Citat:
Ursprungligen postat av
RamsundAktaRingen
Tänkte också samma. Vet en person som vaccinerats i maj. Personen testade själv med magnet (bor en bit bort och jag instruerade via mob). Först fäste inte magneten. Vet inte här om personen rörde sakta och letade utan att forcera vid tillfället?
Nu några dagar efter försöket meddelades jag att magneten fastnar vis nytt försök. (Personen har medicinsk utbildning och medverkat i forskning f ö som extra info.)
Utvecklas magnetism efter en tid?
Alla typer av C-19-vaccin? Alla vaccin överhuvudtaget som injeceras?
Ni foliehattar kanske lyckas injicera foliet?
Kroppen kan omöjligt SKAPA magnetism och det finns inget i vaccinen som är magnetiskt. Efter att ha läst alla dessa påståenden testade jag på mig själv omedelbart efter att jag fick första sprutan förra veckan, med två olika magneter (båda synnerligen kraftiga och som rimligen borde påverka även det minsta magnetiska material när man sätter dem mot injektionsplatsen), och naturligtvis utan någon som helst effekt. Testade nu igen får skojs skull på min arm igen. Ingen magnetism, vilket är självklart...
Ni sitter och fantiserar om magnetism, ni vågar inte vaccinera er och låtsas att ni testat på andra för att kunna motivera att ni inte ska behöva vaccinera er och samtidigt visa på hur "farliga" vaccinen är.
Inser ni inte att ni lider av någon form av paranoid störning?
Fundera i stället på vad anledningen skulle vara OM vaccinen vore magnetiska. Kommer ni på någon vettig anledning? Kommer ni på någon - förklara gärna. Annars, om svaret är i stil med "microchip" så ring 112 och begär ambulans för vidare transport i tvångströja till närmaste psykakut.