Citat:
Ursprungligen postat av
OscarOrso
Men sluta, fäll ner dina vassa taggar. Du vill ju bara bråka hela tiden. Jag skiter i om du mår bra eller dåligt och har verkligen inget behov av att få dig att på ngt sätt må sämre än vad du gör.
Du skrev att hon hade en märklig huvudform, med tydlig negativ bemärkning. Är det trevligare och mer accepterat, än att säga att "han till vänster har ett annorlunda utseende"?
Kommer inte skriva mer nu angående det här. Är så trött bara på att du ALLTID ska hitta saker att hoppa på. Som en katt på en åker.. Du må ha varit med om elaka människor i ditt förflutna men SNÄLLA, tro inte så fruktansvärt illa om precis ALLA som uttrycker en åsikt du inte står bakom 100%.
Du förväntar dig att jag ska behandla dig med silkeshandskar när du ständigt kastar mig under bussen? Jag försökte igår, men så fort du får chansen så hugger du på/om mig. Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Och droppa dina vidriga jävla härskartekniker, det är verkligen det enda du har att komma med.
Att du tolkade det negativt är ditt problem, och nu var det era tjockiskommentarer vi diskuterade.
Du är ju verkligen jordens STÖRSTA jävla hycklare. De senaste dagarna är det _du_ som har huggit på mig och inte tvärtom. Lev som du lär, ditt psyk. Enda anledningen att du var "trevlig" mot mig igår var för att du skulle kunna sänka mig ännu hårdare nästa gång. Det är ju klart varför du gillar Emelie, lika manipulativ.