2021-05-20, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
er vilkåret at hun er helt intakt. Du må ta opp dette med th og sh.
Man må nok finne litt mer en håret vil jeg tro.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-05-20 kl. 14:49.
Citera
2021-05-20, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Jeg håper selvsagt at AEH blir funnet, men jeg tviler på at det skjer.
Jeg ler litt av dette, fordi noen tror de er klarsynte.

LH07:
"Er det henne ryker ektemannen inn på ubestemt tid. Mulig tt mener hun har tatt et bad i langvannet og druknet, begått selvmord eller tatt av dage enten av elektriker eller menn med telelinse som hevner seg på th"
Og videre: "Kan være th som vil ha henne begravd ved sv. Ingen forlater th tanke. Ved kidnapping ville de letet andre steder. Dette er det th som står bak."

Kornblomst:
"Jeg synes det ville stemme om dette er håret til AE. Hun ble aldri fraktet vekk fra S4 i noen ukjent bil. Og det er TH som drepte henne og skjulte henne like i nærheten av eget hjem".

Alle nevnt, ingen glemt. Å sånn går tralten.
Citera
2021-05-20, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Ja det var merkelig du ikke nevnte bakhonet og en saftig konspirasjonsteori i samme slengen ?
bakhonet er ths konspirasjon og ikke min. Han ryker inn på vann og brød åkke som.
Citera
2021-05-20, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Har skrevet det før: TH er en gjerrigknark og ville ALDRI utlovet dusør på svimlende 10 mill til den som finner AE hvis det var snev av mulighet for det. Hun er vekk og vil aldri bli funnet.

Kjenner du mannen?
Citera
2021-05-20, 16:50
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
bakhonet er ths konspirasjon og ikke min.

Haha, TH mente visst også at "kidnapperne" hadde med egne klær til AEH
slik at hun ikke skulle bli gjenkjent på vei fra utgangsdøra til bilen.

Håper uansett bakhonet blir vist fram i retten.
Senast redigerad av Svartediket 2021-05-20 kl. 16:59.
Citera
2021-05-20, 17:41
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Knuteregel #4: Russeknute til den som skaper medieoppslag.

Har du oppfylt knuteregel # 12 ?

"Lage en kodespråk hypotese om TH og alle barna i Hagen-saken"
Citera
2021-05-20, 18:36
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Kjenner du mannen?
Absolutt ikke, men selv om man ser bort fra grusomt skjev ektepakt, at AE skal ha betalt husleie, gammelt og slitt møblement i S4 og gammel bil, avslører dobbeltmilliardæren TH seg godt selv i intervjuet da han sa han tok det opp med AE etter at hun «hadde brukt penger bare på seg selv».

TH er en ultragjerrigknark.
Citera
2021-05-20, 18:59
Medlem
Citat:
Absolutt ikke, men selv om man ser bort fra grusomt skjev ektepakt, at AE skal ha betalt husleie, gammelt og slitt møblement i S4 og gammel bil, avslører dobbeltmilliardæren TH seg godt selv i intervjuet da han sa han tok det opp med AE etter at hun «hadde brukt penger bare på seg selv».

TH er en ultragjerrigknark.

Du glemte å legge til spanderte middag på Michelinrestaurant. , det er gjerrigknarken sin det, som kaster bort penger på forfinet og overpriset mat.
Citera
2021-05-20, 19:06
Medlem
Citat:
Du glemte å legge til spanderte middag på Michelinrestaurant. , det er gjerrigknarken sin det, som kaster bort penger på forfinet og overpriset mat.

Hva skulle det bevise, har du aldri spandert mat på noen eller hva er det med deg?
Citera
2021-05-20, 19:18
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Å sørge for at kona får påspandert et standsmessig siste måltid var vel det minste man kunne forvente av TH.

Du kan neppe være helt frisk.

Edit: Du høres ut som en som forsvarer sin nærstående med nebb og klør, uansett hvor mye som taler mot han.
Senast redigerad av Slettsnoken 2021-05-20 kl. 19:31.
Citera
2021-05-20, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Hva skulle det bevise, har du aldri spandert mat på noen eller hva er det med deg?

Jeg vet om mennesker som aldri hadde brukt penger på en Michelinrestaurant, enda mindre spandert middag der. Millionærer og ikke ultragjerrige, men folk er forskjellige. Jeg forsvarer ikke TH, jeg vil simpelthen at dere forstår hvor ulike mennesker kan være uten å sykeliggjøre og demonisere alt dere ikke liker.
Citera
2021-05-20, 19:45
Medlem
Citat:
Jeg vet om mennesker som aldri hadde brukt penger på en Michelinrestaurant, enda mindre spandert middag der. Millionærer og ikke ultragjerrige, men folk er forskjellige. Jeg forsvarer ikke TH, jeg vil simpelthen at dere forstår hvor ulike mennesker kan være uten å sykeliggjøre og demonisere alt dere ikke liker.

At TH er gjerrig er det vel ingen tvil om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in