2021-05-20, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
+1 lame asses

Malmens din toppdåre, Tanja vinner va?
2021-05-20, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Aha.. Ja så kan det vara. Men känns som att de lyckades hitta precis "rätt" avsnitt där Nardos framstår i absolut bäst ljus och Emelie i totalt jävla mörker typ :P

Får väl springa för mitt liv efter detta uttalande men tror det är ganska svårt att hitta avsnitt där Emelie inte beter sig på ett sätt som direkt är, alternativt uppfattas som, negativt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och ALLA har rätt att synas och få vara precis så som de är. 2 helt skillda saker vad som är hälsosamt, och att få vara utan bodyshaming den man är. Så trött på kroppsfixerade komentarer.
Då är vi två svintrötta. Läst en del att Tanja fått feta lår, kanoners att skriva det till någon som slutade äta och till sist vägde 39 kilo, finns bilder.
Käka vad du vill, träna när du vill huvudsaken är att du själv mår bra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hihihi! Samma här.

Vi har blivit BB-skadade.

Senast idag fick jag bevis på det. Jag var i affären och såg en skylt som sade: "proteinprodukter", plötsligt hörde jag Mössmalajens röst i huvudet som sade "prutteinprodukter" på lundadialekt och jag började garva för mig själv.
De övriga kunderna tittade misstänksamt på mig och ökade avståndet.

MVH/Gnomegirl.

😂
2021-05-20, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Du kan ju fortsätta påstå att det inte är känsligt för dig. Att du måste ta upp min kommentar i hånade manér talar för sig självt.
Nu är du bara tröttsam. Hade tjockisarna inte suttit i live-tv hade man nästan kunna tro att du är en av dem.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Muuurgghl muurrrglhhhh mmmmmmrrrgggllh

Hihihi! https://youtu.be/uOpdyytB3OY

Sorry, kunde bara inte låta bli.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjotjock
Simon är en av BB Sveriges genom historien kanske mest kompletta deltagare. Han har det Rodney saknade, nämligen känslor och något som går att identifiera sig med, något som ger honom någon slags likeableness, plus att han är konstant rolig, vare sig han vill det eller inte. Han förstör visserligen för sig själv varje gång han tex. klagar på att Tanja får vara med, när han gråter på fyllan och när han blir arg. Men i förhållande till alla hans positiva sidor är dessa negativa aspekter av hans personlighet och beteende försumbara.

+1

Jag kan inte inte tycka om Simon. Han är en go kille med hjärtat på rätta stället. Och rolig som få!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Styrkan är att han ändå aldrig nominerat Tanja, han gillar henne.
Det han tycker om hennes deltagande i PH och sen få komma in i BB, håller jag med om.
Ta in vanliga människor!!!!!

Jag tolkar det mer som att han tänker taktiskt. Om han sitter löst och tror att Tanja är mer populär än honom så vore det jävligt dumt att nominera henne. Jag kanske projicerar mina egna tankegångar på Simon här men jag förstod aldrig varför han nominerade Madde framför Tanja.

Hursomhelst är som sagt Simon min absoluta favorit i alla BB Sverige säsonger jag sett.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Jag är så rädd att jag gömmer mig under kjolen på dig.
Komsikomsi! 😘
2021-05-20, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Det jag reagerar på är när någon som själv sitter och skojar runt om hur ful och sur Emelie ser ut, och hur "Märklig" huvudform hon har, har åsikter när ngn tycker något.

Jag tycker inte heller om när det kommenteras hej vilt om Tanjas eller Emelies (eller FÖR DEN JÄVLA DELENS SKULL - Narcos) viktuppgång. Men det är ingen av dom som är i närheten av att vara osunda.
Jaha, så gick det med den fredligheten.

Jag har ALDRIG sagt någonting om att Emelie skulle vara FUL. Hon säger ju SJÄLV att hon ser sur ut, så det kan du knappast blamea mig för och har ingenting med FULHET att göra. Sedan så är inte "märklig huvudform" ett strukturellt problem i samhället. Du greppar efter halmstrån och hittar på för att få mig att se dålig ut, det kan du lägga av med på en gång.

Du som tyckte det var så hemskt när vi hittade på saker om dig och "gick på dig", kanske inte skulle göra exakt samma sak själv så fort du får chansen. Din hycklare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Om vi gör den tillsammans kan jag ta hand om cigg-delen.
Vi kör på det!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ultragulligt! Och Joel!!! Hennes enda äkta vän i huset.
Härliga scener.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in