2021-05-18, 10:28
Medlem
Näpp detta är inte sant så klart.. var faktiskt tvungen att kolla med både magnet och regelsökare på 3st som är vaccinerad
Citera
2021-05-19, 01:20
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grusmusen
Här kan man se hur några sätter en magnet mot armen där dom fått sprutan, och att den fastnar.

https://www.bitchute.com/video/k7edR75Ifonl/

2 av dom säger att dom fått Pfizer vaccinet.

Är det sant? Vad är det som är magnetiskt i dom?
Hej
Jag har testat på 6 personer som vaccinerats. En liten magnet fördes sakta fram o tilllbaka över injektionsställena. På 4 personer av de 6 fastnade magneten på injektionsstället. Magneten satt kvar i lodrät armposition. Puttas magneten sakta bort från f d injektionsstället något faller den av. Sätts den tillbaka på injektionsstället sitter den kvar igen.

Måste kolla igen med dessa vilka vaccinföretag som låg bakom men 3 helt klart Pfeiz... Jag, likt dem var, är minst sagt förvånade.
Med tanke på att 4 av 6 som magneten fastnade på borde det finnas massor av vaccinerade detta går undersöka på..och det kommer antagligen höras framöver.

Jag tänker prova om metall (inte en magnet) fastnar också nu i dagarna. Detta som jag skrivit är inte ett påhitt. Nästan lite jobbigt tänka på vad som ligger bakom?
Igen, inget påhitt.
Senast redigerad av RamsundAktaRingen 2021-05-19 kl. 01:23.
Citera
2021-05-19, 01:30
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RamsundAktaRingen
Hej
Jag har testat på 6 personer som vaccinerats. En liten magnet fördes sakta fram o tilllbaka över injektionsställena. På 4 personer av de 6 fastnade magneten på injektionsstället. Magneten satt kvar i lodrät armposition. Puttas magneten sakta bort från f d injektionsstället något faller den av. Sätts den tillbaka på injektionsstället sitter den kvar igen.

Tycker du ska sticka dig med en nål och se om magneten sedan fastnar. Troligen är det bara fukt.

Kroppen repellerar magneter (även om det är på så svag nivå att vi inte kan mäta det med vanliga magneter), så det ska till mycket för att kroppen ska attrahera en magnet.

Om det vore så enkelt att hitta mikrochips så kan ni föreslå det till oss djurägare så vi vet var djurets chip sitter om det vandrat. Det är skitsvårt att hitta det med en vanlig läsare om det inte är på plats eftersom den ström man använder är så svag. Men wow, vad vi har kämpat i onödan, man kan bara ta en magnet som fastnar på djuret.
Citera
2021-05-19, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Tycker du ska sticka dig med en nål och se om magneten sedan fastnar. Troligen är det bara fukt.

Kroppen repellerar magneter (även om det är på så svag nivå att vi inte kan mäta det med vanliga magneter), så det ska till mycket för att kroppen ska attrahera en magnet.

Om det vore så enkelt att hitta mikrochips så kan ni föreslå det till oss djurägare så vi vet var djurets chip sitter om det vandrat. Det är skitsvårt att hitta det med en vanlig läsare om det inte är på plats eftersom den ström man använder är så svag. Men wow, vad vi har kämpat i onödan, man kan bara ta en magnet som fastnar på djuret.

Varför ska jag sticka mig med en nål? Personerna blev vaccinerade för flera veckor sedan f ö och varför skulle det bara vara fukt på ett litet ställe som förklaring till att magneten sitter kvar och inte på resten av huden? Jag uppfattade inte huden som glansig på någon och har svårt se hur fukt skulle hålla en magnet som väger tillräckligt för att falla i en viss lutning, hur den skulle hållas kvar?

Jag har inte föreslagit någon teori om mikrochip? Det finns ingen teori i det jag berättat. Det finns en magnet som fastnat på flera personer vid injektionsstället. Där står frågorna.
Citera
2021-05-19, 02:48
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragnarokkr
Vad är en trovärdig källa enligt dig?

Angående din signatur, vem skulle tysta dig? Varför har de inte redan gjort det?

Nu är han tystad.

Till tråden:
https://en.wikipedia.org/wiki/Ferrofluid
Ferrofluid
Citat:
Ferrofluid is a liquid that is attracted to the poles of a magnet. It is a colloidal liquid made of nanoscale ferromagnetic, or ferrimagnetic, particles suspended in a carrier fluid (usually an organic solvent or water). Each magnetic particle is thoroughly coated with a surfactant to inhibit clumping. Large ferromagnetic particles can be ripped out of the homogeneous colloidal mixture, forming a separate clump of magnetic dust when exposed to strong magnetic fields. The magnetic attraction of tiny nanoparticles is weak enough that the surfactant's Van der Waals force is sufficient to prevent magnetic clumping or agglomeration. Ferrofluids usually do not retain magnetization in the absence of an externally applied field and thus are often classified as "superparamagnets" rather than ferromagnets.[1]

In contrast to ferrofluids, magnetorheological fluids (MR fluids) are magnetic fluids with larger particles. That is, a ferrofluid contains primarily nanoparticles, while an MR fluid contains primarily micrometre-scale particles. The particles in a ferrofluid are suspended by Brownian motion and generally will not settle under normal conditions, while particles in an MR fluid are too heavy to be suspended by Brownian motion. Particles in an MR fluid will therefore settle over time because of the inherent density difference between the particles and their carrier fluid. As a result, ferrofluids and MR fluids have very different applications.

A process for making a ferrofluid was invented in 1963 by NASA's Steve Papell to create liquid rocket fuel that could be drawn toward a fuel pump in a weightless environment by applying a magnetic field.[2] The name ferrofluid was introduced, the process improved, more highly magnetic liquids synthesized, additional carrier liquids discovered, and the physical chemistry elucidated by R. E. Rosensweig and colleagues. In addition Rosensweig evolved a new branch of fluid mechanics termed ferrohydrodynamics which sparked further theoretical research on intriguing physical phenomena in ferrofluids.[3][4][5][6] In 2019, researchers at the University of Massachusetts and Beijing University of Chemical Technology succeeded in creating a permanently magnetic ferrofluid which retains its magnetism when the external magnetic field is removed. The researchers also found that the droplet's magnetic properties were preserved even if the shape was physically changed or it was divided.[7]

Tom bilder
Magnetic Fluid and Nanoparticle Applications to Nanotechnology:
https://www.researchgate.net/publication/225245891_Magnetic_Fluid_and_Nanoparticle_Applicat ions_to_Nanotechnology

Man undrar ju vilka smaskiga nanopartiklar frankenvaccinen innehåller.
Citera
2021-05-19, 15:42
Medlem
Apologists avatar
Kan bara instämma att det här är sant. Har tillgång till flera personer som fått den kinesiska vaccinationen och magneten fäster på dem alla.

Ju längre tiden går från vaccinationen desto längre bort rör den sig. Från början är den vid injektionspunkten.
Citera
2021-05-19, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apologist
Kan bara instämma att det här är sant. Har tillgång till flera personer som fått den kinesiska vaccinationen och magneten fäster på dem alla.

Ju längre tiden går från vaccinationen desto längre bort rör den sig. Från början är den vid injektionspunkten.
Testa igen och lägg en tunn pappersbit mellan magneten och armen.
Citera
2021-05-19, 18:06
Medlem
Apologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Testa igen och lägg en tunn pappersbit mellan magneten och armen.

Har redan gjort det o det blir samma effekt som på ett kylskåp.

Du känner magnetfältet när du rör över deras hud med magneten. Det är som några centimetrar sträng(ar) men sedan finns det en mitt där magnetismen är som störst.

Ni skulle se minerna på individerna när de inser att de är magnetiska.
Citera
2021-05-19, 20:54
Medlem
Citat:

Du känner magnetfältet när du rör över deras hud med magneten. Det är som några centimetrar sträng(ar) men sedan finns det en mitt där magnetismen är som störst.

Jag har haft samma erfarenhet som du på flera personer. Också att enbart metall fäster mot huden.

Har du erfarenhet om magneter fäster på ovaccinerade =ej C19vaccin eller på andra ställen på kroppen, pannan, nederarm bl a ?
Senast redigerad av RamsundAktaRingen 2021-05-19 kl. 21:05.
Citera
2021-05-20, 08:06
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:

Ja man ser att magneterna "rullar" ibland på folks armar vilket betyder att det inte är en fast pool utan något som faktiskt rör sig i din kropp...så absurt obehagligt är det.
Citera
2021-05-20, 08:18
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja man ser att magneterna "rullar" ibland på folks armar vilket betyder att det inte är en fast pool utan något som faktiskt rör sig i din kropp...så absurt obehagligt är det.
Fattar du verkligen inte att det är ett skämt?
Citera
2021-05-20, 08:22
Medlem
Apologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RamsundAktaRingen
Har du erfarenhet om magneter fäster på ovaccinerade =ej C19vaccin eller på andra ställen på kroppen, pannan, nederarm bl a ?

Nej ingen erfarenhet.

Jag har tillgång till en ganska stor pool människor (100+) och det är bara de vaccinerade magneten fäster på nära injektionspunkten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in