2021-05-20, 11:26
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad sa Rosanna?

Hmm ser ut som att mitt inlägg från igår blivit raderat.. var väl inte tillräckligt on topic. Hon sade att de skulle få Nardos till vinst.

On topic: Hoppas att temat blir 80-tals fest ikväll Och hoppas Nardos taggar ner med sitt otrevliga sätt mot Emelie för det är inte kul att titta på.
2021-05-20, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hmm ser ut som att mitt inlägg från igår blivit raderat.. var väl inte tillräckligt on topic. Hon sade att de skulle få Nardos till vinst.

On topic: Hoppas att temat blir 80-tals fest ikväll Och hoppas Nardos taggar ner med sitt otrevliga sätt mot Emelie för det är inte kul att titta på.

Självklart
2021-05-20, 11:29
Medlem
Fan vad den mörkhyade personer är kaxig och på Emelie hela tiden. Hade dragit henne i svinto håret
2021-05-20, 11:30
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Dom kunde väl för fan gett dom där tårtorna till några av Stockholms alla hemlösa pensionärer?

Tycker verkligen produktionen att det här är "roligt" förstår man ju varför dom misslyckats med allt i år.

Finns ingen anledning att dom ska få äta tårta. Ge dom vars 2 harakiri istället så kan dom äta det om dom nu ska ha ngt. Vilket dom inte ens ska ha.

Citat:
Ursprungligen postat av fuckyouasshole22
Gillar inte Simon alls men han har ju 100% rätt , Produktionen borde veta detta och inte ens erbjuda den till han bättre om de ger han något mysterygoo eller liknande som ersättningsprodukt, en harakiri kan nog sätta igång ett skov så stark som den faktiskt är.

Han ska äta korven oavsett. han klarar det bra o läkare godkänner det. Inga problem. Han lever ju ännu efter det han åt...
Bara svagt o äckligt o skylla på ännu en bokstavskombination . blää

ut med han i morgon ! ! ! !
2021-05-20, 11:31
Bannlyst
Alla vi som inte vill att Nardos vinner kan ju satsa pengar på henne.
Med våran otur vinner hon då aldrig, gör hon det ändå så vinner vi lite pengar i alla fall 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️✌️
2021-05-20, 11:32
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hon har ju mer på sig när hon duschar än när det är fest

Hon har sån jävla dubbelmoral.
2021-05-20, 11:35
Medlem
Anonym396s avatar
Jag har bestämt mig. I finalen så kommer jag rösta på Emelie för hon har bäst chans i finalen att sno vinsten från Nardos. Men om Tanja vinner så kommer jag bli glad.

Varför jag tror det är för att BB borde veta vem som vinner nu med omröstningarna de har haft i veckan. Med tanke på att BB har visat 2 avsnitt för deltagarna där Emelies beteende inte är det bästa så att hon får ångest så att de kan använda det i avsnitten för att minska hennes chanser i final så tror jag verkligen att Emelie är den som är produktionens största hot för att få deras favorit Nardos till vinst.
2021-05-20, 11:35
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Dom flesta deltagarna känner väl Rosanna. Sen väljer hon vem som ska vinna och produktionen lyder.

Ja det här med ontopic är på liv och död här på Flashback. Se alltid till att med någonting om Big Brother i tråden om du kan tänkas vara offtopic i ditt inlägg.
2021-05-20, 11:36
Bannlyst
Tramsigt att tvinga i dom harakiri korv, varför ge dom ont i magen sista dagarna i huset?
Produktionen är ju hjärndöda 👮🏽‍♀️
2021-05-20, 11:37
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Tramsigt att tvinga i dom harakiri korv, varför ge dom ont i magen sista dagarna i huset?
Produktionen är ju hjärndöda 👮🏽‍♀️

För att vi tittare tycker det är kul att se dom plågas.
2021-05-20, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Varför förstår jag inte det roliga i att dom tårtan och sprayar grädde på dom? Var roligare när typ anty kom in förra året och lämnade saker
Käften Anty pajas grejerna förra året Bolibompa klass
2021-05-20, 11:38
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Fan vad den mörkhyade personer är kaxig och på Emelie hela tiden. Hade dragit henne i svinto håret
Jag vet inte vad som har hänt denna vecka med Nardos?

Det måste vara för att Nardos ser Emelie som ett hot och hon tänker bara på miljonen just nu.

Nardos kan vara elak och frysa ut någon men då har hon bråkat med någon t.ex. Judith.

Kommentarerna från Nardos mot Emelie slutar aldrig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in