2021-05-20, 17:19
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjotjock
Simon är en av BB Sveriges genom historien kanske mest kompletta deltagare. Han har det Rodney saknade, nämligen känslor och något som går att identifiera sig med, något som ger honom någon slags likeableness, plus att han är konstant rolig, vare sig han vill det eller inte. Han förstör visserligen för sig själv varje gång han tex. klagar på att Tanja får vara med, när han gråter på fyllan och när han blir arg. Men i förhållande till alla hans positiva sidor är dessa negativa aspekter av hans personlighet och beteende försumbara.
Japp o nu är han överlägset bäst i poddcastförhören
Senast redigerad av Conny63 2021-05-20 kl. 17:22.
2021-05-20, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu är du bara tröttsam. Hade tjockisarna inte suttit i live-tv hade man nästan kunna tro att du är en av dem.
Fräsch du är.
2021-05-20, 17:20
Medlem
hittanemoos avatar
Vad är det som hänt här på Flashback?

Folk har blivit pro-Emelie och kämpar inte för Simon längre? Han är typ den enda roliga deltagaren i huset och bjuder på sig själv till hundra procent. Han har gjort lite tabbar, men absolut inte i närheten av tidigare vinnare. Låt inte PK-samhället vinna. Vi måste stå bakom Simon. Han förtjänar iallafall att komma till finalen!
Medlem
Flor-Idas avatar
Jag behöver hjälp!

Kan någon vänlig själ lägga på minnet vilket avsnitt deltagarna får se snart?
Själv behöver jag åka iväg ett par timmar, och därmed missa när de visar avsnittet. Men tänkte kolla det avsnittet själv, bara för att se produktionens (eventuella) agenda. Skicka gärna DM så slipper övriga i tråden tjöta om det. Eller citera detta inlägg.
Tack på förhand!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag vet vad din polare ska få i julklapp av dig.
En kateter!

HÄR käre Ronny får du nått
Det är inte stort, ganska smått
När blåsan är full behöver du inte röra dig en meter
För här får du dig en alldeles egen kateter!!
😂😂
2021-05-20, 17:21
Avslutad
Ok de glömde fråga Simon om alla hans dåliga sidor likt de gjorde med Emelie. Hallå Podcast fan vad dåliga ni är
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jo! Såg igår att Tanjas konto sade att hot inte ska få stoppa dem utan att de ska fortsätta uppdatera vilket är bra Man ska inte skrämmas till tystnad av BardosGang.
Precis.. och problemet med Nardos är inte hennes hudfärg, utan att hon är en jobbig och irriterande människa som jag inte tycker förtjänar miljonen. Men rasistkortet ska alltid tas upp så fort man inte gillar eller kritiserar en person som inte är blond och blåögd.
Instämmer!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Det jag reagerar på är när någon som själv sitter och skojar runt om hur ful och sur Emelie ser ut, och hur "Märklig" huvudform hon har, har åsikter när ngn tycker något.

Jag tycker inte heller om när det kommenteras hej vilt om Tanjas eller Emelies (eller FÖR DEN JÄVLA DELENS SKULL - Narcos) viktuppgång. Men det är ingen av dom som är i närheten av att vara osunda.
Sant, men det var inte så som du tänkte som jag uppfattar ditt inlägg. Så är det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Vad är det som hänt här på Flashback?

Folk har blivit pro-Emelie och kämpar inte för Simon längre? Han är typ den enda roliga deltagaren i huset och bjuder på sig själv till hundra procent. Han har gjort lite tabbar, men absolut inte i närheten av tidigare vinnare. Låt inte PK-samhället vinna. Vi måste stå bakom Simon. Han förtjänar iallafall att komma till finalen!

>>Simon är kungen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godakakor

Vilken eller vilka punkter är det du inte håller med om? Jag respekterar allas åsikter...bara nyfiken.
2021-05-20, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det är indirekt det ni säger med era hånande och förminskande kommentarer. Ni trycker ner dem i skorna och under jordens yta. Och att det är "osunt" är ett så jävla dåligt argument, eftersom NI inte mår dåligt över att DE är tjocka. Ni bryr er inte ett jota om dem och huruvida de är sunda eller inte, ni vill slippa se dem för att deras utseenden inte passar er. Och det visar att ni har större problem än de har.

Sköt dig själv och skit i andra, ett gammalt djungelordspråk som passar rätt bra i sammanhanget.

You go girl.
2021-05-20, 17:22
Medlem
Zingo2s avatar
Övriga deltagares frågor och svar, var rent löjliga.
Detta var äkta! Kung Simon👑👑👑

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in