2021-05-20, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Emelie är känd som bitchen där hon kommer ifrån men hon har sagt att hemma är hon den spontana, glada personen som inte ses som negativ eller bitter.
Hon har sagt både och. När någon kritiserar hennes bitterhet säger hon att hon är likadan utanför, men när någon annan kritiserar hennes bitterhet säger hon att hon inte alls är samma person utanför. Såattehhhh.
2021-05-20, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Bitchface är inte det ända du har Emelie. Tyvärr. Men det är väl kanske det hon förstår nu.
Hon använder sitt 'resting bitch face' som en undanflykt för att vara en osäker fjortis.
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Jag trodde det men minsta lilla kritik mot Nardos är rasism har jag lärt mig

PS. Jag ironiserar över mina rasistiska inlägg, du kanske ska gå om dina första år på dagiset Smörblomman 1-3 år och lära dig vad ironi är.
Gick inte på Smörblomman. Gick på Röksvampen.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Verkligen... HELT annan approach. De slickade ju Nardos röv och överöste henne med komplimanger och boostade henne.

Exakt, och med Tanja kändes de mer som deras attityd var "förklara dig!" Och hintar om att hon "spelar " positiv

Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu har jag ljudet avstängt så gör inte vad som sägs, men är du förvånad?

Nej, men besviken.. dessutom undrar jag varför dom valt att ha dessa wannabe influencers töntmössor som intervjuar. Hade det inte varit roligare med typ Filip Dickman och Kirsty??
Medlem
Emelie, FAN vad du är värd miljonen!! ❤️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vad är det hon gör bra?

Hon ger bra förklaringar till hennes beteende och ursäktar även vissa saker hon gjort i huset. Jag kan inte spekulera i om det är genuint eller inte men om jag var tvungen så känns det ca 90% genuint.
Medlem
Partiledarutfrågning med Emelie
2021-05-20, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Emelie, FAN vad du är värd miljonen!! ❤️

❤️❤️❤️❤️ HELT enig.
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Exaakt!
Jag hade inte en susning om vem Tanja var när hon dök upp i huset. Jag gillade henne för hennes spralliga och glada stil.
Och när hon sedan försökte kissa i kylen blev hon min stora idol.
Jag kommer rösta Tanja ända in i kaklet, och skulle hon mot förmodan åka går jag över till Simon.

MVH/Gnomegirl.

Där förlorade hon mig.
Min polare pissade ner min minibar.
Den finns inte längre.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Gick inte på Smörblomman. Gick på Röksvampen.
Det förklarar ju allt, finns stark stark meducin som kan dämpa symtomen.
2021-05-20, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Exakt, och med Tanja kändes de mer som deras attityd var "förklara dig!" Och hintar om att hon "spelar " positiv

Nej, men besviken.. dessutom undrar jag varför dom valt att ha dessa wannabe influencers töntmössor som intervjuar. Hade det inte varit roligare med typ Filip Dickman och Kirsty??

Jo!
2021-05-20, 16:38
Medlem
Shtre1s avatar
Är jag efterblivenhet eller letar ni som är ”pro-Emelie” fel? Tycker inte alls att frågorna som ställs är taskiga. Inte heller att dem ”sned-blickar” henne.
Emelie har ju alltid varit relativt öppen för att prata om sig själv och sina negativa beteenden så det är nog enklare att fråga henne om just sånt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in