2021-05-20, 14:04
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Nu vet jag inte om man ser det man vill se, men oavsett så gillar jag inte positiv särbehandling. Lika lite som kvotering i arbetslivet.

Det skapar i vilket fall enorma frustrationer att se den här godtyckligheten och inkonsekvensen. Gör att man med rätta tappar förtroendet för produktionen. De har sig med allt möjligt. Målat om sig i ett hörn med alla politiska försök att styra deltagarna med piskor och morötter.
Visst är det så, tyvärr.
Obegripligt varför dom inte bara kunde sända skiten helt ofiltrerat, utan alla jävla vinklade avsnitt och partisk DC?

Vad I helvete tjänade Tv4 på att hålla på så här?

Billiga PK-poäng?
2021-05-20, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det beror ju på vad du vill ska hända i finalen.

Mitt råd är att ni som gillar Simon och Tanja lika mycket röstar på Emelie nu klockan 20:00.

För om Emelie åker ut så kommer rösterna fördelas mellan Simon och Tanja i en final och då lämnar Nardos med en miljon kronor.

I en final med Emelie, Nardos och en av Tanja/Simon så tror jag att Emelie men också att Tanja/Simon kommer få mer röster än Nardos.

Men jag som har slösat 100 dagar på Big Bardos 2021 och frivilligt kollat på Nardospropagandan av TV4 vill INTE se henne vinna. Så jag kommer rösta på Emelie i final endast för att jag tror hon har bäst chans att sno miljonen från TV4:s förutbestämda vinnare. Men jag blir skitglad om jag har fel och Tanja faktiskt är den som vinner miljonen.
Om Simon åker går hans röster till Tanja och då är saken biff, Tanja vinner!
2021-05-20, 14:05
Medlem
Lyssnade lite på "Hallå Huset" nu.
Guess what??? Dom verkar verkligen inte gilla Emelie!
Imagine my surprise att dom ska ge mer tid där man kan fokusera på Nardos och klanka ner på Emelie...
2021-05-20, 14:06
Medlem
Citat:
Gör han? Har inte följt Pontus på Instagram.

Besviken då för de gick inte ihop i huset och han var typ den enda snubben i huset som inte var med i sekten runt Nardos.
Jodå det har han gjort.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Men vad säger ni statistiker, är det bortkastade röster att lägga dom på Simon?
Eller är det lika bra att gå all in på Tanja?

Eller tvärtom? 🤔

Finns oändligt många teorier. Min magkänsla och efter diverse pollresultat här och där så står det mellan Simon och Nardos på lördag. Jag skulle inte rösta direkt när omröstningen öppnas, utan hålla koll på pollar och odds osv, men jag är redo att lägga en stödröst på Simon i hopp om att det knuffar ut Nardos.

(Ja, inte just mina röster såklart, men tankesättet alltså.)
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Maddes fans splittras nog till tanja/emelie.

Knappast, vid en liten röstning för ett tag sedan tog Emelie hem nästan allt.
Fler gillade Adrian än Tanja.
2021-05-20, 14:09
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
All in på Tanja för Guds skull

Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Idag röst är man på sin favorit, sen blir det taktik, Nardos ska inte vinna..
Problemet är att man ju helst skulle vilja se bägge i finalen, fast det gynnar ju en av dom om nån av dom åker ut?

Inbillar mig ändå att Tanja är den som har störst chans att besegra onskan? 🙂
2021-05-20, 14:10
Medlem
Anonym396s avatar
Den där jävla Diego blatten som jag inte vet vad han är känd för. Snubben som kallade Simon för kvinnoförnedrare och har sagt att han ska tatuera in ''Bardosgang'' om Nardos vinner enligt några i tråden.

Han har nu gått ut med en story och skrivit att svenska folket har samlat på Flashback, Facebook och Instagram för att vi inte vill att Nardos ska vinna pga ''rasism''. Han säger att svenska folket gör allt för att en svart kvinna inte ska vinna.

Fitta

Nardos får fan inte vinna pga sociala medier när hon inte är lika populär som Tanja och Emelie.

EDIT: Han säger också att alla invandrare ska rösta på Nardos för att visa svenskarna att de är en del av Sverige.
2021-05-20, 14:12
Bannlyst
Citat:
Problemet är att man ju helst skulle vilja se bägge i finalen, fast det gynnar ju en av dom om nån av dom åker ut?

Inbillar mig ändå att Tanja är den som har störst chans att besegra onskan? 🙂

Jo det är väl så. Tråkigt att det finns två vinnare den här säsongen, ja, egentligen tre, Dompa var en jävla bra grabb också.
2021-05-20, 14:12
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Men vad säger ni statistiker, är det bortkastade röster att lägga dom på Simon?
Eller är det lika bra att gå all in på Tanja?

Eller tvärtom? 🤔
Simon får mina röster.
2021-05-20, 14:13
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Finns oändligt många teorier. Min magkänsla och efter diverse pollresultat här och där så står det mellan Simon och Nardos på lördag. Jag skulle inte rösta direkt när omröstningen öppnas, utan hålla koll på pollar och odds osv, men jag är redo att lägga en stödröst på Simon i hopp om att det knuffar ut Nardos.

(Ja, inte just mina röster såklart, men tankesättet alltså.)

Du har helt rätt. Negerns fans kunde inte ens rädda Adrian. De låter mycket men är inte alls så många som några tycks tro. På jobbet där vi har 300 anställda snackar jag och ett par till om BB. Alla som kollar BB har nog blivit fartblinda, detta är inte alls något känt eller intressant någonstans.

BB snittar 85 000 tittare på en upphaussad måndagsfinal. Under veckorna snittar de kanske 65 000 tittare. Lugna er nu och se verkligheten istället. BB är en nischprodukt som inte är ens intressant.
Är ni intresserade av tittarsiffror gå in på mms.se
2021-05-20, 14:13
Medlem
Citat:
Den där jävla Diego blatten som jag inte vet vad han är känd för. Snubben som kallade Simon för kvinnoförnedrare och har sagt att han ska tatuera in ''Bardosgang'' om Nardos vinner enligt några i tråden.

Han har nu gått ut med en story och skrivit att svenska folket har samlat på Flashback, Facebook och Instagram för att vi inte vill att Nardos ska vinna pga ''rasism''. Han säger att svenska folket gör allt för att en svart kvinna inte ska vinna.

Fitta

Nardos får fan inte vinna pga sociala medier när hon inte är lika populär som Tanja och Emelie.

EDIT: Han säger också att alla invandrare ska rösta på Nardos för att visa svenskarna att de är en del av Sverige.

Vill dem bli en del av sverige är det ju hel fel väg att gå som han håller på nu tror fan att rasismen är så utbredd i sverige när han håller på som han gör

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in