2021-05-20, 09:01
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timodjin77
Just nu är det här det sämsta Robinson på flera år. Ingenting är spännande och William är för bra.
Skittrist helt enkelt.
Håller verkligen med. Tror det blir många förändringar nästa säsong. Knappt tävlingarna känns intressanta längre. Man har sett det förr liksom. Det behövs ett nytänk.
2021-05-20, 10:03
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
Både en manlig och kvinnlig vinnare 2015. Såg inte den säsongen, hur gick det till?

Jag såg inte säsongen år 2015 och då var det två vinnare: Dan Spinelli Scala och Jennifer Egilryd. Fast den hette Robinson Love Edition ... är det verkligen "vanliga" Robinson???

Den lista jag gjorde tidigare i tråden häromdagen var tydligen inte komplett.
2021-05-20, 10:08
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ok - jag kopierade länken och la in den här vilket alltid har fungerat tidigare utan krångel men jag kan skriva alla tjejer nedan:

År 1998 Alexandra Zazzi på Malaysia

År 2003-04 Emma Andersson på Malaysia

Är 2005 Karolina Conrad på Malaysia
År 2005 V.I.P Tilde Fröling på Malaysia

År 2009 Ellenor Pierre på Filippinerna

År 2012 Mariana Hammarling på Filippinerna

Någonstans där tappade man intresset för Robinson. Sedan dess har jag inte kollat, men nu blev jag nyfiken på hur mycket dom skulle frysa och plågas av myggen. Men dom började inspelningarna så sent så de flesta myggen är inte kvar och sedan så körde dom nog sådan där gasolkanoner i mängder som tog bort resten. Men det verka ju blåsa hela tiden så då är det myggfritt.
2021-05-20, 10:14
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Någonstans där tappade man intresset för Robinson. Sedan dess har jag inte kollat, men nu blev jag nyfiken på hur mycket dom skulle frysa och plågas av myggen. Men dom började inspelningarna så sent så de flesta myggen är inte kvar och sedan så körde dom nog sådan där gasolkanoner i mängder som tog bort resten. Men det verka ju blåsa hela tiden så då är det myggfritt.

Ja nog kanske det inte var så mycket mygg (fast det vet jag inte för jag var inte där!) men svalt och rått kan jag tro att bo på det viset i 38 dagar och nätter som de varit ute i enligt dagens avsnitt som det stod i siffror. Rickard tycker de är pjåskiga och visst i hans vardagsliv som renskötare ingår det säkert att bo utomhus stor del av året, fast nog tror jag att de har mer än ett vindskydd att bo i då
2021-05-20, 10:17
Medlem
Scalpings avatar
Dennis blev nog bajspackad på natten så glad som han var på morgonen.

[spoiler]Hoppas de tar ut Andreas eller Ludde nu i örådet. Eller kanske ännu hellre surpuppan Joanna[\SPOILER]
2021-05-20, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Exakt, det är raka motsatsen till girl power! Generande dåligt resonemang. Tyvärr är det väldigt många kvinnor, som resonerar på det sättet. Jag trodde ärligt talat inte att Joanna hade samma uppfattning, utan att hon ville se en ärlig vinnare, men tydligen inte. Därför har jag hållit på henne. Får se om hon verkligen är så.

DenVackra tillhör undantagen, som resonerar logiskt och som säkert älskar jämlikhet och avskyr modern feminism. Jag blir litet kär...

Jag tänker att den mest värdiga ska vinna. Den som är bäst förtjänar att vinna och om det då är en man eller en kvinna ska inte spela någon som helst roll.
2021-05-20, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Alla gnäller på att William är världsmästare. Joanna är multisportare och springer Iron man och ultra.

Jag förstår också att Joanna och Olivia vill ha tjejpakt. De andra är ju riiiiiiiktigt dåliga i tävling. Annika och Anki bjuder på noll motstånd.
Nästan pinsamt att se!

Håller med, särskilt Annica. Hon är ju pinsamt dålig i tävlingar. Allt hennes snack om att hon har hållit sig under radarn och att hon nog minsann kan leverera.. nja, hon är helt enkelt bara alldeles för dålig. Inga värdiga vinnare där inte, men jag förstår att man gärna möter Annica och Annki i en final.
2021-05-20, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heebu
Du verkar vara en patetisk fan som känner att du behöver bekräftelse på dina påståenden. Jag tycker att Johannas feministsnack har miskat under hela tiden hon varit med i programmet.

Det är ju det som flashback delvis är till för, utlopp för inre aggressioner i anonymitet. Ja bra i sådana fall att det ha minskat, det hjälper ingen, inte ens henne själv.
2021-05-20, 13:09
Medlem
William är så grym han förtjänar verkligen att vinna. Vad spelar det för roll att han är bög?
2021-05-20, 13:29
Medlem
610Herrgaards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagetBak
William är så grym han förtjänar verkligen att vinna. Vad spelar det för roll att han är bög?

Att han är bög spelar ingen roll men att komma in 20 dagar senare än andra och sen sitta och mysa i maktens boning med extra mat hela tiden är problemet tycker jag.
2021-05-20, 13:40
Medlem
Gv1875s avatar
Jag tror att Dennis kan åka på söndag! Undrar om Olivia använder sin hemliga immunitet!
2021-05-20, 13:48
Medlem
farlings avatar
De behöver inte köra några fler tävlingar, det är likabra att bara ge vinsten till William direkt.
All spänning försvinner ju när någon är så överlägsen alla andra att den vinner flera tävlingar i rad och det blir liksom tråkigt att titta på tillslut. Extra tråkigt när denne är en utmanare som kommit in i tävlingen långt efter de andra och inte tävlar under samma förutsättnigar.

Hoppas att produktionsbolaget tar sig en funderare inför årets inspelning och ändrar upplägg för en till säsong likt denna kommer iallafall inte jag att titta på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in