2021-05-20, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Det jag reagerar på är när någon som själv sitter och skojar runt om hur ful och sur Emelie ser ut, och hur "Märklig" huvudform hon har, har åsikter när ngn tycker något.

Jag tycker inte heller om när det kommenteras hej vilt om Tanjas eller Emelies (eller FÖR DEN JÄVLA DELENS SKULL - Narcos) viktuppgång. Men det är ingen av dom som är i närheten av att vara osunda.
Nej, det är helt ok att kommentera Emelies utseende. Dubbelmoralens moder.
2021-05-20, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Kan försöka, men de har inte lagt ut vilket avsnitt det blir än, och kan bli knivigt att lista ut avsnittsnumret.. men kan skriva vad avsnittet handlar om iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag behöver hjälp!

Kan någon vänlig själ lägga på minnet vilket avsnitt deltagarna får se snart?
Själv behöver jag åka iväg ett par timmar, och därmed missa när de visar avsnittet. Men tänkte kolla det avsnittet själv, bara för att se produktionens (eventuella) agenda. Skicka gärna DM så slipper övriga i tråden tjöta om det. Eller citera detta inlägg.
Tack på förhand!

Det fixar vi
Man ser "dag ... (42 t.ex)" ibörjan och då kan man förstå vilket avsnitt det är!
2021-05-20, 17:30
Medlem
Citat:
Men sluta, fäll ner dina vassa taggar. Du vill ju bara bråka hela tiden. Jag skiter i om du mår bra eller dåligt och har verkligen inget behov av att få dig att på ngt sätt må sämre än vad du gör.

Du skrev att hon hade en märklig huvudform, med tydlig negativ bemärkning. Är det trevligare och mer accepterat, än att säga att "han till vänster har ett annorlunda utseende"?

Kommer inte skriva mer nu angående det här. Är så trött bara på att du ALLTID ska hitta saker att hoppa på. Som en katt på en åker.. Du må ha varit med om elaka människor i ditt förflutna men SNÄLLA, tro inte så fruktansvärt illa om precis ALLA som uttrycker en åsikt du inte står bakom 100%.
Du förväntar dig att jag ska behandla dig med silkeshandskar när du ständigt kastar mig under bussen? Jag försökte igår, men så fort du får chansen så hugger du på/om mig. Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Och droppa dina vidriga jävla härskartekniker, det är verkligen det enda du har att komma med.

Att du tolkade det negativt är ditt problem, och nu var det era tjockiskommentarer vi diskuterade.

Du är ju verkligen jordens STÖRSTA jävla hycklare. De senaste dagarna är det _du_ som har huggit på mig och inte tvärtom. Lev som du lär, ditt psyk. Enda anledningen att du var "trevlig" mot mig igår var för att du skulle kunna sänka mig ännu hårdare nästa gång. Det är ju klart varför du gillar Emelie, lika manipulativ.
2021-05-20, 17:31
Medlem
Anonym396s avatar
Shit, alltså. Jag gillar verkligen Emelie, Simon och Tanja. Om jag fick bestämma så hade de gått ut som vinnare och fått en miljon var. Jag brydde mig inte förra året om vem som vann av Jasmine, Lennie och Sami i finalen. Konstigt att känna så här detta år.

Men Nardos ska inte få en miljon. Usch, för den människan. Det är en sak som är säker.
2021-05-20, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Blä på dig!! Nardos är ju Mergim upp
i dagen!

Ja, jag kan bara hålla med!..
Alla tre är otroligt egocentriska, ganska elaka och falska,
varken dramaqueen-Nardos eller sasquatch-Emelie förtjänar att vinna

Blä på dig själv förresten
2021-05-20, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Går det att få ut Emelie på lördag? Blir nog svårt, tyvärr.

helt omöjligt tanja och emelie sitter stensäkert till på måndag

simon eller nardos åker på lördag därför ska alla rösta på simon så han får stanna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Intressant att du nyss skrev
Det låter ganska mycket som att du tycker att det är bättre att knarka och röka än att vara/bli tjock. Det har alltså 100 prolle med enbart utseende och inte hälsa att göra, för dig.
EXAKT det här jag fucking menar.

Förakta tjocka om du vill, men stå i alla fall för att du gör det och sluta bädda in det som att det skulle vara av någon slags omtanke.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Simon och Tanja fick båda ca 27 minuter var... Nardos och Emelie fick både +40 minuter...
Jo, men Tanja och Simon svarade snabbt och klart. De andra två drog ut på tiden med onödigt prat.
2021-05-20, 17:34
Medlem
Citat:
Så blir det ibland när man "chattar".. Men det var så jag menade iaf.
Jahaaaaa så DU får använda "det var inte så jag menade" och det ska godtas, men jag ska behöva leva med din negativa feltolkning fast jag förklarade att jag inte menade så?

Behöver jag säga det? Tror inte det, men gör det ändå: hycklare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
håller med dig helt sjukt vad folk vände han ryggen snabbt och väljer att rösta på tanja eller emelie istället

på köpet ger dem nardos segen också

Gick snabbt? Det var Simons beteende mot Tanja för nån vecka sen som blev droppen för mig. Jag förlät honom gång efter gång för diverse påhopp, oftast på Tanja, men hans briljans kan inte väga upp hans skit hur länge som helst när han inte gör nåt seriöst försök att jobba med sina dåliga sidor.

Att han har ADHD är en förklaring men inte en ursäkt för att fortsätta bete sig illa i all oändlighet.

Å jag har gillat Tanja länge också, tillsammans med Simon. Nu är Tanja ensam drottning på tronen och jag hoppas hon vinner.
Medlem
xrlpyts avatar
wtf Emelie

Nardos säger att burken luktar som ajvar.

Emelie: "Ajvar? Ivar."

Oklart om hon skojade eller inte.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Shit, alltså. Jag gillar verkligen Emelie, Simon och Tanja. Om jag fick bestämma så hade de gått ut som vinnare och fått en miljon var. Jag brydde mig inte förra året om vem som vann av Jasmine, Lennie och Sami i finalen. Konstigt att känna så här detta år.

Men Nardos ska inte få en miljon. Usch, för den människan. Det är en sak som är säker.
Ifjol var det lätt, Sami var överlägsen.
Iår hoppas jag ngn av Simon, Tanja eller Nardos vinner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in