2021-05-20, 16:39
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Är jag efterblivenhet eller letar ni som är ”pro-Emelie” fel? Tycker inte alls att frågorna som ställs är taskiga. Inte heller att dem ”sned-blickar” henne.
Emelie har ju alltid varit relativt öppen för att prata om sig själv och sina negativa beteenden så det är nog enklare att fråga henne om just sånt.

Inte Ni.
Jag har Emelies rygg
Medlem
Inte viss skillnad på "Madde hälsar att du ska ta med hennes vattenflaska. punkt."
Och "ÅÅÅÅHHH JUDITH HÄLSAR MASSSZZZOOOR KRAMAR ÄLSKAR DIG LOVE YOU PUSSISPUSSSS"
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
Nu är jag inte ett fan av Emelie. Men hennes frågor nu vågade de inte ställa till Nardos. Nardos kan inte ta kritik så de vågade inte ställa såna frågor.

De vill väl inte få dödshot, eller sina bilar uppbrända.
2021-05-20, 16:40
Medlem
Emelie ska fan vinna!! Hon är så jäkla underbar!
Medlem
Den där saken till vänster är av typen som är stolt över att vara tjock. Tror jag såg honom i någon 'fat people mukbang compilation'.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalix888
Vart är ni och tittar?
DC
2021-05-20, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Nej, men besviken.. dessutom undrar jag varför dom valt att ha dessa wannabe influencers töntmössor som intervjuar. Hade det inte varit roligare med typ Filip Dickman och Kirsty??

Det hade varit sköj men även inneburit KAOZ då det läckt en bild där Dikmen skriver att han vill se Nardos som vinnare.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Är jag efterblivenhet eller letar ni som är ”pro-Emelie” fel? Tycker inte alls att frågorna som ställs är taskiga. Inte heller att dem ”sned-blickar” henne.
Emelie har ju alltid varit relativt öppen för att prata om sig själv och sina negativa beteenden så det är nog enklare att fråga henne om just sånt.

Emelie svarar bra och de verkar ju tycka att hon är rolig, men Nardos hade kunnat få såna frågor också. Hur kommer det sig att du hamnat i så många bråk, osv..
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Nej. Detta är så jävla lågt.

"är du rädd för vad folk tycker om dig?"(med en sneblick)
VS.
"GUD, OROA DIG INTE!! ALLA ÄLSKAR DIG!! DU är där pga Nardos-gang ÄLSKAR DIG!"
2021-05-20, 16:42
Medlem
Citat:

Jämför med frågorna Nardos fick. Ca 50% av "frågorna" var komplimanger och positiva ord. Resterande 50% var harmlösa frågor där hon fick prata om vilken bra människa hon är.
2021-05-20, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Slingrar sig.

Är ju det sista hon gör…
2021-05-20, 16:43
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Exakt, inte ett skvatt "hårdare" frågor än vad Tanja fick iaf.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in