2021-05-20, 16:43
Bannlyst
Hur mår dessa tre intervjuare? Vilka jävla c-skådisar, ni vill vara på scen men ni är bara statister.
2021-05-20, 16:44
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Är jag efterblivenhet eller letar ni som är ”pro-Emelie” fel? Tycker inte alls att frågorna som ställs är taskiga. Inte heller att dem ”sned-blickar” henne.
Emelie har ju alltid varit relativt öppen för att prata om sig själv och sina negativa beteenden så det är nog enklare att fråga henne om just sånt.
Klart dom gör. Misstolkar ju allt med flit. Deras lilla (bitchiga) prinsessa skall skyddas till varje pris.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Blir man automatiskt en influencer om man deltar i en dokusåpa?
Knappast. C-,alt. B-kändis möjligen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Exaakt!
Jag hade inte en susning om vem Tanja var när hon dök upp i huset. Jag gillade henne för hennes spralliga och glada stil.
Och när hon sedan försökte kissa i kylen blev hon min stora idol.
Jag kommer rösta Tanja ända in i kaklet, och skulle hon mot förmodan åka går jag över till Simon.

MVH/Gnomegirl.
Vi kanske får se en liten Gnome i BB 2022.
2021-05-20, 16:45
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Där förlorade hon mig.
Min polare pissade ner min minibar.
Den finns inte längre.

Jag vet vad din polare ska få i julklapp av dig.
En kateter!

HÄR käre Ronny får du nått
Det är inte stort, ganska smått
När blåsan är full behöver du inte röra dig en meter
För här får du dig en alldeles egen kateter!!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Korrekt! Tanjas konto har inte uppdaterats sedan hoten. Rasistiskt borde väl vara om man upplevde alla med utlänsk bagrund lika som Nardos...

Jo! Såg igår att Tanjas konto sade att hot inte ska få stoppa dem utan att de ska fortsätta uppdatera vilket är bra Man ska inte skrämmas till tystnad av BardosGang.
Precis.. och problemet med Nardos är inte hennes hudfärg, utan att hon är en jobbig och irriterande människa som jag inte tycker förtjänar miljonen. Men rasistkortet ska alltid tas upp så fort man inte gillar eller kritiserar en person som inte är blond och blåögd.
Medlem
Zingo2s avatar
Denna utfrågning ger bara fördelar till Emelie. Så glad som hon varit nu, har hon inte varit på övriga dagar tillsammans.
Medlem
Vad fan var sista frågan den blonda jäveln frågade? Skådespeleri i bikten vadå?
2021-05-20, 16:46
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Är jag efterblivenhet eller letar ni som är ”pro-Emelie” fel? Tycker inte alls att frågorna som ställs är taskiga. Inte heller att dem ”sned-blickar” henne.
Emelie har ju alltid varit relativt öppen för att prata om sig själv och sina negativa beteenden så det är nog enklare att fråga henne om just sånt.

Jag är inte pro-Emelie men jag ser hur otroligt annorlunda de hanterar henne mot Nardos.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Exaakt!
Jag hade inte en susning om vem Tanja var när hon dök upp i huset. Jag gillade henne för hennes spralliga och glada stil.
Och när hon sedan försökte kissa i kylen blev hon min stora idol.
Jag kommer rösta Tanja ända in i kaklet, och skulle hon mot förmodan åka går jag över till Simon.

MVH/Gnomegirl.
Håller med om vartenda ord, nästan...
Jag missade kylincidenten.
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Denna utfrågning ger bara fördelar till Emelie. Så glad som hon varit nu, har hon inte varit på övriga dagar tillsammans.
Ge en manipulatör (hennes ord) en chans att manipulera och hon manipulerar. Väntat enligt mig.
2021-05-20, 16:47
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Här är snyggingen som sköter Emelies konto.

https://instagram.com/elinzaa

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Satans i helvete hon är ju "as babe" för att citera simon

Ja, hon är vacker sånärsom på murlocmunnen. Jag begriper mig inte på folk som sabbar läpparna på det där viset. Tycker de själva att det är snyggt eller gör de det bara för att vara "inne"?

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in