjar dom inse det dem som är kvar. Ger upp BB efter denna säsong
Jag tror det inte blir någon mer säsong så de bryr sig säker inte.
2021-05-20, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Lider med henne. Jävla skitproduktion!🤬

Äh, blir bara extra ljuvligt om Tanja vinner. Ytterligare ett lager av FUCK YOU som lär ta en bra stund för resterande deltagare (och produktionen?) att smälta. Hurra!!
2021-05-20, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Man märker att Tanja känner sig lite nere. Om jag kan läsa henne rätt.

Hon tappade den där gnistan i ögonen
2021-05-20, 18:53
Medlem
Det bästa med att denna säsong snart är slut är att man snart slipper höra nardos jobbiga, överdrivna jävla skrik i tv!
2021-05-20, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Äh, blir bara extra ljuvligt om Tanja vinner. Ytterligare ett lager av FUCK YOU som lär ta en bra stund för resterande deltagare (och produktionen?) att smälta. Hurra!!
Jag undrar mest varför de öht tog med Tanja när de aldrig haft för avsikt att hon ska synas
2021-05-20, 18:54
Medlem
hittanemoos avatar
Jag gillar Tanja, men just i detta avsnittet gjorde hon ju inte så mycket och var ju inte många som fick mycket TV-tid förutom Nardos, Emelie och Simon.

Att bara vara positiv är inte alltid bra - det ger inte så mycket TV-tid.
2021-05-20, 18:55
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nu när Emelie undrade varför hon har kommit så långt pga hur elak hon ser ut i avsnitten.

Så kommer Tanja med kommentaren att hon inte förstår hur långt hon har kommit för att hon fick bara en bikt i avsnittet. Efter avsnittet igår som Tanja reagerade på att hon knappt var med så förstår hon nog vilka produktionens favoriter är.

Ja jag såg både idag och igår att hon verkade ledsen... Klart som fan när hon inser att hon inte får någon tid i avsnitten alls. Stackars Tanja Tänk om hon hade fått lika mycket tid som Nardos och Emelie då hade hon varit ohotad vinnare av detta.
2021-05-20, 18:56
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Det är Mergim och mordhotet ännu en gång, eftersom han inte förstod vad "verbalt" betydde. Och de här har rösträtt..

Ja man blir verkligen mörkrädd ibland alltså..
2021-05-20, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hon tappade den där gnistan i ögonen

Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag undrar mest varför de öht tog med Tanja när de aldrig haft för avsikt att hon ska synas

Skulle ju inte bli upprörd men nu blir jag det ändå. Ge henne lite bekräftelse, IDIOTPRODUKTION!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja jag såg både idag och igår att hon verkade ledsen... Klart som fan när hon inser att hon inte får någon tid i avsnitten alls. Stackars Tanja Tänk om hon hade fått lika mycket tid som Nardos och Emelie då hade hon varit ohotad vinnare av detta.
Ja jag tycker fan synd om henne och gjort hela säsongen men speciellt nu ngr dagar innan finalen och få se om och om igen att man aldrig är med i programmet. Så jävla orättvist!! Och hon som var så positiv och mogen under militärveckan borde synas för det!!
Medlem
Zingo2s avatar
Det enda jag hoppas är att Emelie INTE vinner detta. Hon är så jävla falsk!
Hoppas Simon eller Tanja vinner!
Står det mellan Emelie och Nardos, får Nardos mina 6 röster.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in