2021-05-20, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nä, dU SkUlLe aLdRiG, men det enda du gjort senaste dagarna är att försöka sänka mig och ingen använder härskartekniker som du i den här tråden. Du har målat upp din bild av dig själv ganska bra, och det är vedervärdig.

Som sagt: jag förstår varför du gillar Emelie, lika manipulativa OCH lika kass självinsikt.

"Ok".
😂
2021-05-20, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svettlock
Vinner Nardos eller Emelie så kommer jag anmäla dom..

Jag med 😂 jag vet inte för vad, men nog tusan ska jag anmäla dom 😂😂
Medlem
Har de sett ett bb avsnitt idag? eller kommer det senare?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Malmens din toppdåre, Tanja vinner va?
Omöjligt att sia om din dumme jävel, det blir jämnt så mycket kan jag säga skämt åsido, jag vet inte vilka stora profiler som kan tänka sig promota deltagarna när det närmar sig...
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Jo, men Tanja och Simon svarade snabbt och klart. De andra två drog ut på tiden med onödigt prat.

Men alla fick ju olika frågor och olika många förutom ett par få som var samma så den teorin håller inte heller.
2021-05-20, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, jag skrev ju att ingen någonsin skulle förespråka osunda saker så som cigg eller knark men fetma verkar vara ok att förespråka. Den sista meningen var ett skämt. Jag äter sunt merparten av veckans dagar och tränar för att inte bli en tjockis men absolut är utseendet viktigt för mig. Men låt tjockisarna vara tjocka. Märkligt att Ojudith hånats för sin övervikt hela säsongen men när vi nämner några random tjockisar som dyker upp blir det liv i luckan.
Och nu släpper vi fetmatjaffs!!! Inga onödiga trams of topic in absurdum så konton blir avstängda innan måndag! 🤣❤👍👍👍
2021-05-20, 17:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hon är så jävla hemsk och falsk, så det finns inte!!!🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Inte ens när hon erkänner sina fel så kan du låta henne vara ifred? Om du ser en tant som ramlar på gatan, går du fram och sparkar på henne då?
2021-05-20, 17:42
Medlem
Citat:
Nä, dU SkUlLe aLdRiG, men det enda du gjort senaste dagarna är att försöka sänka mig och ingen använder härskartekniker som du i den här tråden. Du har målat upp din bild av dig själv ganska bra, och det är vedervärdig.

Som sagt: jag förstår varför du gillar Emelie, lika manipulativa OCH lika kass självinsikt.

Du ÄR trådens Emelie, fina du

Älskar dina inlägg lika mycket som Emelie i rutan

Kramiz
2021-05-20, 17:42
Medlem
Underbara Tanja. Härligt att höra hur hon tänker.
2021-05-20, 17:43
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Inte ens när hon erkänner sina fel så kan du låta henne vara ifred? Om du ser en tant som ramlar på gatan, går du fram och sparkar på henne då?
Nä, jag lyfter upp henne. Hur gör du?
2021-05-20, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och nu släpper vi fetmatjaffs!!! Inga onödiga trams of topic in absurdum så konton blir avstängda innan måndag! 🤣❤👍👍👍
Tack! När inget händer i huset måste det ju kivas i tråden. 🙀🤷‍♀️🤣❤️

Hur var de mot Simon? Var de hårda? Jag orkade inte lyssna samt satt i möte.
2021-05-20, 17:44
Medlem
Citat:
EXAKT det här jag fucking menar.

Förakta tjocka om du vill, men stå i alla fall för att du gör det och sluta bädda in det som att det skulle vara av någon slags omtanke.

Får sannerligen hålla mig i skinnet för att inte skriva så det brinner som svar på diverse idiotiska kommentarer. Ser hur du anstränger dig utan att komma någon som helst vart så är ju liksom ingen idé. Men KÅKKAR kan jag säga att jag gör, utan att säga för mycket så att säga.

Vilken mysig liten kuddkoja de byggt där i soffan nu! Undrar dock hur soffan/kuddarna luktar efter dessa månader. Är väl dessutom samma som förra året..?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in