2021-05-20, 08:27
Medlem
Apologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Fattar du verkligen inte att det är ett skämt?

Det är inget skämt. Du kan gå ut o prova själv enligt vetenskapliga metoden.

Frågan är om det är ingredienserna i sprutan som gör det eller om det är kroppen själv som börjar producera effekten?
Citera
2021-05-20, 08:32
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apologist
Det är inget skämt.
Då är det väl bara att du får fram evidens.

Antar att det kommer bli mer än jobbigt.
Citera
2021-05-20, 08:37
Medlem
Apologists avatar
Citat:
Då är det väl bara att du får fram evidens.

Antar att det kommer bli mer än jobbigt.

Du kan själv gå ut o testa. Väldigt enkelt.
Men jag antar att du inte känner folk? 😧
Du behöver bara en individ som vaccinerarts. Och en nog stark liten magnet.
Citera
2021-05-20, 08:45
Medlem
constants avatar
Citat:
Har testat. Är fullvaccinerad. Ingen magnetism där.
Citera
2021-05-20, 08:46
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Fattar du verkligen inte att det är ett skämt?

Visst är fåren ett skämt som tog ett otestat frankenvaccin men dom behöver ändå hjälp.

Citat:

Har du testat att hålla en låga från eld över? Vet dock inte om det kan vara farligt så kanske bör låta bli.
Senast redigerad av JordenIsPlatt 2021-05-20 kl. 08:52.
Citera
2021-05-20, 11:13
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Citat:
Nej ingen erfarenhet.

Jag har tillgång till en ganska stor pool människor (100+) och det är bara de vaccinerade magneten fäster på nära injektionspunkten.
Gäller det alla typer av C19-vaccinationer (företag..Pfizer, Astra osv)?

Jag har märkt att även enbart metall kan fästa på injektionsstället.
Citera
2021-05-20, 13:16
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Citat:
Det är inget skämt. Du kan gå ut o prova själv enligt vetenskapliga metoden.

Frågan är om det är ingredienserna i sprutan som gör det eller om det är kroppen själv som börjar producera effekten?
Tänkte också samma. Vet en person som vaccinerats i maj. Personen testade själv med magnet (bor en bit bort och jag instruerade via mob). Först fäste inte magneten. Vet inte här om personen rörde sakta och letade utan att forcera vid tillfället?
Nu några dagar efter försöket meddelades jag att magneten fastnar vis nytt försök. (Personen har medicinsk utbildning och medverkat i forskning f ö som extra info.)

Utvecklas magnetism efter en tid?
Alla typer av C-19-vaccin? Alla vaccin överhuvudtaget som injeceras?
Citera
2021-05-20, 13:28
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RamsundAktaRingen
Tänkte också samma. Vet en person som vaccinerats i maj. Personen testade själv med magnet (bor en bit bort och jag instruerade via mob). Först fäste inte magneten. Vet inte här om personen rörde sakta och letade utan att forcera vid tillfället?
Nu några dagar efter försöket meddelades jag att magneten fastnar vis nytt försök. (Personen har medicinsk utbildning och medverkat i forskning f ö som extra info.)

Utvecklas magnetism efter en tid?
Alla typer av C-19-vaccin? Alla vaccin överhuvudtaget som injeceras?
Ni foliehattar kanske lyckas injicera foliet?

Kroppen kan omöjligt SKAPA magnetism och det finns inget i vaccinen som är magnetiskt. Efter att ha läst alla dessa påståenden testade jag på mig själv omedelbart efter att jag fick första sprutan förra veckan, med två olika magneter (båda synnerligen kraftiga och som rimligen borde påverka även det minsta magnetiska material när man sätter dem mot injektionsplatsen), och naturligtvis utan någon som helst effekt. Testade nu igen får skojs skull på min arm igen. Ingen magnetism, vilket är självklart...

Ni sitter och fantiserar om magnetism, ni vågar inte vaccinera er och låtsas att ni testat på andra för att kunna motivera att ni inte ska behöva vaccinera er och samtidigt visa på hur "farliga" vaccinen är.

Inser ni inte att ni lider av någon form av paranoid störning?

Fundera i stället på vad anledningen skulle vara OM vaccinen vore magnetiska. Kommer ni på någon vettig anledning? Kommer ni på någon - förklara gärna. Annars, om svaret är i stil med "microchip" så ring 112 och begär ambulans för vidare transport i tvångströja till närmaste psykakut.
Citera
2021-05-20, 13:53
Medlem
Apologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Kroppen kan omöjligt SKAPA magnetism och det finns inget i vaccinen som är magnetiskt.

Red pill or blue pill, you choose!

Läs detta:
.https://www.theguardian.com/science/neurophilosophy/2016/mar/24/magneto-remotely-controls-brain-and-behaviour
Citera
2021-05-20, 13:58
Medlem
Apologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RamsundAktaRingen
Gäller det alla typer av C19-vaccinationer (företag..Pfizer, Astra osv)?

Just nu kar jag bara testat personer med kines vaccinationen men snart har jag nog tillgång till personer som vaccinerats med Astra, sputnik o Pfizer.
Citera
2021-05-20, 13:59
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Red pill or blue pill, you choose!

Läs detta:
.https://www.theguardian.com/science/neurophilosophy/2016/mar/24/magneto-remotely-controls-brain-and-behaviour
Ja?

Vad har det med vaccinen och kroppens förmåga att SKAPA magnetism att göra? Vaccinen innehåller inga magnetiska ämnen och kroppen kan inte skapa magnetiska ämnen. Intressant artikel, för all del, men den hade u inget med saken att göra såvida man inte tror att vaccinen faktiskt innehåller magnetiska ämnen, men då kan man ju försöka styrka det.
Citera
2021-05-20, 14:15
Medlem
Apologists avatar
Alla som inte upplever magnetism kan ni snälla uppge vilken vaccination ni fått så vi kan få bättre bild på om det gäller alla eller bara några märken?

PS. Skulle tipsa om att små starka magneter är bättre än jätte stora. För om ni har stora svaga magneter får ni ingen effekt. 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in